Menu
Modele
Hołd dla marzenia.
Jedno słowo, które łączy wszystko, co symbolizuje nasza marka: Speedster. Koncepcja, która ucieleśnia oryginalne walory Porsche, takie jak puryzm, lekka konstrukcja, wydajność i niezrównana przyjemność z jazdy. Limitowane do 1948 egzemplarzy, nowe 911 Speedster składa hołd idei, która naznaczyła historię Porsche niczym długa, kręta droga.
Wiatr na twarzy.
The Speedster concept is the perfect tribute to open-top driving and the world's coastal roads.

Dane techniczne

13,8
l/100 km
317
g/km
510 KM/375 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,0 s Przyspieszenie 0-100 km/h
310 km/h Prędkość maksymalna
1852 mm Szerokość
4562 mm Długość

Silnik

Położenie silnika

Z tyłu

Liczba cylindrów

6

Pojemność

3996 cm³

Moc (kW)

375 kW

Moc (KM)

510 KM

przy liczbie obrotów

8400 r/min

Maks. moment obrotowy

470 Nm

przy liczbie obrotów

6250 r/min

Średnica cylindra

102 mm

Skok tłoka

81,5 mm

Gatunek paliwa

98

Zużycie paliwa / emisje

Cykl miejski

20,6 l/100 km

Cykl pozamiejski

9,9 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej)

13,8 l/100 km

Emisja CO2

317 g/km

Norma emisji

Euro 6d-TEMP-EVAP

Filtr cząstek stałych

tak

Podwozie i zawieszenie

Przednia oś

McPherson spring strut front axle anti-roll bar, chassis bearings partially with ball joints

Tylna oś

Multi-link rear axle with integrated auxiliary spring, anti-roll bar, chassis bearings partially with ball joints

Hamulce

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) with six-piston aluminium monobloc fixed calipers at front and four-piston aluminium monobloc fixed brake calipers at rear. Calipers with yellow finish

Układ kierowniczy

Electromechanical power steering with variable steering ratio and speed-sensitive power steering assistance

Systemy wspomagające

Porsche Stability Management (PSM) incl. ABS, can be turned off in two stages ('ESC OFF' and 'ESC+TC OFF')

Przednie obręcze

9 J x 20" ET55

Przednie opony

245/35 ZR 20 (91Y)

Tylne obręcze

12 J x 20" ET47

Tylne opony

305/30 ZR 20 (103Y) XL

Osiągi

Prędkość maksymalna

310 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,0 s

Przyspieszenie 0-160 km/h

8,0 s

Elastyczność 80-120 km/h

5,7 s

Nadwozie

Długość

4562 mm

Szerokość (z lusterkami)

1978 mm

Szerokość

1852 mm

Wysokość

1250 mm

Rozstaw osi

2457 mm

Masa własna (DIN)

1465 kg

Masa (w/g dyrektywy EC)

1540 kg

Dopuszczalna masa całkowita

1793 kg

Maksymalny załadunek

328 kg

Skonfiguruj

Porównaj

Kolory & Felgi

Cechy

Design nadwozia
Design nadwozia

Zdecydowanie 911. A jednak nie. Speedster to prawdopodobnie najbardziej indywidualna koncepcja 911, jaką możesz zobaczyć drodze. I na pewno jeden z najpiękniejszych.

Nie ma wątpliwości, że jego proporcje, linie i język projektowania są niepowtarzalne. Błotniki z kompozytów węglowych (CFRP) mają muskularny kształt, a reflektory są okrągłe – co typowe dla 911. Typowy jest też przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza chłodzącego i czarnym spojlerem – ale dla modeli 911 GT. Podobnie jak karbonowa krawędź przedniej pokrywy. Nic dziwnego, ponieważ design i szerokie nadwozie bazują na 911 GT3.

Ale im dalej w kierunku tyłu, tym Speedster staje się jeszcze bardziej fascynujący. Wyjątkowo niska przednia szyba sprawia, że wóz ma jeszcze bardziej płaski profil, bardziej kompaktowy i bardziej sportowy. To długa tradycja wszystkich Speedsterów. Tradycja, dla której istnieją co najmniej trzy wyśmienite uzasadnienia: bliskość drogi, nieustanny flirt z żywiołami i „niefiltrowana” radość ze sportowej jazdy.

