911 GT3 RS
Sportowcy to wiedzą: najlepsze wyniki wymagają znacznie więcej niż „tylko” idealnych warunków i szczęścia. Nieustannych treningów, które pozwalają stać się silniejszym i szybszym. Kwestionowania wszystkiego – zwłaszcza swoich limitów. Uczenia się na każdym błędzie. Bo największym wyzwaniem jest pozostać niepokonanym. Właśnie dzięki takiemu podejściu Porsche przesuwa granice tego, co możliwe i realne. Poznaj nowe 911 GT3 RS – w topowej formie, o jeszcze lepszych osiągach na torze wyścigowym.
Galeria zdjęć
Odkryj 911 GT3 RS w detalach.
Znasz już to, co najważniejsze. Tu znajdziesz dodatkowe szczegóły dotyczące kluczowych kwestii.
Aerodynamika i design
Doświadcz maksymalnej siły docisku – i niepohamowanej euforii.
otwórzLekka konstrukcja
Dowiedz się więcej na temat konsekwentnie realizowanej koncepcji lekkiej konstrukcji.
otwórzOsiągi
Niech Twoje tętno osiągnie imponujące, wyścigowe tempo.
otwórzWnętrze, informacje i rozrywka
Odkryj kabinę inspirowaną światem motorsportu.
otwórz911 GT3 RS Skonfiguruj.
Liczba cylindrów | 6 |
Rodzaj benzyny | 98 |
Średnica cylindrów | 102,0 mm |
Skok tłoka | 81,5 mm |
Pojemność skokowa | 3996 cm³ |
Moc (kW) | 386 kW |
Moc (KM) | 525 KM |
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnej mocy | 8500 1/min |
Maksymalny moment obrotowy | 9000 1/min |
Maksymalny moment obrotowy | 465 Nm |
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnym momencie obrotowym | 6300 1/min |
Maks. moc z 1 litra pojemności (kW/l) | 96,00 kW/l |
Maks. moc z 1 litra pojemności (KM/l) | 131,00 KM/l |
Maksymalna prędkość | 296 km/h |
Przyspieszenie0 - 100 km/h | 3,2 s |
Przyspieszenie0 - 160 km/h | 6,9 s |
Przyspieszenie0 - 200 km/h | 10,6 s |
Elastyczność (80-120 km/h) na 5. biegu | 1,8 s |
Kąt natarcia, przód/tył (zawieszenie stalowe) | 6.2 - 9.8 ° |
Kąt rampowy (zawieszenie stalowe) | 10.6 ° |
Maksymalny prześwit (zawieszenie stalowe) | 100 mm |
Długość | 4572 mm |
Szerokość | 1900 mm |
Szerokość (z lusterkami) | 2027 mm |
Wysokość | 1322 mm |
Rozstaw osi | 2457 mm |
Średnica zawracania | 10,5 m |
Masa własna (DIN) | 1450 kg |
Masa własna (EU) | 1525 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1795 kg |
Maksymalna ładowność | 345 kg |
Zbiornik paliwa | 64 l |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym | 13.4 - 13.4 l/100 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP) | 305 - 305 g/km |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym | 12.7 l/100 km |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym | 289 g/km |
Sześciotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z przodu, czterotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z tyłu, zaciski w kolorze czerwonym |
Przednie zawieszenie oparte na podwójnych wahaczach poprzecznych, ze zintegrowanymi sprężynami pomocniczymi i stabilizatorem, wszystkie mocowania – z przegubami kulowymi |
Blok silnika i głowice cylindrów wykonane z aluminium, z chłodzeniem cieczą |
Plastikowy kolektor dolotowy o zmiennej geometrii, z dwoma przełączalnymi zaworami rezonansowymi i sześcioma indywidualnymi przepustnicami |
Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 9000 obr./min |
Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI) |
Cztery zawory na cylinder, z popychaczami |
Kompozytowe tarcze hamulcowe z komorami (mocowaniami) z aluminium, wewnętrznie wentylowane i rowkowane, średnica: 408 mm (przód), 380 mm (tył) |
Zawieszenie regulowane pod kątem jazdy torowej (zbieżność i pochylenie kół, stabilizatory, prześwit) |
Wielowahaczowe tylne zawieszenie ze zintegrowanymi sprężynami pomocniczymi, ze stabilizatorem, wybrane mocowania – z przegubami kulowymi |
Siedmiostopniowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) o skróconych przełożeniach i sportowej konfiguracji. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) wraz z elektronicznie regulowaną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego z w pełni zmienną dystrybucją momentu obrotowego. |
Sześciocylindrowy, wolnossący benzynowy silnik typu bokser o pojemności skokowej 4,0 l, maksymalna moc: 386 kW (525 KM), maksymalny moment obrotowy: 465 Nm |
Układ monitorowania zużycia klocków hamulcowych |
Napęd na koła tylnej osi |
Regulacja wałka rozrządu VarioCam dla zaworów ssących i wydechowych |
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy |
Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy z przekładnią o zmiennym przełożeniu i siłą wspomagania zależną od prędkości |
Kute tytanowe korbowody |
Funkcja Auto start/stop |
Tylna oś skrętna o sportowej konfiguracji |
Układ smarowania z suchą miską olejową i osobnym zbiornikiem oleju silnikowego |
System adaptacyjnej amortyzacji Porsche Active Suspension Management (PASM) o sportowej konfiguracji, z prześwitem zmniejszonym o ok. 20 mm (w porównaniu z 911 Carrera); wielostopniowa regulacja kompresji i odbicia bezpośrednio z kierownicy |
W pełni regulowane ciśnienie oleju, siedem pomp drenażowych, wirowanie oleju i dodatkowy dopływ oleju za pośrednictwem wału korbowego |
Porsche Stability Management (PSM) z ABS-em, wielostopniowa regulacja i możliwość całkowitego odłączenia kontroli stabilności (ESC) oraz kontroli trakcji (TC) bezpośrednio z kierownicy |
Dwa trójdrożne katalizatory, filtr cząstek stałych dla silnika benzynowego (GPF) i system diagnostyki pokładowej służący do monitorowania systemu kontroli emisji spalin |
Lekki, sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, z dwiema centralnie umieszczonymi końcówkami w kolorze czarnym |
Lekki akumulator rozruchowy LiFePO4 60Ah |
Pakiet Chrono z przyciskiem Chrono na kierownicy na kierownicy i przygotowaniem do montażu rejestratora czasów okrążeń |
Zbiornik paliwa o pojemności 64 l |
Wnętrze wykończone skórą/materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, kontrastujący kolor: GT Silver; z czarnej skóry: boczki i zagłówki foteli oraz moduł poduszki powietrznej kierowcy; z czarnego materiału Race-Tex: środkowe panele foteli (perforowane, z podkładem w kolorze srebrnym), koło kierownicy, obszar chwytu wybieraka przekładni PDK oraz mieszek, uchwyty i podłokietniki drzwi, pokrywa schowka w konsoli środkowej (podłokietnik), podsufitka wraz z obiciami słupków A/B/C; |
dodatkowo: przeszycia, haftowane logo "GT3 RS" oraz pętle do otwierania drzwi w kolorze GT Silver, ozdobne wykończenie w kolorze czarnym ze wstawkami z włókna węglowego (satynowe wykończenie): listwy ozdobne na desce rozdzielczej i panelach drzwi oraz ozdobne wykończenie konsoli środkowej |
Kute obręcze 911 GT3 RS z lekkiego stopu aluminium, jednoczęściowe, lakierowane na kolor srebrny, z mocowaniem centralną śrubą w kolorze czarnym (satynowe wykończenie), z zabezpieczeniem antykradzieżowym, osłony piast z logo "RS" |
Przód: obręcze 911 GT3 RS w rozmiarze 10 J x 20", ze sportowymi oponami 275/30 ZR 20 |
Tył: obręcze 911 GT3 RS w rozmiarze 13 J x 21", ze sportowymi oponami 335/30 ZR21 |
Układ monitorowania ciśnienia w ogumieniu TPM (Tyre Pressure Monitoring) z trybem wyścigowym |
Obręcze kół lakierowane na kolor srebrny |
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z osobną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu, tryb automatycznej recyrkulacji powietrza z czujnikiem jakości powietrza |
