Nowy
911 GT3 RS
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
296 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
Wróć do początku
911 GT3 RS
Skonfiguruj
Perfekcja nie rodzi się na początku.
Lecz zawsze pozostaje celem.

911 GT3 RS

Sportowcy to wiedzą: najlepsze wyniki wymagają znacznie więcej niż „tylko” idealnych warunków i szczęścia. Nieustannych treningów, które pozwalają stać się silniejszym i szybszym. Kwestionowania wszystkiego – zwłaszcza swoich limitów. Uczenia się na każdym błędzie. Bo największym wyzwaniem jest pozostać niepokonanym. Właśnie dzięki takiemu podejściu Porsche przesuwa granice tego, co możliwe i realne. Poznaj nowe 911 GT3 RS – w topowej formie, o jeszcze lepszych osiągach na torze wyścigowym.

Porsche - 4,0-litrowy, wysokoobrotowy, wolnossący
silnik o mocy 525 KM (386 kW)
4,0-litrowy, wysokoobrotowy, wolnossący silnik o mocy 525 KM (386 kW)
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
W pełni automatyczna regulacja przedniego dyfuzora i tylnego skrzydła.
System redukcji oporu (DRS) – tylne skrzydło.
Porsche - Aerolenker für bis zu 40 kg mehr Abtrieb bei Prędkość maksymalna.
Aerowahacze przedniej osi zapewniają do 40 kg dodatkowego docisku.
Porsche - Konsequenter Leichtbau mit zahlreichen Bauteilen in kohlefaserverstärktem Kunststoff (CfK).
Konsekwentnie realizowana lekka konstrukcja z licznymi komponentami wykonanymi z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP).

Odkryj 911 GT3 RS w detalach.

Znasz już to, co najważniejsze. Tu znajdziesz dodatkowe szczegóły dotyczące kluczowych kwestii.

Porsche - Den 911 GT3 RS im Detail entdecken.
Aerodynamika i design
Erfahren Sie mehr
Aerodynamik und Design
Siła docisku – aktualizacja.
Siła docisku – aktualizacja
Nowe 911 GT3 RS jest zorientowane na osiągi – dzięki zwiększonej sile docisku i zmodernizowanej aerodynamice. Wykorzystując wszystkie dane samochodu, w tym przyspieszenie wzdłużne/poprzeczne, położenie pedałów gazu i hamulca oraz wartości tarcia, położenia tylnego skrzydła i przedniego dyfuzora są w ułamkach sekund automatycznie dostosowywane do sytuacji na drodze. To zasługa aktywnej aerodynamiki Porsche (PAA) z systemem redukcji oporu DRS. W skrócie: nowe 911 GT3 RS zapewnia najlepsze warunki do „wykręcenia” najszybszego okrążenia.
Porsche - 40 kg dodatkowego docisku.
40 kg dodatkowego docisku.
Zaawansowana technika wywodząca się ze sportu motorowego: nowe aerowahacze przedniej osi zwiększają siłę docisku, redukując turbulencje i optymalizując intensywność przepływu tuż za nimi – przy maksymalnej prędkości daje to nawet 40 dodatkowych kilogramów.
Porsche - S-Duct-Front mit Einkühlerkonzept.
Układ S-Duct z koncepcją pojedynczej chłodnicy.
Podobnie jak samochody wyścigowe klasy GT nowe 911 GT3 RS ma pojedynczą, dużą, centralnie umieszczoną chłodnicę. Zajmuje ona miejsce przedniego bagażnika. Droga, jaką pokonuje powietrze, przybiera kształt litery S – stąd nazwa „S-Duct”. W porównaniu z zastosowaniem dwóch chłodnic bocznych oraz jednej środkowej taka koncepcja zapewnia lepszą aerodynamikę pod względem siły docisku i chłodzenia hamulców.
Porsche - Szerokość Turbo Karosserie mit Lufteinlassblende.
Szerokie nadwozie turbo z osłoną wlotu powietrza.
Szerokie nadwozie turbo z osłoną wlotu powietrza znacząco przyczynia się do optymalizacji aerodynamicznej 911 GT3 RS i podkreśla jego atletyczny wygląd. Zapewnia również miejsce na nowe, szersze koła, które jeszcze bardziej poprawiają prowadzenie.
Porsche - Forma podąża za funkcją.
Forma podąża za funkcją.
Czołowy wiatr – oto jedno z największych wyzwań na drodze do szybkich czasów okrążeń. Nowe 911 GT3 RS optymalnie wykorzystuje przepływ powietrza w przypadku każdego komponentu. Konfigurację dla najlepszego możliwego współczynnika oporu uzupełnia dwuczęściowa tylna część z powiększonymi otworami wentylacyjnymi, tylnym spojlerem z wentylacją oraz dyfuzorem.
Następny rozdział
Lekka konstrukcja

