Menu
Modele
Wehikuł wszech czasów
Nowe 911 jest sumą swoich poprzedników – i dlatego stanowi odbicie przeszłości oraz wizję przyszłości. Sylwetka: ikoniczna. Design: ponadczasowy. Technika: inspirowana wspaniałymi zwycięstwami w wyścigach i zawsze o krok przed innymi. Wraz z ósmą generacją 911 ruszamy w przyszłość.
Design
Klasyka i nowoczesność - jeszcze nigdy nie były tak blisko siebie.
911 Carrera
911 Carrera
911 Carrera Cabriolet
911 Carrera Cabriolet
911 Carrera S
911 Carrera S
911 Carrera 4S
911 Carrera 4S
911 Carrera S Cabriolet
911 Carrera S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet
911 Carrera 4S Cabriolet

Dane techniczne

9,1
l/100 km
208
g/km
450 KM/331 kW Moc (KM)/Moc (kW)
3,9 s Przyspieszenie 0-100 km/h
3,7 s Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport
306 km/h Prędkość maksymalna
2024 mm Szerokość
4519 mm Długość

Silnik

Położenie silnika

Z tyłu

Liczba cylindrów

6

Pojemność

2981 cm³

Moc (kW)

331 kW

Moc (KM)

450 KM

przy liczbie obrotów

6500 r/min

Maks. moment obrotowy

530 Nm

przy liczbie obrotów

2300-5000 r/min

Średnica cylindra

91 mm

Skok tłoka

76,4 mm

Maksymalne obroty silnika

7500 r/min

Maksymalna moc z litra paliwa (kW/l)

111,0 kW/l

Maksymalna moc z litra paliwa (hp/l)

151,0 PS/l

Maksymalna moc z litra paliwa NAR (hp/l)

148,0 PS/l

Zużycie paliwa / emisje

Cykl miejski

11,6 l/100 km

Cykl pozamiejski

7,6 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej)

9,1 l/100 km

Emisja CO2

208 g/km

Norma emisji

Euro 6d-TEMP-EVAP

Filtr cząstek stałych

yes (gasoline particle filter)

Podwozie i zawieszenie

Przednia oś

McPherson-strut suspension with anti-roll bar at front

Tylna oś

Multi-link suspension with anti-roll bar at rear

Hamulce

Six-piston closed-type aluminium monobloc fixed brake calipers at front and four-piston closed-type aluminium monobloc fixed brake calipers at rear, internally vented and cross-drilled

Układ kierowniczy

Electromechanical power-assisted steering with variable steering ratio and steering pulse generator

Systemy wspomagające

Porsche Stability Management (PSM) with ABS, with advanced brake functions

Przednie obręcze

8,5JX19 ET52

Tylne obręcze

11,5JX20 ET67

Osiągi

Prędkość maksymalna

306 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

3,9 s

Przyspieszenie 0-160 km/h

8,5 s

Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport

3,7 s

Nadwozie

Długość

4519 mm

Szerokość (z lusterkami)

1852 mm

Szerokość

2024 mm

Wysokość

1299 mm

Rozstaw osi

2450 mm

Rozstaw przedniej osi

1559 mm

Rozstaw tylnej osi

1557 mm

Masa własna (DIN)

1585 kg

Masa (w/g dyrektywy EC)

1660 kg

Dopuszczalna masa całkowita

2040 kg

Maksymalny załadunek

455 kg

Serwis i gwarancja

Okres gwarancji

2 lata bez limitu kilometrów

Interwał przeglądów

co 60000 km

Gwarancja lakiernicza

3 lata

Gwarancja antykorozyjna

12 lat

Skonfiguruj

Porównaj

Kolory & Felgi

Cechy

To, co najważniejsze
To, co najważniejsze

Ponadczasowa idea opiera się na młodzieńczym wigorze – o ile tylko jest stale aktualizowana. Każda nowa generacja 911 stanowi więc nowy początek. W imię jeszcze lepszej „911”.
„Czysty” język designu nowego 911 i jego zjawiskowe linie są nowatorskie, a jednocześnie znajome. Na zewnątrz i w środku. Wszystkie modele 911 łączy teraz szeroki tył z nieprzerwanym pasem świetlnym. Znakomita przejrzystość również we wnętrzu: ergonomia klasycznych samochodów sportowych spotyka się tutaj z cyfrowymi możliwościami teraźniejszości.

