Nowy
911 S/T
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
300 km/h
Maksymalna prędkość
WLTP*
13,8
l/100 km
313
g/km
Back to beginning
911 S/T
Nieograniczona przyjemność z jazdy.

911 w najbardziej purystycznym wydaniu. Opracowane we Flacht. I zbudowane w jednym celu: zapewnić maksymalną przyjemność z jazdy. Nowe 911 S/T łączy esencję 60 lat 911 z purystyczną, lekką konstrukcją, typowymi dla modeli GT, zapierającymi dech w piersiach osiągami oraz znacznie ograniczoną izolacją akustyczną. Efekt: bezprecedensowa synteza puryzmu, zwinności i wyjątkowej dynamiki jazdy.

Kluczowe cechy 911 S/T.

Konsekwentnie lekka konstrukcja.

Tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym (CFRP), lekkie szyby, magnezowe obręcze i ograniczona izolacja sprawiają, że 911 S/T jest najlżejszym 911 swojej generacji – waży 1380 kg.

Czyste niedopowiedzenie.

Lakierowane elementy z CFRP, wyraźne kształty, skupienie się na tym, co najważniejsze: 911 S/T łączy klasyczną powściągliwość z unikalnymi wrażeniami z jazdy.

Maksymalna przyjemność z jazdy.

Szybko atakuj zakręty, jeszcze szybciej z nich wyjeżdżaj: ze zmodyfikowanym, wysokoobrotowym wolnossącym silnikiem o pojemności 4,0 litrów z 911 GT3 RS oraz sportową, 6-biegową manualną skrzynią GT o skróconych przełożeniach, z lekkim sprzęgłem i jednomasowym kołem zamachowym.

Ponadczasowy design nadwozia.

Eleganckie wzornictwo. Srebrne napisy i obręcze z ekskluzywnymi ozdobnymi osłonami S/T tworzą wspaniały kontrast z lakierowanymi wykończeniami w kolorze Jet Black.

Sportowe wnętrze.

Czarna skóra, w pełni kubełkowe fotele z CFRP ze środkowymi panelami z tkaniny w prążki oraz pętle do otwierania drzwi (również wykonanych z CFRP) – to wszystko podkreśla sportowy wygląd.

Chronograph 1 – 911 S/T.

Wyjątkowy chronograf dla wyjątkowej 911. Chronograph 1 – 911 S/T z wizualnie skoordynowanymi detalami jest dostępny wyłącznie dla właścicieli 911 S/T.

Porsche - Every corner counts.
Liczy się każdy zakręt.
Szybkie łuki, ciasne nawroty i honorowe okrążenia – 911 S/T uwielbia je wszystkie. Wysokoobrotowy wolnossący silnik, zoptymalizowany docisk i sportowy układ wydechowy na każdym zakręcie zapewniają czystą dynamikę jazdy – oraz odpowiednie brzmienie na najpiękniejszych trasach tego świata.
Dowiedz się więcej
Liczy się każdy zakręt.
911 S/T

4,0-litrowy wysokoobrotowy wolnossący silnik.

Klasyczny wyczynowiec prosto ze świata motorsportu. Twardy, wytrzymały, autentyczny. I z ogromną mocą. 911 S/T udostępnia aż 386 kW (525 KM). A oto inne kluczowe parametry tego niezwykle wysokoobrotowego boksera: do 9000 obr./min, 4 zawory na cylinder i 6 osobnych przepustnic, które w optymalny sposób dostarczają powietrze do każdego cylindra – w imię jeszcze lepszej reakcji.

Lekkie sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym.

Tam, gdzie silnik spotyka się ze skrzynią biegów, nie ma miejsca na kompromisy. Dlatego w 911 S/T montowane jest specjalne lekkie sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym. Mniejsza masa koła zamachowego nie tylko sprawia, że silnik jeszcze chętniej nabiera obrotów, ale wprawia w ruch także emocje – zapewniając najwyższy poziom spontaniczności.

Sportowa przekładnia manualna GT.

Więcej zabawy w górach? Dla 911 S/T to żaden problem. Precyzyjna praca i krótsze przełożenie sportowej, 6-biegowej manualnej skrzyni GT umożliwiają żywiołowe, spontaniczne przyspieszanie. Jednocześnie ręczna przekładnia zapewnia purystyczne, jeszcze bardziej bezpośrednie wrażenia z jazdy.

