Cayenne
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
6,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
248 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
10,8-12,1
l/100 km
246-275
g/km
Cayenne E-Hybrid
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
254 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Cayenne S
349 kW/474 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
273 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
12,4-13,4
l/100 km
282-303
g/km
Cayenne Coupé
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
248 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
10,9-12,1
l/100 km
247-275
g/km
Cayenne E-Hybrid Coupé
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
254 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Cayenne S Coupé
349 kW/474 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
273 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
12,5-13,4
l/100 km
284-304
g/km
Nowy
Cayenne S E-Hybrid
382 kW/519 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
263 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,4 – 1,7
l/100 km
31 – 39
g/km
29,1 - 31,7
kWh/100 km
71 – 78
km
Nowy
Cayenne S E-Hybrid Coupé
382 kW/519 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
263 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,4 - 1,7
l/100 km
31 - 39
g/km
29,2 - 31,6
kWh/100 km
71 – 78
km
Nowy
Cayenne Turbo E-Hybrid
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
295 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 - 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km
Nowy
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
295 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,7 - 2,0
l/100 km
40 - 46
g/km
30,1 - 31,8
kWh/100 km
70 – 72
km
Nowy
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,6 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
305 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,8 - 1,9
l/100 km
40 - 43
g/km
30,2 - 31,1
kWh/100 km
71 – 72
km
Wróć do początku
Cayenne
Cayenne Turbo E-Hybrid


Razem jeszcze dalej.
Ponad 20 lat temu zadaliśmy sobie pytanie: czy samochód sportowy może cieszyć więcej niż jedną osobę? I znaleźliśmy odpowiedź – to Cayenne. Doskonalimy je do dziś. Dla tych, którzy chcą kroczyć własną drogą.
Z rana podróż do biura, a po pracy off-roadowa wyprawa albo wypad na tor wyścigowy – Cayenne zapewnia przyjemność z jazdy w każdym terenie. W połączeniu z typowym dla Porsche designem.

Cechy szczególne.

Osiągi na asfalcie i w terenie.

Poza komfortem i sportowym charakterem na utwardzonych drogach udoskonalone układy podwozia zwiększają osiągi w wymagającym terenie.

Reflektory LED Matrix.

Auto standardowo wyposażone w reflektory LED z wiązką matrycową, a na życzenie dostępne z reflektorami LED HD Matrix o rozdzielczości ponad 64 000 pikseli, które oferują dodatkowe funkcje oświetlenia.

Porsche Driver Experience.

Po raz pierwszy w modelach Cayenne: Porsche Driver Experience, czyli doświadczenie kierowcy Porsche-nowa koncepcja obsługi i wyświetlania informacji stworzona właśnie z myślą o kierowcy.

Informacje i rozrywka.

System operacyjny z Apple CarPlay®, Spotify, Android Auto oraz funkcją wideo w samochodzie poszerza cyfrowe możliwości Cayenne. Przykład: na wyświetlaczu dla pasażera można strumieniować filmy podczas jazdy.

Systemy wspomagające.

Wszystkie modele Cayenne można wyposażyć w liczne systemy wspomagające, które w dalszym stopniu podnoszą poziom komfortu i zwiększają bezpieczeństwo jazdy.

E-Hybrid .

Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,6-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km

Modele Cayenne E-Hybrid dysponują nową generacją akumulatora, zapewniającą większy zasięg w trybie elektrycznym. Co więcej, nowy silnik elektryczny o mocy 130 kW (176 KM) oferuje wyśmienite osiągi podczas jazdy „na prądzie”.

Odkryj modele Cayenne w detalach.

Przegląd szczególnych cech modeli Cayenne masz już za sobą. Czas zapoznać się z detalami.

Antrieb und Fahrwerk
Zobacz więcej
Antrieb und Fahrwerk
Porsche-4,0-litrowy silnik V8 biturbow Cayenne S.
4,0-litrowy silnik V8 biturbo w Cayenne S.
Cayenne S (WLTP)*
12,4-13,4
l/100 km
282-303
g/km
Cayenne S napędza nowo opracowany 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o maksymalnej mocy 349 kW (474 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 600 Nm. Jednostki V8 łączą niezrównaną moc, wysoki moment obrotowy, niski poziom wibracji oraz charakterystyczne brzmienie.