Zużycie paliwa i emisje.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Leichtbau
Erfahren Sie mehr
Leichtbau
Porsche - Ekscytująca lekkość.
Ekscytująca lekkość.
Wiodąca maksyma w dziedzinie lekkiej konstrukcji: redukuj, ile się da. Nowe 911 GT3 RS pozostaje wierne tej wyścigowej filozofii – pomimo znacznie wzbogaconego i jeszcze bardziej udoskonalonego względem swoich poprzedników wyposażenia, w tym aktywnej aerodynamiki, szerszych obręczy i opon, szerszego nadwozia oraz bardziej rozbudowanych możliwości regulacji podwozia w różnych trybach jazdy.
Konsekwentne zastosowanie tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) pozwoliło na uzyskanie masy własnej wynoszącej zaledwie 1450 kg. Błotniki, przednia pokrywa o specyficznym dla RS-a kształcie i dach są wykonane z materiałów sprawdzonych w sporcie motorowym. Także tylne skrzydło z CFRP – element koncepcji aktywnej aerodynamiki, drzwi z CFRP zoptymalizowane pod kątem otworów wentylacyjnych nadkoli oraz lekkie kute obręcze z aluminium lub magnezu zapewniają znaczące korzyści na torze wyścigowym.

Z zewnątrz.

W bitwie o tysięczne części sekundy liczy się każdy gram. Opcjonalny pakiet Weissach zmniejsza masę własną nowego 911 GT3 RS o niecałe 15 kg. Od strony optycznej jego sportowy charakter podkreślają przednia pokrywa, dach i górne elementy obudowy lusterek bocznych z wykończeniem o widocznym splocie włókien węglowych (wysoki połysk) – podobnie jak tylne skrzydło, które również częściowo ma wykończenie o widocznym splocie włókien węglowych (wysoki połysk) i duży napis „PORSCHE”.

Wewnątrz.

Tylna klatka bezpieczeństwa z wykończeniem o widocznym splocie włókien węglowych (satynowy połysk) zapewnia stylową ochronę na wyścigowym poziomie. Finalny „szlif” kabiny ma swoją kontynuację w postaci lekkich łopatek do zmiany biegów przekładni PDK wykonanych z magnezu, górnej sekcji deski rozdzielczej wykończonej materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, elementów wnętrza z wykończeniem o widocznym splocie włókien węglowych (satynowy połysk), plakietki z logo „Weissach RS” po stronie pasażera oraz zagłówków z wyhaftowanym logo „Weissach RS”.

Podwozie.

Stabilizatory przedniej i tylnej osi, łączniki na tylnej osi i panel usztywniający z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) również zapewniają idealną wagę na drodze do nowych, osobistych rekordów.

Porsche - Lekkie, dźwiękochłonne oszklenie.
Lekkie, dźwiękochłonne oszklenie.
Lekkie oszklenie z laminowanego szkła z folią akustyczną (wszystkie szyby: przednia, boczne w drzwiach, boczne tylne i tylna) nie tylko optymalizuje masę własną samochodu, ale poprawia też akustykę wnętrza – minimalizując hałasy z zewnątrz, takie jak szumy toczenia i wiatru.
Porsche - W pełni kubełkowe fotele z CFRP.
W pełni kubełkowe fotele z CFRP.
Lekkie, w pełni kubełkowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) z wykończeniem o widocznym splocie włókien węglowych (satynowy połysk) zapewniają wysoki poziom podparcia bocznego już w standardzie. Zaopatrzono je w imponujące obicia z czarnej skóry oraz środkowe panele z ciągłą perforacją z materiału Race-Tex w kolorze czarnym, który kontrastuje z czerwonym lub srebrnym podkładem.
Następny rozdział
Osiągi

Zużycie paliwa i emisje.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Performance
Erfahren Sie mehr
Performance
Maksymalne osiągi.
911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Gdy tylko światło na starcie zmieni kolor na zielony, nowe 911 GT3 RS zapewni niewiarygodne osiągi na torze wyścigowym, oferując do 465 Nm momentu obrotowego. Z maksymalną mocą 386 kW (525 KM) katapultuje swojego kierowcę od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy, bez chwili oddechu, aż do osiągnięcia prędkości 296 km/h. Lekki, sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej zapewnia niefiltrowane wrażenia akustyczne do maksymalnych 9000 obr./min.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