Nowa generacja silników jest mocniejsza i jeszcze bardziej efektywna. 3-litrowy sześciocylindrowy silnik biturbo w modelach 911 Carrera S generuje całe 331 kW (450 KM). Osiągi są imponujące. Dzięki pakietowi Sport Chrono i systemowi Launch Control nowe 911 Carrera 4S przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy.

Prędkość maksymalna: 305 km/h. 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) jeszcze efektywniej przenosi moment obrotowy na drogę. Nowo zaprojektowane zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) zwiększa sportowe osiągi i komfort. Prowadzenie ułatwiają nowe systemy wspomagające kierowcę, takie jak Asystent utrzymania pasa ruchu obejmujący rozpoznawanie znaków drogowych czy Asystent jazdy nocnej.

Podążać z duchem czasu. Zmieniać się w trakcie podróży. A przy tym wszystkim pozostawać wiernym sobie. Ponadczasowy samochód sportowy w najlepszym tego słowa znaczeniu.
Nowe 911.
Wehikuł wszech czasów.

Design nadwozia
Design nadwozia

Sylwetka 911 jest symbolem ponadczasowego designu. Ale nowa „911” też udowadnia swoją współczesność – zwłaszcza widziana z tyłu. Tylny pas jest mocny, „czysty” i precyzyjny w rysunku. Tylna szyba została optycznie wydłużona – niemal łączy się teraz z czarną żaluzją tylnej pokrywy, z którą zintegrowano nowe, pionowe trzecie światło hamowania. Niżej przebiega zespolony pas świetlny z trójwymiarowymi LED-owymi lampami po bokach, a nad nim znajduje się logo modelu w kolorze Light Silver. Tylna zderzak „otula ” nowo zaprojektowane rury wydechowe układu wydechowego. Atletyczną prezencję nowego 911 podkreśla także zróżnicowany rozmiar kół przedniej i tylnej osi.
Design, który łączy tradycję z nowoczesnością. Zapewnia lepszą dynamikę na drodze. I robi sensacyjne wrażenie na każdym, kto podąża za 911.
Widziane z przodu, nowe 911 opowiada historię swojej przeszłości. A przy tym zdradza wiele na temat własnej przyszłości. Wyraźnie wyprofilowane błotniki akcentują mocarną geometrię i DNA designu Porsche. Na nowo zaprojektowana pokrywa z charakterystycznym, dynamicznym zagłębieniem – i płynne łączenie z płaszczyzną zderzaka – to ukłon w stronę pierwszej generacji 911. W reflektorach z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej i światłami mijania zastosowano nowoczesną technikę LED, a w przednim zderzaku zintegrowano kamerę i czujniki systemów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
„Czystość” designu nowego 911 widać także w szczegółach. Nowe lusterka zewnętrzne mają wyrazisty kształt, a klamki drzwi zostały dyskretnie wkomponowane w płaszczyznę drzwi. Dzięki takim detalom całościowy profil nowego 911 wydaje się jeszcze bardziej zwarty, dopracowany i zaawansowany technicznie.