Porsche - Front double wishbone suspension.
Przednia oś z podwójnymi wahaczami poprzecznymi.
Precyzyjne hamowanie i równie precyzyjne prowadzenie w zakrętach: całe podwozie 911 S/T jest zoptymalizowane pod kątem nagłych zmian obciążenia. Przednia oś z podwójnymi wahaczami poprzecznymi zapewnia jeszcze bardziej spontaniczne prowadzenie, także przy wysokich prędkościach. Lekkie, odporne na skręcanie stabilizatory z CFRP utrzymują przechyły tak małe, jak to tylko możliwe, poprawiając przy tym dynamikę pokonywania zakrętów.
Porsche - Specific S/T tuning.
Specyficzna konfiguracja S/T.
Najlepszy sprinter. Komfortowy towarzysz. I emocjonująca osobowość. Każde 911 wymaga własnej konfiguracji. W przypadku 911 GT3 RS inżynierowie Porsche skoncentrowali się na charakterystyce torowej. 911 Turbo łączy komfort i sportowy charakter, a w 911 S/T liczy się purystyczna radość z jazdy. Właśnie dlatego podwozie S/T zostało specjalnie dostrojone: jest bardziej napięte i bardziej bezpośrednie. Dla jeszcze intensywniejszych wrażeń zza kierownicy.

Zredukowane do niezbędnego minimum.

Masa własna 911 S/T wynosi 1380 kg, co czyni je najlżejszym 911 obecnej generacji. To między innymi zasługa konsekwentnie lekkiej konstrukcji, która zaczyna się od nadwozia i jest kontynuowana w całym samochodzie. Kluczowy jest również puryzm - ponieważ w 911 S/T nie ma niczego, co mogłoby odwracać uwagę od przyjemności z jazdy. Niektórych elementów izolacji akustycznej. Tylnych siedzeń. I wybranych systemów wspomagających kierowcę.

Tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym.

Opracowany na potrzeby sportu motorowego. Montowane w wielu miejscach w 911 S/T. Liczne elementy nadwozia są wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), od przedniej pokrywy przez błotniki i drzwi aż po dach. Również stabilizatory, wzmocnienie podwozia z tyłu oraz klatka bezpieczeństwa¹ powstają z tego innowacyjnego, bardzo lekkiego i wyjątkowo stabilnego materiału.

¹Dostępna opcjonalnie.

Porsche - Klapa Gurneya.
Klapa Gurneya.
911 S/T jest wyposażone w automatycznie wysuwany tylny spojler, co pozwala uzyskać idealny balans aerodynamiczny w każdej sytuacji na drodze. Co więcej, na panelu spojlera znajduje się element zwany klapą Gurneya. Wykonana z CFRP, odpowiednio pochylona listwa optymalizuje siłę docisku tylnej osi.
Porsche - Diffusers.
Dyfuzory.
Najmniejszy możliwy opór powietrza. Z taką siłą docisku, jakiej właśnie potrzeba. 911 S/T spełnia to wyzwanie dzięki inteligentnemu połączeniu wlotów powietrza, spojlerów i dyfuzorów. Z przodu znajduje się szeroki spojler, który generuje dodatkowy docisk przedniej osi. Specjalnie ukształtowany tylny dyfuzor z dużymi łopatkami wytwarza podciśnienie, aby jeszcze mocniej przysysać 911 S/T do drogi.
Nastepny rozdział
Nadwozie 360°.

Nadwozie 360°.

Porsche - Exterior in detail.
Nadwozie w szczegółach.
Dowiedz się więcej
Nadwozie w szczegółach.
911 S/T
Porsche - CFRP in exterior color.
CFRP w kolorze nadwozia.
Czyste niedopowiedzenie: 911 S/T to powściągliwość w eleganckim wydaniu. Przynajmniej wizualnie. Przednia pokrywa, błotniki, drzwi i dach – wszystkie elementy karoserii z CFRP są lakierowane na kolor nadwozia, na przykład czarny lub ekskluzywny odcień Shore Blue Metallic¹.