20-calowe kute felgi z lekkich stopów, mocowaniem centralną śrubą i herbem Porsche zdradzają bliskie związki z torem wyścigowego. Spójrz także na wyraźnie widoczne elementy standardowego układu hamulcowego Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). „Speedster” to w zasadzie model Porsche z rodziny GT. O wyjątkowej stylizacji.

Poza bardziej płaską sylwetką tylny pas ujawnia również drugą charakterystyczną cechę Speedstera: jego dynamicznie wyprofilowane osłony wygładzające nadwozie. Umieszczono je przy tylnej pokrywie, która jest wykonana z włókien węglowych i powstaje jako jeden element, dzięki czemu odznacza się niezwykłą sztywnością.

Osłony wygładzające niewątpliwie należą do wyróżników każdego 911 Speedster. Ich aerodynamiczny kształt sprawia, że optycznie łączą zagłówki z tyłem samochodu. W nowym 911 Speedster są jeszcze dłuższe i wyprofilowane mocniej niż kiedykolwiek wcześniej – w ten sposób pozwalają usunąć niewielki garb, który wcześniej wyróżniał masywny tył.

Sportowe atrybuty nowego 911 Speedster: atletyczny tył, sportowy układ wydechowy z dwiema umieszczonymi pośrodku końcówkami układu wydechowego i lekki tylny zderzak z dodatkowymi wylotami powietrza.
Nowy 911 Speedster: nasz wkład w upiększanie dróg. I hymn do nich. Bardzo wyjątkowe 911.

Design wnętrza
Design wnętrza

Minimalistyczny. Purystyczny. Czarny. I z wieloma elementami wykonanymi ze skóry. Sportowe wnętrze nowego 911 Speedster jest poświęcone jeździe. Stylowej, rzecz jasna.

Sportowa kierownica utrzymana w klasycznej czerni, wieniec wykończony skórą i oznaczenie na godzinie 12, wskazujące na wyścigowe dziedzictwo. Instrumenty przypominają design Porsche z lat 60. XX wieku, gdy wskazówki były białe, a liczby i oznaczenia – zielone. Elegancki akcent: srebrne logo „Speedster” na listwie ozdobnej przed pasażerem.

Umieszczony pomiędzy fotelami emblemat z rocznicowym logo odzwierciedla fakt, że nowe 911 Speedster jest ściśle limitowane – powstanie w liczbie 1948 egzemplarzy. To nie przypadek, że liczba ta stanowi również rok produkcji pierwszego sportowego samochodu o nazwie Porsche.

Elementy wykończenia wnętrza wykonane z włókien węglowych, takie jak osłony progów drzwi i listwy ozdobne deski rozdzielczej z logo „Speedster”, ucieleśniają odważny, sportowy charakter. Taśmy na drzwiach to świadectwo lekkiej konstrukcji. Całkowicie w stylu modelu Porsche z rodziny GT. To samo dotyczy skróconej dźwigni zmiany biegów z wykończeniem z czarnej skóry.

Pomimo sportowego designu w pełni kubełkowe fotele, wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), mają elektryczną regulację wysokości siedziska, są przyjemnie wygodne i zapewniają maksymalne podparcie boczne – na przykład na krętych nadmorskich drogach. Boczki, perforowane środkowe panele i zagłówki z wyhaftowanym logo „Speedster” w kolorze czarnym wykończono czarną gładką skórą. Charakterystyczny kształt foteli oraz wgłębień ich oparć i siedzisk jest inspirowany designem 918 Spyder.

Automatyczna klimatyzacja? W samochodzie z tak dużą ilością wolności ducha nie jest potrzebna – a zatem nie należy do standardowego wyposażenia, choć można zamówić ją jako bezpłatną opcję. Opcjonalnie dostępny jest również system multimedialny Porsche Communication Management (PCM) z nawigacją online, nagłośnienie Sound Package Plus oraz moduł Connect Plus, w tym Apple® CarPlay. W skrócie: Ty decydujesz, jak purystyczna ma być Twoja jazda.

