Menu
Modele
More of what you love.
Nowe modele 718 Boxster GTS 4.0 oraz 718 Cayman GTS 4.0 reprezentują fascynację samochodem sportowym w najczystszej formie. Także w kategoriach akustycznych: 6-cylindrowy wolnossący silnik typu bokser o pojemności 4,0 l jest surowy i klasyczny. Rasowy. A przede wszystkim ekscytujący.
Col de Turini.
Dwa samochody. Dwóch kierowców. Jeden cel: legendarna przełęcz Col de Turini we Francji. Mnóstwo zakrętów, wiele niezapomnianych chwil za kierownicą. Idealne miejsce, by dać upust fascynacji samochodem sportowym. Oczekiwanie narasta. Puls przyspiesza. Motyle w brzuchu zaczynają trzepotać skrzydłami.
718 Spyder RS
718 Spyder RS
718 Cayman GT4 RS
718 Cayman GT4 RS
718 Cayman
718 Cayman
718 Boxster
718 Boxster
718 Cayman Style Edition
718 Cayman Style Edition
718 Boxster Style Edition
718 Boxster Style Edition
718 Cayman S
718 Cayman S
718 Boxster S
718 Boxster S

Dane techniczne

10,9
l/100 km
247,0
g/km
400 KM/294 kWMoc (KM)/Moc (kW)
4,5 sPrzyspieszenie 0-100 km/h
293 km/hPrędkość maksymalna

Silnik

Położenie silnika

Silnik typu bokser umieszczony centralnie

Liczba cylindrów

6

Pojemność

3 995 cm³

Moc (kW)

294 kW

Moc (KM)

400 KM

przy liczbie obrotów

5 000 - 6 500 r/min

Maks. moment obrotowy

420 Nm

przy liczbie obrotów

7 000 r/min

Średnica cylindra

102,0 mm

Skok tłoka

81,5 mm

Gatunek paliwa

98

Zużycie paliwa / emisje

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej)

10,9 l/100 km

Emisja CO2

247,0 g/km

Zużycie paliwa w cyklu niskim (dla gamy modelowej)

17,1 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu średnim (dla gamy modelowej)

10,9 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu wysokim (dla gamy modelowej)

9,2 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu bardzo wysokim (dla gamy modelowej)

10,0 l/100 km

Podwozie i zawieszenie

Przednia oś

Kolumny o lekkiej konstrukcji z przodu i z tyłu

Tylna oś

Kolumny o lekkiej konstrukcji z przodu i z tyłu

Hamulce

6-tłoczkowe aluminiowe stałe zaciski z przodu i 4-tłokowe aluminiowe stałe zaciski z tyłu, kompozytowe tarcze hamulcowe z aluminiowymi komorami hamulcowymi, średnica 350 mm z przodu i 330 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie oraz wiercone krzyżowo, zaciski hamulcowe z czerwonym wykończeniem

Układ kierowniczy

Ze wspomaganiem elektromechanicznym, o zmiennym przełożeniu i impulsem skrętu

Systemy wspomagające

Porsche Stability Management (PSM) zawierające ABS z rozszerzonymi funkcjami hamowania

Przednie obręcze

8,5 J x 20 ET57

Przednie opony

235/35 ZR 20

Tylne obręcze

10,5 J x 20 ET47

Tylne opony

265/35 ZR 20

Osiągi

Prędkość maksymalna

293 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,5 s

Przyspieszenie 0-160 km/h

9,2 s

Elastyczność (80-120 km/h) na 5. biegu

6,0 s

Przyspieszenie 0 - 200 km/h

14,1 s

Nadwozie

Wysokość

1 262 mm

Współczynnik Cd

0,32 cW

Masa własna (DIN)

1 405 kg

Masa w stanie gotowym do jazdy

1 480 kg

Dopuszczalna masa całkowita

1 700 kg

Rozstaw przedniej osi

1 527 mm

Rozstaw tylnej osi

1 535 mm

Pojemność

Pojemność bagażnika

120 l

Zbiornik paliwa

64 l

Serwis i gwarancja

Okres gwarancji

2 lata, bez limitu klilometrów

Interwał przeglądów

2 lata/30 000 km

Gwarancja lakiernicza

3 lata

Gwarancja antykorozyjna

12 lat

Skonfiguruj

Porównaj

Kolory & Felgi

Zużycie paliwa / emisja

10,9
l/100 km
247,0
g/km