¹Dostępny tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - Forged magnesium wheels.
Kute obręcze z magnezu.
Każdy gram to o jeden gram za dużo. Ma to szczególne znaczenie w przypadku obręczy – ze względu na obracający się i nieresorowany ciężar. Dlatego jubileuszowy model ma lekkie, kute obręcze 911 GT3 RS wykonane z magnezu, w rozmiarze 20/21 cali, mocowane centralną śrubą. Ultralekkie kute felgi są srebrne lub – w połączeniu z pakietem Heritage Design – polakierowane na kolor Ceramica¹.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - Gold-colored logos.
Napisy w złotym kolorze.
Jubileuszowy model z pakietem Heritage Design wyróżnia się złotymi¹ napisami. Zarówno oznaczenie modelu „911 S/T” na grillu tylnej pokrywy, jak i napis „PORSCHE” stanowią szczególnie elegancki akcent tylnego pasa. Przy okazji ich złoty odcień nawiązuje do historycznych modeli 911.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - PCCB in Black.
Zaciski hamulców PCCB w kolorze czarnym.
Sprawdzone w motorsporcie hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) zapewniają niezwykle wysoką skuteczność i stałą siłę hamowania. Poziom bezpieczeństwa wzrasta również podczas hamowania z wysokich prędkości – to zasługa doskonałej odporności na „blaknięcie”. Nawiasem pisząc, ceramiczna tarcza hamulcowa jest o ok. 50% lżejsza od tarczy z żeliwa o porównywalnej konstrukcji.
Porsche - Decals in Ceramica.¹
Folie w kolorze Ceramica¹.
Kolejna szczególna cecha 911 S/T z pakietem Heritage Design: kolor Ceramica tworzy subtelny kontrast z odcieniem nadwozia. Oprócz zestawu naklejek z napisem „PORSCHE” dostępny jest również okrąg w kolorze białym lub, opcjonalnie, srebrnym. Można wybrać tu jedno- lub dwucyfrowy numer startowy, nawiązujący do historycznych sukcesów w sporcie motorowym.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Historic Porsche Crest.¹
Historyczny herb Porsche¹.
Symbol wspaniałej epoki. Historyczny herb Porsche z 1963 roku wchodzi w skład pakietu Heritage Design i znajduje się w widocznym miejscu na przedniej pokrywie, a także na wszystkich czterech osłonach piast kół oraz na kluczyku do samochodu¹. Złoty napis „PORSCHE” i pomarańczowe pasy stanowią hołd dla 60-lecia 911.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - Silver-colored grille.¹
Grille w kolorze srebrnym.
Również wloty i wyloty powietrza 911 S/T z pakietem Heritage Design są unikalne. Grille w przednim pasie oraz na przedniej i tylnej pokrywie są wykończone w subtelnym srebrnym kolorze. Kolejne wielkie niedopowiedzenie – jeśli tylko wiesz, co kryje się za tymi wypełnieniami o drobnych oczkach.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Nastepny rozdział
Wnętrze 360°.

Wnętrze 360°.

Porsche - Interior in detail.
Wnętrze w szczegółach.
Dowiedz się więcej
Wnętrze w szczegółach.
911 S/T
Porsche - Lightweight door panels.
Lekkie wykończenia drzwi.
Masę samochodu zmniejszono również po wewnętrznej stronie drzwi. Nie poczyniono jednak żadnych kompromisów w zakresie finezji. W przypadku pakietu Heritage Design ekskluzywne akcenty stanowią lekkie panele drzwi z pętlami do otwierania i uchwytami wykończonymi skórą półanilinową Classic Cognac¹. Standardowo pętle do otwierania drzwi są wykonane z materiału tekstylnego, a uchwyty wykończono włóknem węglowym.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - CFRP full bucket seats.
W pełni kubełkowe fotele z CFRP.
W pełni kubełkowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) zapewniają szczególnie sportowy charakter. Historycznie inspirowane środkowe panele z tkaniny w prążki w artystycznym stylu nawiązują do ukośnego wzoru wykończenia z włókna węglowego. Pokryte skórą boczki zapewniają szczególnie dobre podparcie i stabilność na każdym zakręcie. Dopełnienie designu foteli stanowi herb Porsche wytłoczony na zagłówkach – w połączeniu z pakietem Heritage Design w historycznym wydaniu¹.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - GT sport steering wheel.
Sportowa kierownica GT.
Antypoślizgowa sportowa kierownica GT idealnie leży w dłoniach. Jest obita klasyczną czarną skórą i ma u góry oznaczenie, które wskazuje na kąt skrętu podczas pokonywania łuków, i informuje, kiedy koła są ustawione na wprost. Na życzenie oryginalny herb Porsche z 1963 roku oraz zestaw wskaźników z zieloną podziałką i białymi cyframi tworzą historyczne odniesienie do pierwszych 911¹.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - Two-tone at its finest.¹
Dwa kolory w najlepszym wydaniu¹.
Czarna skóra Walknappa, połączona głównie z naturalną skórą półanilinową w kolorze Classic Cognac – wnętrze 911 S/T z pakietem Heritage Design emanuje ponadczasową elegancją, a jednocześnie pozostaje rzeczowe i sportowe. Zarówno skórzana tapicerka z rozszerzonym zestawem elementów ze skóry, jak i pakiet wykończenia wnętrza zostały zaprojektowane w klasycznej dwukolorowej kolorystyce¹ i w pełni odzwierciedlają koncepcję dziedzictwa jubileuszowego modelu. Do tego dopasowano odcień przeszyć ozdobnych¹ oraz podsufitkę z perforowanego¹ materiału Race-Tex w kolorze czarnym – przywodzące na myśl minione czasy.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche Exclusive Manufaktur.
Porsche Exclusive Manufaktur.
Oczywiście ściśle limitowany jubileuszowy model, taki jak 911 S/T, wymaga prawdziwego kunsztu. Na jego genezę wskazuje choćby pokrywa schowka, pokryta skórą półanilinową¹ z wytłoczonym napisem – a także cały pakiet Heritage Design. To dzieło Porsche Exclusive Manufaktur.