Ton 4,0-litrowej, wysokoobrotowej, wolnossącej jednostce nadają nowoczesne rozwiązania ze świata motrosportu: czterozaworowa technika obejmująca dźwigienki zaworowe i sztywny napęd zaworowy, a także kute tłoki oraz tytanowe korbowody. Zoptymalizowane smarowanie jest przygotowane na duże siły poprzeczne dzięki zastosowaniu suchej miski olejowej z osobnym zbiornikiem oleju silnikowego.

Porsche - Zwiększona ochrona przed „nurkowaniem”.
Zwiększona ochrona przed „nurkowaniem”.
Ambitni kierowcy wiedzą, że precyzyjne hamowanie jest tak samo ważne jak błyskawiczne przyspieszanie. Dzięki zoptymalizowanej geometrii podwozia, która zmniejsza ugięcie przedniej osi, poprawiono równowagę aerodynamiczną podczas hamowania.
Porsche - Dynamika poprzeczna.
Dynamika poprzeczna.
Nowe 911 GT3 RS do minimum ogranicza potrzebę hamowania przed zakrętami i szykanami. Sportowe opony 275/35 R20 z przodu i 335/30 R21 z tyłu, nowe szersze obręcze oraz szerszy rozstaw kół zapewniają większą dynamikę poprzeczną i pozwalają rozwijać wyższe prędkości w zakrętach.
Porsche - Większa wytrzymałość.
Większa wytrzymałość.
Intensywna rywalizacja wymaga od człowieka i maszyny pełnego poświęcenia. Dlatego sportowa, 7-biegowa skrzynia Porsche Doppelkupplung (PDK) jest teraz jeszcze bardziej wytrzymała na torze wyścigowym. To zasługa zmodyfikowanego systemu odpowietrzania w połączeniu z odpowiednio dostosowanym przełożeniem przekładni. W końcu nie chcesz jeździć nowym 911 GT3 RS z włączonym nadbiegiem.
Bardziej spersonalizowana konfiguracja.
Bardziej spersonalizowana konfiguracja.
Mokry asfalt, kombinacje ciasnych zakrętów, osobisty styl jazdy: aby uzyskać optymalną konfigurację w sporcie motorowym, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Kierownica z trzema dodatkowymi przełącznikami zapewnia jeszcze większą elastyczność w dopasowaniu działania układów kontroli podwozia, takich jak PASM, PSM i PTV Plus, do warunków jazdy. Co więcej, również kontrolę trakcji (TC) można wielostopniowo regulować – lub wyłączyć.

Układy kontroli podwozia

Porsche Active Suspension Management.

Elektroniczna regulacja systemu amortyzacji aktywnie, bez przerwy dostosowuje siłę tłumienia dla każdego z kół w oparciu o aktualne warunki drogowe oraz styl jazdy. PASM ma dwa ustawienia: sportowo-komfortowe i sportowo-sztywne.

Porsche Stability Management.

PSM to automatyczny system kontroli utrzymania stabilności na granicy dynamicznej jazdy. Interwencje systemu można całkowicie wyłączyć (dwuetapowo), z myślą o celowym uzyskaniu sportowej charakterystyki prowadzenia na torze wyścigowym.

Porsche Torque Vectoring Plus.

PTV Plus, w połączeniu z 7-biegową skrzynią PDK, współpracuje z elektronicznie regulowaną, w pełni zmienną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, która zapewnia całkowicie elastyczny rozdział momentu obrotowego pomiędzy kołami. Rezultaty: lepsza przyczepność i poprawiona dynamika poprzeczna oraz zwiększona stabilność w zakrętach podczas zmiany obciążenia lub przy zmianie pasa ruchu.

Porsche - Inne szczególne cechy w dziedzinie osiągów.Porsche - Weitere Performance-Highlights.Porsche - Weitere Performance-Highlights.

Inne szczególne cechy w dziedzinie osiągów.

Łączenia podwozia z przegubami kulowymi.

Z myślą o uzyskaniu maksymalnych osiągów: precyzyjne, ostre i bezpośrednie prowadzenie. Oraz szczególnie mocne połączenie między podwoziem a nadwoziem. Wszystkie łożyska podwozia wyposażono w przeguby kulowe, co dodatkowo zwiększa dynamikę i precyzję.

