Są ludzie,
którzy skupiają się na maksymalnym wykorzystaniu każdego dnia. My wolimy wykorzystywać każdą
sekundę. W końcu każda chwila spędzona w kokpicie jest niepowtarzalna. Każda podróż musi coś
znaczyć. Dlatego w przypadku nowego 911 GT3 udoskonaliliśmy wszystko, co składa się na prawdziwy
samochód sportowy: aerodynamikę, osiągi, zestrojenie, przyjemność z jazdy i adrenalinę. Czas
ucieka, a to przecież Twój czas. Wskakuj.
Nowe tylne skrzydło z mocowaniem typu „łabędzia szyja” –
dla uzyskania dodatkowego docisku.
911 GT3
13
l 100/km
294
g/km
Tylny dyfuzor – z masywnymi „żebrami” zwiększającymi siłę
docisku.
Przedni zderzak z powiększonymi wlotami powietrza – w celu
optymalnego chłodzenia hamulców.
Inspirowana światem sportu motorowego karbonowa przednia
pokrywa z otworami wentylacyjnymi.
Z zewnątrz 360
Stworzony we Flacht. Na torze wyścigowym czuje się jak w
domu.
4,0-litrowy
silnik o 6 cylindrach, wolnossący i o wysokoobrotowej naturze.
911 GT3
13
l/100 km
294
g/km
Dźwięk,
który sprawia, że Twoje serce bije szybciej. Charakter i brzmienie
przywodzą na myśl maszyny przeznaczone na tor wyścigowy. W przypadku 911 GT3
autentyczne emocje ze świata motorsportu zapewniają nie tylko same wrażenia zza kierownicy –
to także zasługa odgłosu pracy jego rasowego, wyczynowego silnika.
Wszystko widoczne jak na dłoni: nowy ekran torowy,
pokazujący wszystkie informacje istotne podczas jazdy na torze wyścigowym.
Siedem przełożeń dobranych z myślą o wysokich osiągach w
imię prawdziwie wyścigowych wrażeń. Przekładnia PDK inspirowana dźwignią ręcznej skrzyni.
Opcjonalnie 911 GT3 jest oferowane z 6-biegową, sportową manualną przekładnią GT,
zapewniającą rasowe, jeszcze mocniejsze wrażenia i ekscytujące doznania z jazdy.
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnym momencie obrotowym
6100 /min
Osiągi
Prędkość maksymalna (Manual)
320 km/h
Prędkość maksymalna (PDK)
318 km/h
Przyspieszenie 0 - 100 km/h (Manual)
3,9 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h (PDK)
3,4 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h (Manual)
7,9 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h (PDK)
7,0 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h (Manual)
11,9 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h (PDK)
10,8 s
Elastyczność (80-120 km/h) na 5. biegu
5,9 s
Nadwozie
Długość
4573 mm
Szerokość
1852 mm
Szerokość (z lusterkami)
2027 mm
Wysokość
1279 mm
Współczynnik oporu powietrza (Cx)
0,34 Cx
Rozstaw osi
2457 mm
Rozstaw kół – przód
1601 mm
Rozstaw kół – tył
1553 mm
Masa własna (DIN) (Manual)
1418 kg
Masa własna (DIN) (PDK)
1435 kg
Masa własna (EU) (Manual)
1493 kg
Masa własna (EU) (PDK)
1510 kg
Dopuszczalna masa całkowita (Manual)
1765 kg
Dopuszczalna masa całkowita (PDK)
1782 kg
Maksymalna ładowność
347 kg
1) Masa jest obliczana zgodnie z odpowiednimi dyrektywami WE
i obowiązuje tylko dla pojazdów w standardowej specyfikacji. Wyposażenie
opcjonalne zwiększa masę własną. Podana wartość obejmuje masę kierowcy i
bagażu – łącznie 75 kg.
Wymiary i pojemności
Pojemność bagażnika z przodu
132 l
Zbiornik paliwa
64 l
Zużycie paliwa/emisje
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (Manual)
12,9 l/100 km
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (PDK)
13 l/100 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (Manual)
293 g/km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (PDK)
294 g/km
Dodatkowe informacje
Układ napędowy
Sześciocylindrowy, wolnossący benzynowy silnik typu bokser o pojemności skokowej 4,0 l, maksymalna moc: 375 kW (510 KM), maksymalny moment obrotowy: 470 Nm
Podwozie
Przednie zawieszenie oparte na podwójnych wahaczach poprzecznych, ze stabilizatorem, wszystkie mocowania – z przegubami kulowymi
Wielowahaczowe tylne zawieszenie ze zintegrowanymi sprężynami pomocniczymi, ze stabilizatorem, wybrane mocowania – z przegubami kulowymi
Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy z przekładnią o zmiennym przełożeniu i siłą wspomagania zależną od prędkości
Tylna oś skrętna o sportowej konfiguracji
System adaptacyjnej amortyzacji Porsche Active Suspension Management (PASM) o sportowej konfiguracji, z prześwitem zmniejszonym o ok. 20 mm (w porównaniu z 911 Carrera)
Porsche Stability Management (PSM) z ABS-em, dwa przełączalne stopnie działania (SC OFF oraz SC+TC OFF)
Zawieszenie regulowane pod kątem jazdy torowej (zbieżność i pochylenie kół, stabilizatory)
Hamulce
Sześciotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z przodu, czterotłoczkowe aluminiowe, stałe, jednoczęściowe zaciski hamulcowe z tyłu, zaciski w kolorze czerwonym
Kompozytowe tarcze hamulcowe z komorami z aluminium, wewnętrznie wentylowane i rowkowane, średnica: 408 mm (przód), 380 mm (tył)
Maksymalne osiągi jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze.
Podobnie jak jego zmotoryzowany odpowiednik,
Porsche
Design Chronograph 911 GT3 urzeka nie tylko smukłym, sportowym wzornictwem, ale także wysoką
wydajnością oraz szlachetnym wykonaniem. Szereg zastosowanych w nim rozwiązań i materiałów
wywodzi się bezpośrednio z legendarnego samochodu sportowego. Czasomierz jest zarezerwowany
wyłącznie dla nabywców samochodu.
Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą i umówimy
Cię z doradcą w Porsche Centrum.
Szanujemy Twoją prywatność
Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii i umożliwiamy ich umieszczanie naszym zewnętrznym dostawcom wskazanym w Polityce cookies w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych.
Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuję”. Możesz cofnąć swoją zgodę lub sprzeciwić się, korzystając z możliwości kontynuacji nie akceptując plików cookies, zarządzania ustawieniami plików cookies, a także poprzez zmianę ustawień Twojej przeglądarki.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na
stronie: porsche.pl/wltp.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
Porsche zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Porsche.
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Porsche są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów grupy sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie: porsche.pl/porsche-impact/