¹Dostępne tylko w połączeniu z opcjonalnym pakietem Heritage Design.

Porsche - Only 1,963 examples.
Tylko 1963 egzemplarzy.
Złota plakietka z napisem „911”, z adnotacją „60 Years of the 911” i unikatowym numerem egzemplarza limitowanej edycji, jest umieszczona w widocznym miejscu, na listwie ozdobnej deski rozdzielczej. Dzięki temu każdy jubileuszowy model „60 Years of the 911” jest naprawdę wyjątkowy.
Nastepny rozdział
Brzmienie 911 S/T.
Brzmienie 911 S/T.
Na otwartej drodze.

Skonfiguruj model 911 S/T.

Wybrany
911 S/T
Nowy
Porsche 911 S/T
WLTP*
13,8
l/100 km
313
g/km
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
300 km/h
Maksymalna prędkość
911 S/T
386 kW/525 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h
300 km/h
Maksymalna prędkość
WLTP*
13,8
l/100 km
313
g/km
Wysokość
1279 mm
Szerokość
1852 mm
Długość
4573 mm
Rozstaw osi
2457 mm
Dane techniczne

Liczba cylindrów6
Średnica cylindrów102,0 mm
Skok tłoka81,5 mm
Pojemność skokowa3996 cm³
Moc (kW)386 kW
Moc (KM)525 KM
Zakres prędkości obr. dla maksymalnej mocy8500 1/min
Maksymalny moment obrotowy9000 1/min
Maksymalny moment obrotowy465 Nm
Prędkość obrotowa silnika, przy maksymalnym momencie obrotowym6300 1/min
Maks. moc z 1 litra pojemności (kW/l)96,00 kW/l
Maks. moc z 1 litra pojemności (KM/l)131,00 KM/l

Prędkość maksymalna300 km/h
Przyspieszenie 0 - 100 km/h3.7 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h7.5 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h11.2 s
Elastyczność (80-120 km/h) na 5. biegu5.1 s

Długość4573 mm
Szerokość1852 mm
Szerokość (z lusterkami)2027 mm
Wysokość1279 mm
Rozstaw osi2457 mm
Średnica zawracania10,4 m
Masa własna (DIN)1380 kg
Masa własna (EU)1)1455 kg
Dopuszczalna masa całkowita1695 kg
Maksymalna ładowność315 kg

1) Weight is calculated in accordance with the relevant EC Directives and is valid for vehicles with standard specification only. Optional equipment increases this figure. The figure given includes 75kg for the driver

Pojemność bagażnika z przodu132 l
Zbiornik paliwa64 l

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym13,8 l/100 km
Emisje CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)313 g/km
Porsche Connect.
Cyfrowe funkcje zapewniają wrażenia z jazdy jak nigdy dotąd: dzięki Porsche Connect i nowej aplikacji My Porsche.
Chronograph 1 – 911 S/T.
Legenda, mit, ikona: aby uczcić jubileusz Porsche 911 i premierę nowej edycji 911 S/T, Porsche Design przedstawia Chronograph 1 – 911 S/T.
Sewing machine needle on black leather with red stitching.

Personalizacja i wykończenie.

W Porsche Exclusive Manufaktur oferujemy szereg opcji personalizacji wyglądu nadwozia i wnętrza – by Twój samochód miał jeszcze bardziej osobisty charakter.

Porsche - Contact.

Kontakt.

Skontaktuj się z Porsche Centrum, poproś o materiały informacyjne lub zarejestruj się, aby otrzymywać ekskluzywne wiadomości ze świata Porsche.