Hydrauliczny układ podnoszenia przedniej osi.

Opcjonalny hydrauliczny układ podnoszenia przedniej osi pozwala unieść przód 911 GT3 RS o 40 mm. Minimalizuje to ryzyko zahaczenia o krawężniki, rampy i wjazdy na parkingi podczas manewrowania.

Skrętna tylna oś o sportowej konfiguracji.

Przy niskich prędkościach układ skręca tylne koła w kierunku przeciwnym do przednich, zwiększając zwinność, zwłaszcza na zakrętach. Z kolei przy wysokich prędkościach kieruje tylnymi kołami w kierunku zgodnym z przednimi. To podnosi stabilność, szczególnie przy szybkiej jeździe lub wyprzedzaniu na torze wyścigowym.

Hamulce.

911 GT3 RS już standardowo jest wyposażone w wyjątkowo mocny układ hamulcowy, który został ponownie zoptymalizowany pod kątem użytku na torze wyścigowym. Dysponuje on 6-tłoczkowymi, aluminiowymi zaciskami hamulcowymi i 4-tłoczkowymi, aluminiowymi zaciskami z tyłu (wszystkie jednoczęściowe, polakierowane na czerwono), zapewniającymi wysoką stabilność wymiarową oraz bardzo dobre reakcje i zwolnienie hamulców. Obniżone, wewnętrznie wentylowane, bimetalowe tarcze hamulcowe dzięki swojej dwuczęściowej konstrukcji z aluminiowymi „kapeluszami” zmniejszają masy nieresorowane i wirujące, a tym samym wagę samochodu.

Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Opcjonalne tarcze hamulcowe Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) są o około 50% lżejsze od żeliwnych tarcz o porównywalnej konstrukcji. Zaprojektowane z myślą o lekkiej konstrukcji i użytkowaniu w wyścigowych warunkach perforowane ceramiczne tarcze hamulcowe mają średnicę 410 mm z przodu i 390 mm z tyłu – dla lepszej skuteczności hamowania. Dzięki doskonałej odporności na spadek skuteczności spowodowanym dużym obciążeniem poprawiają również bezpieczeństwo podczas hamowania z wysokiej prędkości.

Następny rozdział
Wnętrze, informacje i rozrywka

Zużycie paliwa i emisje.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km
Interieur und Infotainment
Erfahren Sie mehr
Interieur und Infotainment
Zwycięstwo to kwestia nastawienia.
O zwycięstwie (albo porażce) nierzadko decyduje właściwe nastawienie. Cztery zintegrowane przełączniki sprawiają, że zorientowana na motorsport kierownica oferuje bardziej różnorodne możliwości ustawień niż kiedykolwiek wcześniej: od trybu jazdy i Porsche Active Suspension Management (PASM) po Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) oraz kontrolę trakcji (TC). W imię jeszcze bardziej interaktywnego połączenia pomiędzy kierowcą a samochodem.
Porsche - Pełna ochrona.
Pełna ochrona.
Pakiet Clubsport, dostępny opcjonalnie bez dodatkowych kosztów, obejmuje stalową klatkę bezpieczeństwa za przednimi siedzeniami, przykręconą do nadwozia i polakierowaną na kolor czarny lub Guards Red (na życzenie). Dodatkowo zawiera 6-punktową wyścigową uprząż po stronie kierowcy, która również zwiększa bezpieczeństwo.
Porsche - Więcej komfortu.
Więcej komfortu.
W pełni kubełkowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) z wykończeniem o widocznym splocie włókien węglowych i zintegrowaną poduszką powietrzną chroniącą klatkę piersiową zapewniają szczególnie dobre podparcie boczne przy minimalnej wadze. Regulacja wzdłużna odbywa się tu ręcznie, a regulacja wysokości – elektrycznie. Tapicerka jest standardowo wykonany z czarnej skóry, z wyhaftowanym napisem „GT3 RS” na zagłówkach, a środkowe panele foteli pokrywa czarny, perforowany materiał Race-Tex z kontrastowym podkładem. Opcjonalnie dostępne są fotele sportowe Plus (adaptacyjne) z 18-kierunkową regulacją elektryczną.
Porsche - Większy kontrast.
Większy kontrast.
Standardową ekskluzywność podkreśla wnętrze wykończone skórą i materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, z czarnymi dekoracyjnymi przeszyciami, wyhaftowanym logo „GT3 RS” i ozdobną listwą z wstawkami o widocznym splocie włókien węglowych (stanowy połysk). Na życzenie dostępne jest również wnętrze z rozszerzonym zestawem elementów wykończonych skórą i materiałem Race-Tex, z akcentami w kontrastowych odcieniach Guards Red lub GT Silver.

