385 KM/283 kW | Moc (KM)/Moc (kW) |
4,2 s | Przyspieszenie 0-100 km/h |
4,0 s | Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport |
293 km/h | Prędkość maksymalna |
1852 mm | Szerokość |
4519 mm | Długość |
Nowe 911.
Wehikuł wszech czasów.
Sylwetka 911 jest symbolem ponadczasowego designu. Ale nowa „dziewiećsetjedenastka” udowadnia też swoją współczesność – zwłaszcza widziana z tyłu. Tylny pas jest silny, czysty i precyzyjny w rysunku. Tylna szyba została optycznie wydłużona – niemal łączy się teraz z czarną żaluzją tylnej pokrywy, z którą zintegrowano nowe, pionowe trzecie światło hamowania. Niżej przebiega zespolony pas świetlny z trójwymiarowymi LED-owymi lampami, a nad nim znajduje się logo modelu w kolorze Light Silver. Tylna zderzak „otula” nowo zaprojektowane końcówki układu wydechowego. Atletyczną prezencję nowego 911 podkreśla także zróżnicowany rozmiar kół przedniej i tylnej osi.
Design, który łączy tradycję z nowoczesnością. Zapewnia lepszą dynamikę na drodze. I robi sensacyjne wrażenie na każdym, kto podąża za 911.
Widziane z przodu, nowe 911 opowiada historię swojej przeszłości. A przy tym zdradza wiele na temat własnej przyszłości. Wyraźnie wyprofilowane błotniki akcentują silną geometrię i DNA designu Porsche. Na nowo zaprojektowana pokrywa z charakterystycznym, dynamicznym zagłębieniem – i jej płynne połączenie z płaszczyzną zderzaka – to ukłon w stronę pierwszej generacji 911. W reflektorach z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej i światłami mijania zastosowano nowoczesną technikę LED, a w przednim zderzaku zintegrowano kamerę oraz czujniki systemów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
Czystość designu nowego 911 widać także w szczegółach. Nowe lusterka boczne mają wyrazisty kształt, a klamki drzwi zostały dyskretnie wkomponowane w płaszczyznę drzwi. Dzięki takim detalom profil nowego 911 wydaje się jeszcze bardziej zwarty, dopracowany i zaawansowany technicznie.
W nowym 911 to sama trasa jest celem. A dokąd jedziemy? Jeszcze zobaczymy. Ważne, że dotrzemy tam w sportowym stylu. Właśnie wtedy „dziewięćsetjedenastka” znajduje się w swoim żywiole. A jej podwozie jest w pełni zaangażowane.W zależności od warunków drogowych i trybu jazdy udoskonalone zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) aktywnie i nieprzerwanie kontroluje siłę tłumienia każdego z kół. Rezultat: ograniczone przechyły, a tym samym lepszy komfort jazdy przy zwiększonej dynamice prowadzenia. Na życzenie dostępne jest sportowe zawieszenie PASM, obniżone o 10 mm, dzięki któremu nowe 911 prowadzi się w sposób jeszcze bardziej neutralny i zbalansowany.
Układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) zapewnia wyjątkową przyczepność i zwinność przy każdej prędkości – w połączeniu z precyzyjnymi reakcjami układu kierowniczego i zbalansowanym zachowaniem przy zmianie obciążenia. A przy tym gwarantuje niesamowitą frajdę w zakrętach. Dostępny na życzenie system Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) minimalizuje przechyły w dynamicznie pokonywanych łukach i zmniejsza poprzeczne ruchy nadwozia podczas jazdy po nierównych nawierzchniach.
Przyspieszenie – nawet przy zwalnianiu. Brzmi jak paradoks, ale od 70 lat jest równie ważnym aspektem naszego rozwoju, co puls przyspieszający podczas uruchamiania Twojego Porsche. Szczególnie w przypadku sprawdzonego w sporcie motorowym kompozytowego układu hamulcowego Porsche Ceramic (PCCB). Jego ceramiczne tarcze hamulcowe są wyjątkowo lekkie i mają imponującą średnicę 410 mm z przodu oraz 390 mm z tyłu – aby hamowanie było maksymalnie skuteczne. Cecha charakterystyczna: lakierowane na żółto zaciski hamulcowe przy przedniej i tylnej osi. I coś jeszcze: niezwykła wydajność – kiedy musisz szybko zwolnić.
Co więcej, nowe 911 po raz pierwszy porusza się na kołach o różnych rozmiarach. Modele 911 Carrera S mają 20-calowe koła z przodu i 21-calowe z tyłu. Szersza powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią sprzyja optymalizacji wydajności, a większa średnica tylnych kół zwiększa stabilność i komfort jazdy.
