450 KM/331 kW | Moc (KM)/Moc (kW) |
3,7 s | Przyspieszenie 0-100 km/h |
3,5 s | Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport |
308 km/h | Prędkość maksymalna |
2024 mm | Szerokość |
4519 mm | Długość |
Ponadczasowa idea opiera się na młodzieńczym wigorze – o ile tylko jest stale aktualizowana. Każda nowa generacja 911 stanowi więc nowy początek. W imię jeszcze lepszej „911”.
„Czysty” język designu nowego 911 i jego zjawiskowe linie są nowatorskie, a jednocześnie znajome. Na zewnątrz i w środku. Wszystkie modele 911 łączy teraz szeroki tył z nieprzerwanym pasem świetlnym. Znakomita przejrzystość również we wnętrzu: ergonomia klasycznych samochodów sportowych spotyka się tutaj z cyfrowymi możliwościami teraźniejszości.
Nowa generacja silników jest mocniejsza i jeszcze bardziej efektywna. 3-litrowy sześciocylindrowy silnik biturbo w modelach 911 Carrera S generuje całe 331 kW (450 KM). Osiągi są imponujące. Dzięki pakietowi Sport Chrono i systemowi Launch Control nowe 911 Carrera 4S przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy.
Prędkość maksymalna: 305 km/h. 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) jeszcze efektywniej przenosi moment obrotowy na drogę. Nowo zaprojektowane zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) zwiększa sportowe osiągi i komfort. Prowadzenie ułatwiają nowe systemy wspomagające kierowcę, takie jak Asystent utrzymania pasa ruchu obejmujący rozpoznawanie znaków drogowych czy Asystent jazdy nocnej.
Podążać z duchem czasu. Zmieniać się w trakcie podróży. A przy tym wszystkim pozostawać wiernym sobie. Ponadczasowy samochód sportowy w najlepszym tego słowa znaczeniu.
Nowe 911.
Wehikuł wszech czasów.
Sylwetka 911 jest symbolem ponadczasowego designu. Ale nowa „911” też udowadnia swoją współczesność – zwłaszcza widziana z tyłu. Tylny pas jest mocny, „czysty” i precyzyjny w rysunku. Tylna szyba została optycznie wydłużona – niemal łączy się teraz z czarną żaluzją tylnej pokrywy, z którą zintegrowano nowe, pionowe trzecie światło hamowania. Niżej przebiega zespolony pas świetlny z trójwymiarowymi LED-owymi lampami po bokach, a nad nim znajduje się logo modelu w kolorze Light Silver. Tylna zderzak „otula ” nowo zaprojektowane rury wydechowe układu wydechowego. Atletyczną prezencję nowego 911 podkreśla także zróżnicowany rozmiar kół przedniej i tylnej osi.
Design, który łączy tradycję z nowoczesnością. Zapewnia lepszą dynamikę na drodze. I robi sensacyjne wrażenie na każdym, kto podąża za 911.
Widziane z przodu, nowe 911 opowiada historię swojej przeszłości. A przy tym zdradza wiele na temat własnej przyszłości. Wyraźnie wyprofilowane błotniki akcentują mocarną geometrię i DNA designu Porsche. Na nowo zaprojektowana pokrywa z charakterystycznym, dynamicznym zagłębieniem – i płynne łączenie z płaszczyzną zderzaka – to ukłon w stronę pierwszej generacji 911. W reflektorach z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej i światłami mijania zastosowano nowoczesną technikę LED, a w przednim zderzaku zintegrowano kamerę i czujniki systemów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
„Czystość” designu nowego 911 widać także w szczegółach. Nowe lusterka zewnętrzne mają wyrazisty kształt, a klamki drzwi zostały dyskretnie wkomponowane w płaszczyznę drzwi. Dzięki takim detalom całościowy profil nowego 911 wydaje się jeszcze bardziej zwarty, dopracowany i zaawansowany technicznie.
Nasza wyścigowa historia nie pozostawia wątpliwości, że mamy obsesję na punkcie najlepszych czasów przejazdu – i tego, jak dokładnie je mierzyć. Rezultat: pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy i aplikacją Porsche Track Precision. Dla jeszcze bardziej sportowych
Za pomocą przełącznika trybów jazdy z przyciskiem SPORT Response na kierownicy można wybrać jeden z pięciu trybów jazdy: Normal, SPORT, SPORT PLUS, Individual, a także nowy tryb WET, który wspiera kierowcę podczas jazdy po mokrej nawierzchni. Dzięki funkcji SPORT Response silnik i skrzynia biegów zostają przygotowane do jak najszybszego uwolnienia mocy. Efekt: maksymalna responsywność przez około 20 sekund.
Pakiet Sport Chrono obejmuje również aplikację Porsche Track Precision, służącą do mierzenia i zarządzania czasem okrążeń oraz danymi z jazdy. Abyś znał swój dokładny najlepszy czas.
Rzadki luksus w dzisiejszych czasach: mieć czas skoncentrować się wyłącznie na tym, co jest bezpośrednio przed Tobą. Na przykład na kolejnym zakręcie. Właśnie dlatego nowe 911 korzysta z szeregu różnych systemów pomocy, które pozwalają Ci pozostać wiernym sobie. Na przykład ochrona przed kolizją i wspomaganie hamowania czy nowy tryb WET¹⁾ – system, który potrafi rozpoznać mokrą nawierzchnię i wspiera kierowca podczas jazdy w deszczu. Na życzenie dostępne są też inne systemy wspomagające, na przykład adaptacyjny tempomat lub wspomaganie parkowania ParkAssist z widokiem otoczenia. W imię o większej wydajności w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. I jeszcze większej swobody podczas jazdy.
Reflektory nowych modeli 911 Carrera S są całkowicie oparte na technice LED. Z myślą o szybkiej reakcji i mocnym oświetleniu. Bez wątpienia Porsche: czteropunktowe światła do jazdy dziennej wraz ze światłami mijania. Dostępne jako opcja: reflektory LED z wiązką matrycową, w tym Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) i Asystentem świateł drogowych. Moduły 84 indywidualnie sterowanych diod LED sprawiają, że stożki świetlne są optymalnie dostosowane do każdej sytuacji drogowej. Pojazdy znajdujące się przed Tobą lub poruszające się przeciwną stroną drogi zostają zamaskowane, obszary pomiędzy nimi i obok są nadal w pełni oświetlone.
Wszystkie nowe modele 911 Carrera S mają nową listwę świetlną i trójwymiarowe światła z tyłu. I tu dla wszystkich funkcji zastosowano technikę LED. Kolejna nowość: przeprojektowany kształt i nowa lokalizacja trzeciego światła hamowania.
Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.
Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.
System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.
Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.
Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.
System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.
You will find detailed information on the new 911 here. All ready to download.