Porsche Connect.

Porsche Connect oferuje przydatne usługi oraz aplikację My Porsche. Synchronizuj miejsca docelowe i kalendarze ze swoim Porsche, planuj podróże z wykorzystaniem informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym z Porsche Communication Management (PCM) albo korzystaj z usług muzycznych. Pozwól swojemu Porsche obsługiwać nawigację, dostarczać informacje i realizować zadania związane z rozrywką.

Aplikacja Porsche Track Precision.

Dzięki aplikacji Porsche Track Precision¹ możesz mierzyć, oceniać i poprawiać swoje wyniki na torze – umożliwia ona szczegółowe wyświetlanie, rejestrowanie i analizowanie danych dotyczących jazdy na ekranie smartfona.

¹ Korzystanie z aplikacji jest dozwolone tylko na zamkniętym terenie. Używanie tego produktu (w szczególności funkcji nagrywania wideo) może być zabronione przez prawo lub przepisy obowiązujące na niektórych rynkach albo podczas określonych wydarzeń. Przed skorzystaniem z tego produktu należy sprawdzić, czy jest to dozwolone – zgodnie z lokalnymi przepisami i regulacjami.

Systemy audio.

Sound Package Plus obejmuje 8 głośników o łącznej mocy 150 watów oraz wzmacniacz zintegrowany z PCM – zapewniając wzorzec akustyczny optymalnie dostosowany do kierowcy i pasażera z przodu. Opcjonalne nagłośnienie BOSE® Surround Sound System z 12 głośnikami i 100-watowym subwooferem (łączna moc 570 W) umożliwia indywidualne dopasowanie każdego źródła dźwięku do wnętrza samochodu.

Porsche - Erfahren Sie mehr über die Connect Dienste.

Dowiedz się więcej o naszych usługach Connect.

Następny rozdział
Model i dane techniczne

Zużycie paliwa i emisje.

911 GT3 RS (WLTP)*
13,4
l/100 km
305
g/km

911 GT3 RS Skonfiguruj.

ausgewählt
911 GT3 RS
Nowy
Porsche 911 GT3 RS
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
296 km/h
Prędkość maksymalna
911 GT3 RS
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
296 km/h
Maksymalna prędkość
WLTP*
13,4
l/100 km
305
g/km
Wysokość
1322 mm
Szerokość
1900 mm
Długość
4572 mm
Rozstaw osi
2457 mm
Dane techniczne

Liczba cylindrów6
Rodzaj benzyny98
Średnica cylindrów102,0 mm
Skok tłoka81,5 mm
Pojemność skokowa3996 cm³
Moc (kW)386 kW
Moc (KM)525 KM
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnej mocy8500 1/min
Maksymalny moment obrotowy9000 1/min
Maksymalny moment obrotowy465 Nm
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnym momencie obrotowym6300 1/min
Maks. moc z 1 litra pojemności (kW/l)96,00 kW/l
Maks. moc z 1 litra pojemności (KM/l)131,00 KM/l

Maksymalna prędkość296 km/h
Przyspieszenie0 - 100 km/h3,2 s
Przyspieszenie0 - 160 km/h6,9 s
Przyspieszenie0 - 200 km/h10,6 s
Elastyczność (80-120 km/h) na 5. biegu1,8 s

Kąt natarcia, przód/tył (zawieszenie stalowe)6.2 - 9.8 °
Kąt rampowy (zawieszenie stalowe)10.6 °
Maksymalny prześwit (zawieszenie stalowe)100 mm

Długość4572 mm
Szerokość1900 mm
Szerokość (z lusterkami)2027 mm
Wysokość1322 mm
Rozstaw osi2457 mm
Średnica zawracania10,5 m
Masa własna (DIN)1450 kg
Masa własna (EU)1525 kg
Dopuszczalna masa całkowita1795 kg
Maksymalna ładowność345 kg

Zbiornik paliwa64 l

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym13.4 - 13.4 l/100 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)305 - 305 g/km

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym12.7 l/100 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym289 g/km
Dodatkowe informacje

Sześciotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z przodu, czterotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z tyłu, zaciski w kolorze czerwonym
Przednie zawieszenie oparte na podwójnych wahaczach poprzecznych, ze zintegrowanymi sprężynami pomocniczymi i stabilizatorem, wszystkie mocowania – z przegubami kulowymi
Blok silnika i głowice cylindrów wykonane z aluminium, z chłodzeniem cieczą
Plastikowy kolektor dolotowy o zmiennej geometrii, z dwoma przełączalnymi zaworami rezonansowymi i sześcioma indywidualnymi przepustnicami
Maksymalna prędkość obrotowa silnika: 9000 obr./min
Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI)
Cztery zawory na cylinder, z popychaczami
Kompozytowe tarcze hamulcowe z komorami (mocowaniami) z aluminium, wewnętrznie wentylowane i rowkowane, średnica: 408 mm (przód), 380 mm (tył)
Zawieszenie regulowane pod kątem jazdy torowej (zbieżność i pochylenie kół, stabilizatory, prześwit)
Wielowahaczowe tylne zawieszenie ze zintegrowanymi sprężynami pomocniczymi, ze stabilizatorem, wybrane mocowania – z przegubami kulowymi
Siedmiostopniowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) o skróconych przełożeniach i sportowej konfiguracji. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) wraz z elektronicznie regulowaną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego z w pełni zmienną dystrybucją momentu obrotowego.
Sześciocylindrowy, wolnossący benzynowy silnik typu bokser o pojemności skokowej 4,0 l, maksymalna moc: 386 kW (525 KM), maksymalny moment obrotowy: 465 Nm
Układ monitorowania zużycia klocków hamulcowych
Napęd na koła tylnej osi
Regulacja wałka rozrządu VarioCam dla zaworów ssących i wydechowych
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy z przekładnią o zmiennym przełożeniu i siłą wspomagania zależną od prędkości
Kute tytanowe korbowody
Funkcja Auto start/stop
Tylna oś skrętna o sportowej konfiguracji
Układ smarowania z suchą miską olejową i osobnym zbiornikiem oleju silnikowego
System adaptacyjnej amortyzacji Porsche Active Suspension Management (PASM) o sportowej konfiguracji, z prześwitem zmniejszonym o ok. 20 mm (w porównaniu z 911 Carrera); wielostopniowa regulacja kompresji i odbicia bezpośrednio z kierownicy
W pełni regulowane ciśnienie oleju, siedem pomp drenażowych, wirowanie oleju i dodatkowy dopływ oleju za pośrednictwem wału korbowego
Porsche Stability Management (PSM) z ABS-em, wielostopniowa regulacja i możliwość całkowitego odłączenia kontroli stabilności (ESC) oraz kontroli trakcji (TC) bezpośrednio z kierownicy
Dwa trójdrożne katalizatory, filtr cząstek stałych dla silnika benzynowego (GPF) i system diagnostyki pokładowej służący do monitorowania systemu kontroli emisji spalin
Lekki, sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, z dwiema centralnie umieszczonymi końcówkami w kolorze czarnym
Lekki akumulator rozruchowy LiFePO4 60Ah
Pakiet Chrono z przyciskiem Chrono na kierownicy na kierownicy i przygotowaniem do montażu rejestratora czasów okrążeń
Zbiornik paliwa o pojemności 64 l

Wnętrze wykończone skórą/materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, kontrastujący kolor: GT Silver; z czarnej skóry: boczki i zagłówki foteli oraz moduł poduszki powietrznej kierowcy; z czarnego materiału Race-Tex: środkowe panele foteli (perforowane, z podkładem w kolorze srebrnym), koło kierownicy, obszar chwytu wybieraka przekładni PDK oraz mieszek, uchwyty i podłokietniki drzwi, pokrywa schowka w konsoli środkowej (podłokietnik), podsufitka wraz z obiciami słupków A/B/C;
dodatkowo: przeszycia, haftowane logo "GT3 RS" oraz pętle do otwierania drzwi w kolorze GT Silver, ozdobne wykończenie w kolorze czarnym ze wstawkami z włókna węglowego (satynowe wykończenie): listwy ozdobne na desce rozdzielczej i panelach drzwi oraz ozdobne wykończenie konsoli środkowej