Rzadki luksus w dzisiejszych czasach: mieć czas skoncentrować się wyłącznie na tym, co jest bezpośrednio przed Tobą. Na przykład na kolejnym zakręcie. Właśnie dlatego nowe 911 korzysta z szeregu różnych systemów asystujących, które pozwalają Ci pozostać wiernym samemu sobie. Na przykład ochrona przed kolizją i wspomaganie hamowania czy nowy tryb WET¹⁾ – system, który potrafi rozpoznać mokrą nawierzchnię i wspiera kierowca podczas jazdy w deszczu. Na życzenie dostępne są też inne systemy wspomagające, na przykład adaptacyjny tempomat lub wspomaganie parkowania ParkAssist z widokiem otoczenia. W imię lepszych osiągów w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. I jeszcze większej swobody podczas jazdy.Reflektory nowych modeli 911 Carrera S są całkowicie oparte na technice LED. Z myślą o szybkiej reakcji i mocnym oświetleniu. Bez wątpienia Porsche: czteropunktowe światła do jazdy dziennej wraz ze światłami mijania. Dostępne jako opcja: reflektory LED z wiązką matrycową oraz Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) i Asystentem świateł drogowych. Moduły 84 indywidualnie sterowanych diod LED sprawiają, że stożki światła są optymalnie dostosowane do każdej sytuacji drogowej. Pojazdy znajdujące się przed Tobą lub poruszające się przeciwną stroną drogi zostają zamaskowane, podczas gdy obszary pomiędzy nimi i obok są nadal w pełni oświetlone.
Wszystkie nowe modele 911 Carrera S mają nową listwę świetlną i trójwymiarowe światła z tyłu. I tu dla wszystkich funkcji zastosowano technikę LED. Kolejna nowość: przeprojektowany kształt oraz nowa lokalizacja trzeciego światła hamowania.
¹⁾ Program jazdy WET nie może zastępować przyjęcia odpowiedniego stylu jazdy w różnych warunkach drogowych i pogodowych – co najwyżej zapewnia kierowcy dodatkowe wsparcie.
Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i wysokiego poziomu komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się z tym nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.
Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.
System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.
Nie można mieć świetnych sportowych osiągów i komfortu jednocześnie? Zdecydowanie się nie zgadzamy! 911 od zawsze łączy jedno i drugie – w sposób, w jaki tylko 911 potrafi. Imponuje przy tym znakomitą ergonomią oraz wysoką jakością materiałów wykończeniowych. I ma wiele funkcji podnoszących zarówno komfort, jak i sportową wydajność.
Dostępne na życzenie sportowe fotele Plus oferują jeszcze lepsze podparcie boczne podczas dynamicznej jazdy. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna zapewnia przyjemną atmosferę w każdej sytuacji na drodze. A nowy, opcjonalny jonizator poprawia jakość powietrza w kabinie.
System Porsche Communication Management (PCM) to centrum sterowania dźwiękiem, nawigacją i komunikacją, a także różnymi systemami wsparcia. Dostępne na życzenie nagłośnienie Burmester® High-End Surround Sound System oferuje najwyższą jakość dźwięku – na potrzeby własnej ścieżki dźwiękowej 911.
Z każdego dnia chcesz czerpać jak najwięcej? Porsche Connect Ci w tym pomoże i zapewni idealną pozycję startową – przed wyruszeniem w dowolną trasę lub przystąpieniem do realizacji wszystkich Twoich celów.
Nowe, przydatne usługi i aplikacje Porsche Connect sprawiają, że możesz synchronizować ze swoim Porsche miejsca docelowe i kalendarze, planować podróże z uwzględnieniem informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym i używać usług muzycznych na smartfonie. Korzystaj z nawigacji, dostępu do najświeższych informacji i rozrywki – bez wysiadania z samochodu. Dzięki kalkulacji trasy w oparciu o aktualne mapy online pakiet nawigacji, informacji i rozrywki pomaga szybciej dotrzeć do celu.
Sterowanie głosowe umożliwia łatwe wyszukiwanie informacji, takich jak pogoda w miejscu docelowym, i najnowszych wiadomości na temat gospodarki, polityki czy sportu.
Więcej informacji na temat funkcji i aplikacji Porsche Connect można znaleźć na stronie www.porsche.com/connect.
Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat 911. Wszystko jest już przygotowane do pobrania.
© 2023 Porsche Polska. Polityka prywatności | Ustawienia plików cookie
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: porsche.pl/wltp.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
Porsche zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Porsche.
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Porsche są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów grupy sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie: porsche.pl/porsche-impact/