Design wnętrza
Design wnętrza
Dobry design powinien być pionierski . Tak samo jak technika. I dlatego wnętrze nowego 911 przeciera nowe szlaki – szlaki, które odzwierciedlają stare atuty, a zarazem otwierają nowe możliwości.
Design kokpitu wyraźnie akcentuje jego horyzontalną orientacją. Wszystkie istotne elementy sterowania znajdują się w zasięgu ręki, po obu stronach wielofunkcyjnej sportowej kierownicy. W imię większego komfortu obsługi, a co za tym idzie, pełnym skupieniu na drodze. Bezpośrednio na widoku: panel wskaźników z analogowym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości. Wszystkie niezbędne informacje o samochodzie pojawiają się na wirtualnych instrumentach. Tuż obok: dotykowy ekran systemu Porsche Communication Management (PCM) – o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 10,9”, m.in. z nawigacją online.
Odseparowana od deski rozdzielczej, podniesiona konsola środkowa – podobnie jak wykończenie kokpitu i paneli drzwi – podkreśla poziomą orientację wnętrza. Dzięki koncepcji obsługi Porsche Advanced Cockpit teraz wystarczy tam tylko kilka przycisków – częściowo działających jako panele dotykowe. Powyżej znajduje się pięć klawiszy, które świadomie zachowano w analogowej formie. Cel: bezpośredni dostęp do podstawowych funkcji napędu i podwozia.
Tradycja łączy się z przyszłością: i nie, nie postrzegamy tego jako kompromisu. Lecz jako najlepszy z obu tych światów.
Od intuicyjnej techniki aż po znakomity komfort. Całkowicie przeprojektowane sportowe fotele zapewniają pewne podparcie nawet w dynamicznie pokonywanych zakrętach. Wielofunkcyjna sportowa kierownica pozwala na wygodne korzystanie z funkcji audio, telefonu i nawigacji. Natychmiast wyczuwasz dopracowanie instrumentów obsługi. Każdy klawisz, każdy uchwyt, każdy wylot powietrza został starannie przemyślany, aż po najdrobniejsze szczegóły, i wykonany z najwyższą dbałością o jakość.
Wysokiej próby charakter wnętrza podkreślają wykończenia w kolorze Dark Silver Diamar lub, w opcji, Light Silver Diamar, ze szczotkowanego aluminium lub szlachetnego drewna. Na życzenie dostępne są też inne warianty skór i elementów ozdobnych.
Osiągi
Osiągi
Wciąż to słyszymy: „potencjał silnika typu bokser został wyczerpany”. Słysząc te słowa, nasi inżynierowie tylko się uśmiechają – a potem udowodniają, że to nieprawda. Moc i efektywność jednostek typu bokser w nowym 911 znowu wzrosły. Mocowania silnika zostały po raz kolejny umieszczone bliżej środka pojazdu. Efekt: mniejsze wibracje, większa stabilność jazdy. Ale obiecujemy, że nadal będziesz czuć siłę 3-litrowego sześciocylindrowego silnika biturbo o mocy 331 kW (450 KM) – gwarantuje to maksymalny moment obrotowy o wartości 530 Nm. W rezultacie nowe 911 Carrera 4S z pakietem Sport Chrono i wykorzystaniem systemu Launch Control osiąga prędkość 100 km/h w ciągu zaledwie 3,4 sekundy. Przyspieszenie kończy się dopiero przy 305 km / h.
Dzięki nowej, montowanej w standardzie 8-biegowej przekładni Porsche Doppelkupplung (PDK) siła napędowa trafia przenoszona na drogę w sposób jeszcze bardziej efektywny. A przyjemność z jazdy jest jeszcze większa. PDK zapewnia wyjątkowo szybkie zmiany przełożeń bez przerw w dostawie momentu obrotowego – nawet na milisekundę. W porównaniu z poprzednimi generacjami nowa skrzynia PDK oferuje także zauważalnie większą rozpiętość pomiędzy komfortem, osiągami a efektywnością.
Do podstawowych układów 911 Carrera 4S należy napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM). Współpracując z Porsche Stability Management (PSM), zawsze zapewnia odpowiedni rozkład momentu obrotowego – zarówno dla zachowania znakomitej dynamiki jazdy, jak i wyjątkowo dobrze wyważonego prowadzenia podczas jazdy na granicy przyczepności.
A więc – co pozostaje niemożliwe? Widzimy to w ten sposób: ponadczasowa koncepcja i wewnętrzna siła sprawiają, że możliwe jest naprawdę wiele.
Podwozie
Podwozie
W nowym 911 to sama trasa jest celem. A dokąd jedziemy? Zobaczymy. Ważne, że dotrzemy tam w sportowym stylu. Właśnie wtedy „911” jest w swoim żywiole. A jej podwozie jest w pełni zaangażowane.
W zależności od warunków drogowych i trybu jazdy udoskonalone zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) aktywnie i nieprzerwanie kontroluje siłę tłumienia każdego z kół. Rezultat: ograniczone przechyły, a tym samym lepszy komfort jazdy przy zwiększonej dynamice prowadzenia. Na życzenie dostępne jest sportowe zawieszenie PASM, obniżone o 10 mm, dzięki któremu nowe 911 prowadzi się w sposób jeszcze bardziej neutralny i zbalansowany.
Układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) zapewnia wyjątkową przyczepność i zwinność przy każdej prędkości – w połączeniu z precyzyjnymi reakcjami układu kierowniczego i zbalansowanymi reakcjami przy zmianie obciążenia. A przy tym gwarantuje niesamowitą frajdę w zakrętach. Dostępny na życzenie system Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) minimalizuje przechyły w dynamicznie pokonywanych łukach i zmniejsza poprzeczne ruchy nadwozia podczas jazdy po nierównych nawierzchniach.
Przyspieszenie – nawet przy zwalnianiu. Brzmi jak paradoks, ale od 70 lat jest równie ważnym aspektem naszego rozwoju, co przyspieszony puls tuż po uruchomieniu Porsche. Szczególnie w przypadku sprawdzonego w sporcie motorowym kompozytowego układu hamulcowego Porsche Ceramic (PCCB). Jego ceramiczne tarcze hamulcowe są wyjątkowo lekkie i mają imponującą średnicę 410 mm z przodu oraz 390 mm z tyłu – aby hamowanie było maksymalnie skuteczne. Cecha charakterystyczna: lakierowane na żółto zaciski hamulcowe na przedniej i tylnej osi. I coś jeszcze: niezwykła wydajność – kiedy musisz szybko zwolnić.
Co więcej, nowe 911 po raz pierwszy spoczywa na drodze na kołach o różnych rozmiarach. Modele 911 Carrera S mają 20-calowe koła z przodu i 21-calowe z tyłu. Szersza powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią sprzyja optymalizacji wydajności, a większa średnica tylnych kół zwiększa stabilność i komfort jazdy.
Pakiet Sport Chrono
Pakiet Sport Chrono