Kute obręcze 911 GT3 RS z lekkiego stopu aluminium, jednoczęściowe, lakierowane na kolor srebrny, z mocowaniem centralną śrubą w kolorze czarnym (satynowe wykończenie), z zabezpieczeniem antykradzieżowym, osłony piast z logo "RS"
Przód: obręcze 911 GT3 RS w rozmiarze 10 J x 20", ze sportowymi oponami 275/30 ZR 20
Tył: obręcze 911 GT3 RS w rozmiarze 13 J x 21", ze sportowymi oponami 335/30 ZR21
Układ monitorowania ciśnienia w ogumieniu TPM (Tyre Pressure Monitoring) z trybem wyścigowym

Obręcze kół lakierowane na kolor srebrny

Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z osobną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu, tryb automatycznej recyrkulacji powietrza z czujnikiem jakości powietrza
Zestaw wskaźników z centralnie umieszczonym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami TFT oraz ekranem torowym
W pełni kubełkowe fotele z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), z widocznym splotem włókien, ze zintegrowaną boczną poduszką powietrzną chroniącą tułów, elektryczna regulacja wysokości i mechaniczna regulacja wzdłużna po stronie kierowcy i pasażera. Fotele wykończone czarną skórą, ze środkowymi panelami wykończonymi czarnym materiałem Race-Tex, częściowo perforowanym, z podkładem w kontrastującym kolorze GT Silver. Zagłówki z wyhaftowanym logo "GT3 RS" w kolorze GT Silver
Filtr przeciwpyłkowy z aktywnym węglem
Pełnowymiarowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
Lekka osłona tylnej części kabiny, pokryta czarną wykładziną
Wznosząca się konsola środkowa z jednym zamkniętym i jednym otwartym schowkiem
Lekkie szyby ze szklanego kompozytu, z folią akustyczną (przednia szyba, szyby boczne i tylna); zapewniają skuteczniejsze wygłuszenie kabiny, minimalizując odgłosy z zewnątrz
System ochrony w razie uderzenia w bok Porsche Side Impact Protection, składający się z elementów chroniących przed uderzeniami bocznymi w drzwiach oraz bocznych poduszek powietrznych (poduszki chroniące klatkę piersiową w boczkach przednich foteli oraz poduszki kurtynowe dla kierowcy i pasażera w dachu)
Obrotomierz z cyfrowym wyświetlaczem wybranego przełożenia, prędkości jazdy, charakterystyczną tarczą i logo "GT3 RS"
Kierownica sportowa (wielofunkcyjna) GT3 RS obszyta materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, przycisk DRS, przyciski Chrono, manetki do zmiany przełożeń przekładni PDK w kolorze Dark Silver i cztery osobne przełączniki dla trybów jazdy, PTV+, PASM oraz ESC/TC. Koło kierownicy (średnica 360 mm) i oznaczenie na godzinie 12 wykończone materiałem Race-Tex w kolorze czarnym, moduł poduszki powietrznej wykończony gładką skórą w kolorze czarnym; mechaniczna regulacja wysokości i głębokości kierownicy
Schowek na rękawiczki (zamykany) oraz schowki w drzwiach
Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z przodu, mocowane do foteli klamry, wstępne napinacze i ograniczniki siły napięcia
Boczne szyby z warstwą ułatwiającą spływanie wody
Dwa uchwyty na pojemniki z napojami: jeden w schowku w konsoli środkowej oraz jeden po stronie pasażera
Ogrzewana tylna szyba
Dwa gniazda USB-C w głównym schowku w konsoli środkowej, gniazdo 12 V w przestrzeni na nogi pasażera
Zestaw dwóch czarnych dywaników podłogowych z wyhaftowanym napisem "PORSCHE"

Reflektory główne LED ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami LED do jazdy w dzień
Dodatkowe światła LED w przednim zderzaku: ze światłami pozycyjnymi, kierunkowskazami i światłami obrysowymi
Tylne lampy w technice LED, zintegrowane trzecie światło hamowania
Tylny pas świetlny ze zintegrowanymi światłami postojowymi i światłem przeciwmgłowym
Automatyczna aktywacja świateł z funkcją oświetlania drogi do domu (Welcome Home)
Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami typu aero i spryskiwaczami
Lampki do czytania, oświetlenie orientacyjne, podświetlenie stacyjki, oświetlenie bagażnika, oświetlenie przestrzeni na nogi, oświetlenie schowka i okolic drzwi przy wsiadaniu/wysiadaniu - wszystko w technice LED
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych dla kierowcy i pasażera
Lusterka boczne na panelach drzwi, regulowane elektrycznie i podgrzewane, po stronie kierowcy – asferyczne
Przyciemniany pas w kolorze szarym u góry przedniej szyby