Układy podwozia.

24982

Porsche Active Suspension Management (PASM).

PASM to elektroniczny system kontroli tłumienia, należący do standardowej specyfikacji wszystkich modeli Cayenne. Aktywnie i stale kontroluje siłę tłumienia w zależności od warunków drogowych oraz wybranego trybu jazdy. Ogranicza ruchy karoserii, a tym samym zapewnia większy komfort na wszystkich fotelach. Do wyboru są cztery ustawienia: Normal, Sport, Sport Plus oraz Off-road.

Adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne.

Udoskonalone adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne z kolumnami pNowymatycznymi w technice dwukomorowej jeszcze wszechstronniej łączy wygodę i sportowy charakter, a jednocześnie oferuje wysoki komfort jazdy. System poziomowania pomaga utrzymać stałą wysokość nadwozia. Prześwit można regulować w zależności od potrzeb-na przykład na potrzeby jazdy w terenie. A funkcja obniżenia tylnej osi ułatwia załadunek bagażnika.

Podwozie.

Niezależnie od tego, czy siedzisz za kierownicą, czy podróżujesz jako pasażer: jazda Porsche powinna sprawiać wrażenie uprawiania sportu przy zachowaniu niespotykanej wygody. Modele Cayenne radzą sobie z zachowaniem tego balansu zupełnie bez wysiłku: dzięki udoskonalonemu podwoziu i technologiom, które jeszcze lepiej dostosowują pracę podwozia do warunków użytkowania-takich jak jazda w terenie. Przykłady: adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne, dynamiczna kontrola podwozia Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) z aktywną stabilizacją przechyłów oraz skrętna tylna oś.

Hamulce.

Właśnie dlatego wszystkie modele Cayenne są wyposażone w układ hamulcowy z sześciotłoczkowymi stałymi, jednoczęściowymi zaciskami z aluminium z przodu oraz czterotłoczkowymi stałymi, jednoczęściowymi zaciskami z aluminium z tyłu. Ich jednoczęściowa, zamknięta konstrukcja zapewnia bardzo wysoką stabilność wymiarową. Punkt nacisku został precyzyjnie określony, a drogi hamowania są imponująco krótkie.

E-Performance otwórz rozdział
E-Performance
Następny rozdział
E-Performance
Porsche-Elektrische Maschine.
Silnik elektryczny.
Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Wysoka moc systemowa Cayenne E-Hybrid-346 kW (470 KM)-to efekt dzięki współpracy 3,0-litrowego silnika V6 turbo oraz nowej jednostki elektrycznej o mocy 130 kW (176 KM). Znacząco podniesiona moc silnika elektrycznego z jednej strony zapewnia lepsze osiągi w trybie elektrycznym, a z drugiej umożliwia szersze wsparcie motoru spalinowego, np. podczas przyspieszania. Jednostka elektryczna jest zasilana energią z nowego akumulatora trakcyjnego o pojemności 25,9 kWh.
Porsche-E-Hybrid.
E-Hybrid .
Cayenne E-Hybrid (WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Cayenne E-Hybrid Coupé (WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Modele Cayenne E-Hybrid dysponują nową generacją akumulatora, zapewniającą większy zasięg w trybie elektrycznym. Co więcej, nowy silnik elektryczny o mocy 130 kW (176 KM) oferuje wyśmienite osiągi podczas jazdy „na prądzie”.
Porsche-E-Performance, elektromobilność oraz samochód sportowy przyszłości.

E-Performance, elektromobilność oraz samochód sportowy przyszłości.

Następny rozdział
Galeria

Wybierz i skonfiguruj swoje Cayenne.