Zestaw wskaźników z centralnie umieszczonym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami TFT oraz ekranem torowym |
W pełni kubełkowe fotele z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), z widocznym splotem włókien, ze zintegrowaną boczną poduszką powietrzną chroniącą tułów, elektryczna regulacja wysokości i mechaniczna regulacja wzdłużna po stronie kierowcy i pasażera. Fotele wykończone czarną skórą, ze środkowymi panelami wykończonymi czarnym materiałem Race-Tex, częściowo perforowanym, z podkładem w kontrastującym kolorze GT Silver. Zagłówki z wyhaftowanym logo "GT3 RS" w kolorze GT Silver |
Filtr przeciwpyłkowy z aktywnym węglem |
Pełnowymiarowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera |
Lekka osłona tylnej części kabiny, pokryta czarną wykładziną |
Wznosząca się konsola środkowa z jednym zamkniętym i jednym otwartym schowkiem |
Lekkie szyby ze szklanego kompozytu, z folią akustyczną (przednia szyba, szyby boczne i tylna); zapewniają skuteczniejsze wygłuszenie kabiny, minimalizując odgłosy z zewnątrz |
System ochrony w razie uderzenia w bok Porsche Side Impact Protection, składający się z elementów chroniących przed uderzeniami bocznymi w drzwiach oraz bocznych poduszek powietrznych (poduszki chroniące klatkę piersiową w boczkach przednich foteli oraz poduszki kurtynowe dla kierowcy i pasażera w dachu) |
Obrotomierz z cyfrowym wyświetlaczem wybranego przełożenia, prędkości jazdy, charakterystyczną tarczą i logo "GT3 RS" |
Kierownica sportowa (wielofunkcyjna) GT3 RS obszyta materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, przycisk DRS, przyciski Chrono, manetki do zmiany przełożeń przekładni PDK w kolorze Dark Silver i cztery osobne przełączniki dla trybów jazdy, PTV+, PASM oraz ESC/TC. Koło kierownicy (średnica 360 mm) i oznaczenie na godzinie 12 wykończone materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, moduł poduszki powietrznej wykończony gładką skórą w kolorze czarnym; mechaniczna regulacja wysokości i głębokości kierownicy |
Schowek na rękawiczki (zamykany) oraz schowki w drzwiach |
Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z przodu, mocowane do foteli klamry, wstępne napinacze i ograniczniki siły napięcia |
Boczne szyby z warstwą ułatwiającą spływanie wody |
Dwa uchwyty na pojemniki z napojami: jeden w schowku w konsoli środkowej oraz jeden po stronie pasażera |
Ogrzewana tylna szyba |
Dwa gniazda USB-C w głównym schowku w konsoli środkowej, gniazdo 12 V w przestrzeni na nogi pasażera |
Zestaw dwóch czarnych dywaników podłogowych z wyhaftowanym napisem "PORSCHE" |
Reflektory główne LED ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami LED do jazdy w dzień |
Dodatkowe światła LED w przednim zderzaku: ze światłami pozycyjnymi, kierunkowskazami i światłami obrysowymi |
Tylne lampy w technice LED, zintegrowane trzecie światło hamowania |
Tylny pas świetlny ze zintegrowanymi światłami postojowymi i światłem przeciwmgłowym |
Automatyczna aktywacja świateł z funkcją oświetlania drogi do domu (Welcome Home) |
Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami typu aero i spryskiwaczami |
Lampki do czytania, oświetlenie orientacyjne, podświetlenie stacyjki, oświetlenie bagażnika, oświetlenie przestrzeni na nogi, oświetlenie schowka i okolic drzwi przy wsiadaniu/wysiadaniu - wszystko w technice LED |
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych dla kierowcy i pasażera |
Lusterka boczne na panelach drzwi, regulowane elektrycznie i podgrzewane, po stronie kierowcy – asferyczne |