Dwuosobowe Coupé
Inteligentna, lekka konstrukcja nadwozia z aluminium i stali z wybranymi komponentami z tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem węglowym (CFRP)
Przedni zderzak w kolorze nadwozia, czarna dolna sekcja ze zintegrowanymi wlotami powietrza chłodzącego z antracytowymi grillami, krawędź spojlera oraz boczne łopatki również w kolorze czarnym
Lekka przednia pokrywa z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP) w kolorze nadwozia, z dwoma nadrukowanymi herbami Porsche oraz dwoma wylotami powietrza i elementami aerodynamicznymi
Osłony podwozia z żebrowanym tylnym dyfuzorem
Tylny zderzak z dodatkowymi wylotami powietrza z antracytowymi grillami, czarna dolna sekcja
Mocowane na stałe, dwuczęściowe tylne skrzydło z funkcją DRS, połączenie typu "łabędzia szyja" oraz mocowania skrzydła z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym (CFRP), zintegrowane z nadwoziem
Obudowy lusterek bocznych lakierowane na kolor nadwozia, podstawki lusterek z czarnego tworzywa sztucznego
Oznaczenie modelu w kolorze Satin Black (czarnym, z satynowym wykończeniem) na tylnym zderzaku
Ciągły pas świetlny z tyłu, ze zintegrowanym napisem "PORSCHE" w kolorze Satin Black (czarnym, z satynowym wykończeniem)
Korek wlewu paliwa Exclusive Design
Osłony progów w kolorze czarnym, z prowadnicą powietrza za przednim kołem, wraz z bocznym kierunkowskazem (kierunkowskaz - zależnie od rynku)
Dach z włókien węglowych, lakierowane wykończenie w kolorze nadwozia i konturowany design z profilowaniem
Dolna partia tylnego skrzydła (mocowana na stałe) w kolorze nadwozia, górna (ruchoma) - w kolorze nadwozia; element hydrauliczny, boczne płaty tylnego skrzydła i wsporniki w kolorze czarnym

Elektryczne podnośniki szyb z funkcją automatycznego otwierania i zamykania za jednym naciśnięciem
Europejski automatyczny system zgłoszeń alarmowych eCall
Zdalnie sterowany centralny zamek
Bezkluczykowe uruchamianie silnika
Tempomat

Podsufitka oraz panele słupków A, B i C wykończone materiałem Race-Tex

Porsche Communication Management (PCM) z 10,9-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości, nawigacją online, przygotowaniem do integracji telefonu (Bluetooth®) oraz systemem obsługi głosowej aktywowanym hasłem "Hej Porsche"
Porsche Connect z nawigacją online z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym, strumieniowaniem muzyki i radiem online, usługami obsługi zdalnej (Remote) oraz szeregiem innych usług Porsche Connect
Aplikacja Porsche Track Precision
Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
Radio cyfrowe
My Porsche: każde Porsche można dostosować do własnych preferencji i to samo dotyczy funkcji oraz usług Porsche Connect - można je personalizować za pośrednictwem My Porsche, np. zaplanować trasę i przesłać ją do samochodu lub wybrać ulubione źródła wiadomości, które następnie asystent głosowy w samochodzie odczyta na głos; dostępem do My Porsche - a zatem do wybranych funkcji swojego Porsche - można podzielić się również z rodziną i przyjaciółmi.
Nagłośnienie Sound Package Plus z 8 głośnikami o mocy 150 W
Integracja smartfona (Apple® CarPlay® oraz Android Auto™)

  
Ekscytacja w mgnieniu oka.
Idealny towarzysz na torze wyścigowym i poza nim: liczne elementy designu oraz detale techniczne sprawiają, że chronograf 911 GT3 RS jest idealnie dopasowany do samochodu, na którym bazuje. Wyłącznie dla posiadaczy nowego Porsche 911 GT3 RS oraz 911 GT3 RS z pakietem Weissach.
Porsche - Personalizacja i wykończenie.

Personalizacja i wykończenie.

W Porsche Exclusive Manufaktur oferujemy zróżnicowane opcje personalizacji nadwozia i wnętrza – by Twój samochód miał jeszcze bardziej osobisty charakter.

Porsche - Kontakt.

Kontakt.

Skontaktuj się z Porsche Centrum, poproś o materiały informacyjne lub zarejestruj się, aby otrzymywać ekskluzywne wiadomości ze świata Porsche.