wybrano
Cayenne
Porsche Cayenne
WLTP*
10,8-12,1
l/100 km
246-275
g/km
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
6,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
248 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne E-Hybrid
Porsche Cayenne E-Hybrid
WLTP*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
254 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne S
Porsche Cayenne S
WLTP*
12,4-13,4
l/100 km
282-303
g/km
349 kW/474 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
273 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne Coupé
Porsche Cayenne Coupé
WLTP*
10,9-12,1
l/100 km
247-275
g/km
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
248 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne E-Hybrid Coupé
Porsche Cayenne E-Hybrid Coupé
WLTP*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
254 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne S Coupé
Porsche Cayenne S Coupé
WLTP*
12,5-13,4
l/100 km
284-304
g/km
349 kW/474 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
273 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne S E-Hybrid
Nowy
Porsche Cayenne S E-Hybrid
WLTP*
1,4 - 1,7
l/100 km
31 - 39
g/km
29,1 - 31,7
kWh/100 km
71 – 78
km
382 kW/519 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
263 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne S E-Hybrid Coupé
Nowy
Porsche Cayenne S E-Hybrid Coupé
WLTP*
1,4 - 1,7
l/100 km
31 - 39
g/km
29,2 - 31,6
kWh/100 km
71 – 78
km
382 kW/519 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
263 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne Turbo E-Hybrid
Nowy
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid
WLTP*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 - 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
295 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
Nowy
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé
WLTP*
1,7 - 2,0
l/100 km
40 - 46
g/km
30,1 - 31,8
kWh/100 km
70 – 72
km
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
295 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT
Nowy
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT
WLTP*
1,8 - 1,9
l/100 km
40 - 43
g/km
30,2 - 31,1
kWh/100 km
71 – 72
km
544 kW/739 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,6 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z pakietem Sport Chrono
305 km/h
Prędkość maksymalna
Cayenne
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
6,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
248 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
10,8-12,1
l/100 km
246-275
g/km
Długość
1698 mm
Szerokość
1983 mm
Długość
4930 mm
Rozstaw osi
2895 mm
Dane techniczne

Liczba cylindrów6
Rodzaj benzynySuper Plus
Średnica cylindra84,5 mm
Skok tłoka89,0 mm
Pojemność skokowa2995 cm³
Moc (kW)260 kW
Moc (KM)353 KM
Zakres obrotów silnika dla maksymalnej mocy5400-6400 /min
Maksymalna prędkość obrotowa silnika6500 /min
Maksymalny moment obrotowy500 Nm
Zakres obrotów silnika dla maksymalnego momentu obrotowego1450-4500 /min
Maks. moc z 1 litra pojemności (kW/l)87,00 kW/l
Maks. moc z 1 litra pojemności (KM/l)118,00 KM/l

Prędkość maksymalna248 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h6,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono5,7 s
Przyspieszenie 0-160 km/h13,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h z pakietem Sport Chrono13,6 s
Przyspieszenie 0-200 km/h24,0 s
Przyspieszenie 0-200 km/h z pakietem Sport Chrono23,7 s
Elastyczność (80-120 km/h)4,0 s

Głębokość brodzenia (zawieszenie stalowe)500 mm
Głębokość brodzenia (zawieszenie pNowymatyczne, poziom normalny)475 mm
Głębokość brodzenia (zawieszenie pNowymatyczne, poziom off-road)530 mm
Kąt natarcia, przód / tył (zawieszenie stalowe)22,1-25,2 °
Kąt natarcia, przód / tył (zawieszenie pNowymatyczne, poziom normalny)21,0-23,9 °
Kąt rampowy (zawieszenie stalowe)18,9 °
Kąt rampowy (zawieszenie pNowymatyczne, poziom normalny)17,2 °
Kąt rampowy (zawieszenie pNowymatyczne, poziom off-road)21,2 °
Maksymalny prześwit (zawieszenie stalowe)212 mm
Maksymalny prześwit (zawieszenie pNowymatyczne, poziom normalny)193 mm
Maksymalny prześwit (zawieszenie pNowymatyczne, poziom off-road)238 mm

Długość4930 mm
Szerokość1983 mm
Szerokość (z lusterkami)2194 mm
Wysokość1698 mm
Rozstaw osi2895 mm
Średnica zawracania12,2 m
Masa własna2055 kg
Masa własna (EU)1)2130 kg
Dopuszczalna masa całkowita2835 kg
Maksymalna ładowność780 kg
Maksymalna masa przyczepy (z hamulcem)3500 kg
Maksymalna masa przyczepy (bez hamulca)750 kg
Obciążenie haka (EU)140 kg
Maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu z systemem transportu dachowego Porsche100 kg

Pojemność bagażnika z tyłu698 l
Otwarta przestrzeń bagażowa (do górnej krawędzi tylnych siedzeń)772 l
Maksymalna pojemność bagażnika (za przednimi fotelami, do dachu)1708 l
Pojemność zbiornika paliwa75 l

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym10,8-12,1 l/100 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)246-275 g/km

Poznaj wygodne opcje

Czterostrefowa klimatyzacja

Sterowana z przednich i tylnych miejsc, pozwala na osobne ustawienie temperatury, intensywności nadmuchu i rozdziału powietrza dla lewej i prawej strony kabiny.