Przyciemniany pas w kolorze szarym u góry przedniej szyby |
Dwuosobowe Coupé |
Inteligentna, lekka konstrukcja nadwozia z aluminium i stali z wybranymi komponentami z tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem węglowym (CFRP) |
Przedni zderzak w kolorze nadwozia, czarna dolna sekcja ze zintegrowanymi wlotami powietrza chłodzącego z antracytowymi grillami, krawędź spojlera oraz boczne łopatki również w kolorze czarnym |
Lekka przednia pokrywa z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP) w kolorze nadwozia, z dwoma nadrukowanymi herbami Porsche oraz dwoma wylotami powietrza i elementami aerodynamicznymi |
Osłony podwozia z żebrowanym tylnym dyfuzorem |
Tylny zderzak z dodatkowymi wylotami powietrza z antracytowymi grillami, czarna dolna sekcja |
Mocowane na stałe, dwuczęściowe tylne skrzydło z funkcją DRS, połączenie typu "łabędzia szyja" oraz mocowania skrzydła z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), zintegrowane z nadwoziem |
Obudowy lusterek bocznych lakierowane na kolor nadwozia, podstawki lusterek z czarnego tworzywa sztucznego |
Oznaczenie modelu w kolorze Satin Black (czarnym, z satynowym wykończeniem) na tylnym zderzaku |
Ciągły pas świetlny z tyłu, ze zintegrowanym napisem "PORSCHE" w kolorze Satin Black (czarnym, z satynowym wykończeniem) |
Korek wlewu paliwa Exclusive Design |
Osłony progów w kolorze czarnym, z prowadnicą powietrza za przednim kołem, wraz z bocznym kierunkowskazem (kierunkowskaz - zależnie od rynku) |
Dach z włókien węglowych, lakierowane wykończenie w kolorze nadwozia i konturowany design z profilowaniem |
Dolna partia tylnego skrzydła (mocowana na stałe) w kolorze nadwozia, górna (ruchoma) - w kolorze nadwozia; element hydrauliczny, boczne płaty tylnego skrzydła i wsporniki w kolorze czarnym |
Elektryczne podnośniki szyb z funkcją automatycznego otwierania i zamykania za jednym naciśnięciem |
Europejski automatyczny system zgłoszeń alarmowych eCall |
Zdalnie sterowany centralny zamek |
Bezkluczykowe uruchamianie silnika |
Tempomat |
Podsufitka oraz panele słupków A, B i C wykończone materiałem Race-Tex |
Porsche Communication Management (PCM) z 10,9-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości, nawigacją online, przygotowaniem do integracji telefonu (Bluetooth®) oraz systemem obsługi głosowej aktywowanym hasłem "Hej Porsche" |
Porsche Connect z nawigacją online z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym, strumieniowaniem muzyki i radiem online, usługami obsługi zdalnej (Remote) oraz szeregiem innych usług Porsche Connect |
Aplikacja Porsche Track Precision |
Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus) |
Radio cyfrowe |
My Porsche: każde Porsche można dostosować do własnych preferencji i to samo dotyczy funkcji oraz usług Porsche Connect - można je personalizować za pośrednictwem My Porsche, np. zaplanować trasę i przesłać ją do samochodu lub wybrać ulubione źródła wiadomości, które następnie asystent głosowy w samochodzie odczyta na głos; dostępem do My Porsche - a zatem do wybranych funkcji swojego Porsche - można podzielić się również z rodziną i przyjaciółmi. |
Nagłośnienie Sound Package Plus z 8 głośnikami o mocy 150 W |
Integracja smartfona (Apple® CarPlay® oraz Android Auto™) |
Personalizacja i wykończenie.
W Porsche Exclusive Manufaktur oferujemy zróżnicowane opcje personalizacji nadwozia i wnętrza – by Twój samochód miał jeszcze bardziej osobisty charakter.
Kontakt.
Skontaktuj się z Porsche Centrum, poproś o materiały informacyjne lub zarejestruj się, aby otrzymywać ekskluzywne wiadomości ze świata Porsche.