Nasza wyścigowa historia nie pozostawia wątpliwości, że mamy obsesję na punkcie najlepszych czasów przejazdu – i tego, jak dokładnie je mierzyć. Rezultat: pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy i aplikacją Porsche Track Precision. Dla jeszcze bardziej sportowych

Za pomocą przełącznika trybów jazdy z przyciskiem SPORT Response na kierownicy można wybrać jeden z pięciu trybów jazdy: Normal, SPORT, SPORT PLUS, Individual, a także nowy tryb WET, który wspiera kierowcę podczas jazdy po mokrej nawierzchni. Dzięki funkcji SPORT Response silnik i skrzynia biegów zostają przygotowane do jak najszybszego uwolnienia mocy. Efekt: maksymalna responsywność przez około 20 sekund.

Pakiet Sport Chrono obejmuje również aplikację Porsche Track Precision, służącą do mierzenia i zarządzania czasem okrążeń oraz danymi z jazdy. Abyś znał swój dokładny najlepszy czas.

Oświetlenie i systemy wspomagające
Oświetlenie i systemy wspomagające

Rzadki luksus w dzisiejszych czasach: mieć czas skoncentrować się wyłącznie na tym, co jest bezpośrednio przed Tobą. Na przykład na kolejnym zakręcie. Właśnie dlatego nowe 911 korzysta z szeregu różnych systemów pomocy, które pozwalają Ci pozostać wiernym sobie. Na przykład ochrona przed kolizją i wspomaganie hamowania czy nowy tryb WET¹⁾ – system, który potrafi rozpoznać mokrą nawierzchnię i wspiera kierowca podczas jazdy w deszczu. Na życzenie dostępne są też inne systemy wspomagające, na przykład adaptacyjny tempomat lub wspomaganie parkowania ParkAssist z widokiem otoczenia. W imię o większej wydajności w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. I jeszcze większej swobody podczas jazdy.

Reflektory nowych modeli 911 Carrera S są całkowicie oparte na technice LED. Z myślą o szybkiej reakcji i mocnym oświetleniu. Bez wątpienia Porsche: czteropunktowe światła do jazdy dziennej wraz ze światłami mijania. Dostępne jako opcja: reflektory LED z wiązką matrycową, w tym Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) i Asystentem świateł drogowych. Moduły 84 indywidualnie sterowanych diod LED sprawiają, że stożki świetlne są optymalnie dostosowane do każdej sytuacji drogowej. Pojazdy znajdujące się przed Tobą lub poruszające się przeciwną stroną drogi zostają zamaskowane, obszary pomiędzy nimi i obok są nadal w pełni oświetlone.

Wszystkie nowe modele 911 Carrera S mają nową listwę świetlną i trójwymiarowe światła z tyłu. I tu dla wszystkich funkcji zastosowano technikę LED. Kolejna nowość: przeprojektowany kształt i nowa lokalizacja trzeciego światła hamowania.

Komfort
Komfort

Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.

Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.

System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.

Porsche Connect
Porsche Connect

Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.
Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.
System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.

Zużycie paliwa / emisja

9,1
l/100 km
208
g/km