Dźwiękochłonne i termoizolacyjne szyby

Zastosowanie dodatkowej środkowej warstwy akustycznej między dwiema taflami szkła zapewnia najwyższy komfort podróży. Dodatkowo szyby odbijają ciepło i zapewniają ochronę przed promieniowaniem UV.

Head-up display

Wyświetlacz przezierny zapewnia wysoką jakość kolorowej projekcji istotnych informacji na przedniej szybie. Pozycję wyświetlacza head-up można regulować, dopasowując ją do wzrostu kierowcy oraz pozycji jego fotela.

Elektrycznie rozkładany hak holowniczy

Sterując przyciskiem, możesz wysunąć lub schować hak holowniczy. Jego maksymalny uciąg to 3500 kg, a maksymalne obciążenie to 140 kg.

Kierownica wielofunkcyjna

Podgrzewana kierownica wielofunkcyjna wyposażona jest w manetki do manualnej zmiany biegów.

Schowek z ładowarką indukcyjną

Chowając smartfon w konsoli środkowej, możesz naładować go bezprzewodowo. Wyposażyliśmy ją w ładowarkę indukcyjną o mocy do 15 W.

Skrętna tylna oś

Aktywny układ skrętnych tylnych kół poprawia zwinność i ogranicza średnicę zawracania przy niższych Prędkośćiach, a przy wyższych zwiększa stabilność jazdy.

Sportowe fotele przednie

Zadbaliśmy o sportowy design przednich foteli ze zintegrowanymi zagłówkami, z unikalnym wzorem przeszyć na środkowych panelach oraz 18-kierunkową regulacją elektryczną.

Adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne PASM

System wyposażony jest w funkcję samopoziomowania, czterostopniową regulację wysokości prześwitu, a także elektroniczną, ciągłą regulację tłumienia z trzema trybami pracy.

Podgrzewane fotele

Temperaturę można ustawić na jednym z trzech poziomów, indywidualnie dla każdego z foteli przednich oraz zewnętrznych miejsc tylnych. Za pomocą systemu PCM można regulować balans temperatury pomiędzy siedziskiem a oparciem.

Podgrzewana szyba przednia

Pozwala szybko i bez potrzeby uruchamiania intensywnego nadmuchu pozbyć się wilgoci oraz szronu przy niskich temperaturach otoczenia. Na szybie nie ma widocznych elementów grzewczych.

System audio BOSE®

Nagłośnienie przestrzenne BOSE® z 14 głośnikami (w tym subwoofer) i 14 kanałami wzmacniacza, o łącznej mocy 710 W. Technologia BOSE® Centerpoint® 2 umożliwia odtwarzanie nagrań stereo w wirtualnym trybie przestrzennym, a system redukcji szumów AudioPilot® Noise Compensation zapewnia spójne, odpowiednio wyważone brzmienie w każdych warunkach jazdy.

„Miękkie” domykanie drzwi

Zamki wyposażone są w układ „miękkiego” domykania. Umożliwiają wyjątkowo komfortowe zamykanie wszystkich bocznych drzwi.

Asystent zmiany pasa ruchu

Ostrzega kierowcę o pojazdach, które szybko nadjeżdżają z tyłu lub poruszają się z Prędkośćią zbliżoną do Cayenne i znajdują się w potencjalnym martwym polu widzenia.

Wentylowane przednie fotele

Każdy z foteli wyposażony jest w osobne sterowanie z trzystopniową regulacją intensywności działania. Za pośrednictwem PCM można regulować balans wentylacji pomiędzy siedziskiem a oparciem.

Komfortowy bezkluczykowy dostęp

Dostęp do samochodu i jego zamykanie jest możliwe bez aktywnego użycia klucza. Opcja obejmuje też bezdotykowe otwieranie pokrywy bagażnika ruchem stopy.

Tylne fotele w układzie 2+1

Komfortowa tylna kanapa wyposażona jest w dwa siedzenia po lewej i prawej stronie. Pośrodku znajduje się dodatkowe, trzecie siedzenie.

Cayenne Turbo E-Hybrid
Razem jeszcze dalej.
Cayenne Turbo E-Hybrid
Porsche - Further together.
Razem jeszcze dalej.
Wspólnie możemy osiągnąć więcej. Idealny punkt wyjścia: nowe Cayenne Turbo E-Hybrid, które łączy wyjątkowy komfort i osiągi silnika Turbo z efektywnością hybrydowego napędu plug-in.
Porsche - Turbo Performance.
Turbo Performance.
Cayenne Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 – 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km
Moc maksymalna staje się mocą systemową. W połączeniu z jednostką elektryczną o mocy 130 kW (176 KM) potężny 4,0-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem osiąga nowy wymiar wydajności, wspierany przez kompleksowo udoskonalone podwozie.
Porsche - Turbo Ausstattung.
Wyposażenie Turbo.
Nie tylko maksymalna moc, ale i wyposażenie sprawia, że „Turbo” jest tu od razu widoczne. Na przykład specyficzny przedni pas z powiększonymi wlotami powietrza chłodzącego i modułami przednich świateł Turbo, specjalnie dostosowane hamulce lub układ wydechowy Turbo z dwiema podwójnymi końcówkami ze szczotkowanej stali nierdzewnej.
Porsche - Adaptive Luftfederung.
Adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne z Porsche Active Suspension Management (PASM).
Standardowe adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne zapewnia jeszcze wyższy poziom komfortu i dynamiki – bez kompromisów. Dzięki regulacji wysokości zawieszenia prześwit można zmieniać w zależności od potrzeb. System Porsche Active Suspension Management (PASM) aktywnie, nieprzerwanie reguluje siłę tłumienia, aby ograniczyć ruchy nadwozia, zapewniając zarówno większy komfort, jak i lepszą dynamikę.

Przód Turbo.

Charakterystyczny przedni pas ze znacznie powiększonymi wlotami powietrza chłodzącego i dwoma rzędami oświetlenia zapewnia Turbo unikalny wygląd.

Reflektory LED Matrix HD.

64 000 pikseli sterowanych na bazie kamery sprawia, że reflektory LED Matrix HD aktywnie reagują na każdą sytuację na drodze. Oferują między innymi nieoślepiające światła drogowe, precyzyjne oświetlenie pasa ruchu, zaznaczanie szerokości pojazdu w obszarach robót drogowych i zwężeń, a także światła mijania zoptymalizowane pod kątem mgły oraz światła na deszczową pogodę. Efekt: większe bezpieczeństwo w połączeniu z wysokim poziomem komfortu. Charakterystyczne dla Turbo są także dwurzędowe moduły przedniego oświetlenia ze światłami pozycyjnymi i kierunkowskazami.

Cayenne Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 - 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km

Układ wydechowy Turbo.

Kolejny znak rozpoznawczy modeli Cayenne Turbo: podwójne końcówki układu wydechowego wykonane ze szczotkowanej stali nierdzewnej, które w imponujący sposób akcentują porywające brzmienie potężnego 4,0-litrowego silnika V8 biturbo.

Porsche - Interieur.Porsche - Interieur.Porsche - Interieur.

Wnętrze.

Sportowa kierownica GT.

Wielofunkcyjna sportowa kierownica GT obszyta gładką, czarną skórą nie tylko przywodzi na myśl świat wyścigów, ale dzięki zintegrowanemu przełącznikowi pozwala też na szybkie przełączanie pomiędzy różnymi trybami jazdy – bez konieczności odrywania rąk od wieńca.

Sportowe fotele z 18-kierunkową regulacją.

Przednie adaptacyjne fotele sportowe, z napisem „turbo” wytłoczonym na zintegrowanych zagłówkach, charakteryzują się szczególnie wyrazistym designem. Wydatniejsze boczne poduszki siedziska i oparcia zapewniają świetne podparcie boczne podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Fotele z elektryczną regulacją w 18 kierunkach można idealne dopasować do sylwetki kierowcy i pasażera.

Materiały.

Ekskluzywność wnętrza Turbo znajduje odzwierciedlenie również w zastosowanych materiałach. Widać to już na pierwszy rzut oka – kabinę wykończono gładką skórą, która pokrywa fotele oraz elementy deski rozdzielczej i górne sekcje paneli drzwi, a także inne elementy. Całość dopełnia przyjemna w dotyku podsufitka pokryta materiałem Race-Tex.

Dynamika jazdy.

4,0-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem.

Cayenne Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 - 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km

Osiem cylindrów zapewnia ekscytujące osiągi: nowo opracowany 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 441 kW (599 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm generuje czystą moc. W połączeniu z jednostką elektryczną, 8-biegową automatyczną skrzynią biegów Tiptronic S oraz specjalnie zestrojonym układem jezdnym umożliwia Cayenne Turbo E-Hybrid uzyskanie doskonałych osiągów zarówno na prostych, jak i na zakrętach.

Silnik elektryczny o mocy 130 kW (176 KM).

Cayenne Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,7 - 2,0
l/100 km
39 - 45
g/km
29,9 - 31,7
kWh/100 km
70 – 73
km

Osiągi za naciśnięciem przycisku – razem z gęsią skórką, a to wszystko dzięki współpracy 4,0-litrowego silnika V8 biturbo z nowym motorem elektrycznym o mocy 130 kW (176 KM). Razem jednostki te osiągają moc systemową 544 kW (739 KM) oraz maksymalny moment obrotowy 950 Nm. Tryby jazdy umożliwiają wybór optymalnej równowagi napędu. Można je natychmiast aktywować za pomocą przełącznika trybu, aby uzyskać idealną konfigurację w każdej sytuacji.

Podwozie.

W Cayenne Turbo E-Hybrid dynamiczne prowadzenie i komfort podróży doskonale ze sobą współistnieją – to zasługa udoskonalonego podwozia i technologii, które jeszcze lepiej dostosowują samochód do aktualnych warunków. Przykłady: adaptacyjne zawieszenie pNowymatyczne z systemem poziomowania i regulacją wysokości oraz układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), który zmiennie transferuje siłę napędową do tylnych kół w celu zoptymalizowania przyczepności i precyzji prowadzenia.

Hamulce.

Układ hamulcowy Cayenne Turbo E-Hybrid został dostosowany do jego imponującej mocy. Hamulce wyposażono w czerwone 10-tłoczkowe stałe, jednoczęściowe zaciski z aluminium z przodu oraz 4-tłoczkowe stałe, jednoczęściowe zaciski z aluminium z tyłu. Średnica tarcz hamulcowych: 420 mm z przodu i 365 mm z tyłu. Opcjonalnie dostępny jest jeszcze układ Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z ceramicznymi tarczami hamulcowymi wzmocnionymi włóknem węglowym.

Pakiet Sport Chrono.

Czas na dodatkowe osiągi? Pakiet Sport Chrono oferuje jeszcze ostrzejszą konfigurację podwozia, silnika i skrzyni biegów. Wstępnie zdefiniowane tryby jazdy można dodatkowo indywidualnie konfigurować, zmieniając charakterystykę różnych komponentów. Naciśnięcie przycisku Sport Response daje natychmiastową satysfakcję – przez około 20 sekund zapewnia najbardziej sportowe osiągi i reakcje.

Porsche - E-Performance, Elektromobilität und der Sportwagen der Zukunft.

Porsche – E-Performance, elektromobilność i sportowy samochód przyszłości.

Następny rozdział
Galeria

Z Porsche czas płynie przyjemniej.

Sprawdź ofertę luksusowych zegarków Porsche Timepieces Subsecond inspirowanych modelem Porsche Cayenne.
Możesz dopasować je do zestawu Sport Chrono w swoim samochodzie.

Porsche Connect.
Zasięg, planowanie trasy, stan naładowania i wiele więcej: funkcje Porsche Connect zapewniają relaksującą jazdę.

Porsche-

Personalizacja i wykończenie.

W Porsche Exclusive Manufaktur oferujemy szereg opcji personalizacji nadwozia i wnętrza-by Twój samochód miał jeszcze bardziej osobisty charakter.

Porsche-Kontakt.

Kontakt.

Skontaktuj się z Porsche Centrum, poproś o materiały informacyjne lub zarejestruj się, aby otrzymywać ekskluzywne wiadomości ze świata Porsche.