Na temat tylnych siedzeń nie mamy do powiedzenia zbyt wiele. W tym 911 po prostu nie są dostępne w tym 911. Speedster, z DNA Porsche GT.

Pakiet Heritage Design
Pakiet Heritage Design

Jesteśmy ogromnie przywiązani do naszego sportowego dziedzictwa. I oddajemy mu hołd wraz z opcjonalnym pakietem Heritage Design oferowanym dla nowego 911 Speedster. Liczne wysokiej jakości detale oraz niezwykła koncepcja pakietu pokazują, że z tego przywiązania czerpiemy mnóstwo radości. Ponieważ pakiet Heritage Design został opracowany przez projektantów Porsche i kunsztownie zrealizowany w Porsche Exclusive Manufaktur. Przez swoje purystyczne wzornictwo w wielkim stylu prowadzi kierowcę wprost do korzeni naszej marki.

Bazę dla pakietu Heritage Design stanowi Tradycyjne, sportowe wykończenie w kolorze GT Silver Metallic. To przypomnienie pionierskich czasów motorsportu, kiedy większość samochodów wyścigowych rywalizujących na światowym torze wciąż miała ten właśnie kolor.

Ze swoim nostalgicznym designem częściowo biały przedni pas przypomina wyścigową wersję modelu 356. Tak zwany „lollipop” (z ang. „lizak”) na drzwiach i przedniej pokrywie to prawdziwa ikona – stanowi więc wyjątkową okazję, by zamienić 911 Speedster w Twój wymarzony samochód sportowy: z numerem „48” – nawiązującym do roku założenia Porsche – lub Twoim własnym numerem startowym. Całość dopełnia historyczne logo „PORSCHE” z boku samochodu. W przypadku tego opcjonalnego pakietu zaciski hamulców Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) są polakierowane na czarno (wykończenie na wysoki połysk) i mają białe logo „PORSCHE”.

Harmonijną koncepcję uzupełniają złote emblematy „Speedster” z tyłu oraz po bokach osłon wygładzających. „Przycięte” w historycznym stylu: herby Porsche z przodu oraz na centralnej śrubie mocującej obręcze polakierowano na kolor satynowej platyny.
Garażowy pokrowiec na karoserię – o wyglądzie dopasowanym do designu 911 Speedster, ze złotą krawędzią – sprawia, że historyczny urok pakietu Heritage Design zawsze będzie starannie chroniony.

Pakiet Heritage Design dla 911 Speedster daje początek całej serii nowych opcjonalnych pakietów z Porsche Exclusive Manufaktur. Chcemy stylowo przenieść naszą tradycję budowy sportowych aut w przyszłość i obdzielić nią także przyszłe modele, z autentycznymi odniesieniami do historii Porsche oraz niespotykaną dbałością o szczegóły.

We wnętrzu dwukolorowe skórzane wykończenie uzupełniają elementy z wysokiej jakości naturalnej skóry w kolorze Cognac. Na przykład w pełni kubełkowe fotele są w całości pokryte skórą w kolorze Cognac, a na zagłówkach wytłoczono historyczny herb Porsche. Oparcia siedzeń są lakierowane na kolor GT Silver Metallic.

Napis „Porsche Exclusive Manufaktur” wytłoczony na pokrywie schowka na konsoli środkową to świadectwo wyrafinowania tego ekskluzywnego samochodu. Jest tu też miejsce na ekscytujący kontrast, jaki zapewnia pakiet wykończenia wnętrza z elementami polakierowanymi na kolor GT Silver Metallic. I jeszcze prawdziwy klejnot: złote logo „Speedster” na listwach ozdobnych deski rozdzielczej.

Także jubileuszowe logo na emblemacie limitowanej edycji pomiędzy siedzeniami ma złoty kolor. Z kolei schemat rozkładu przełożeń na dźwigni zmiany biegów wykończono w kolorze Cognac. Podobnie jak sportowe oznaczenie na szczycie kierownicy z czarnym wieńcem, którą zdobi historyczny herb Porsche Crest. Można znaleźć go także na lakierowanym w kolorze nadwozia kluczyku do samochodu. Odpowiednio dopasowane etui na klucz z koniakowej skóry ozdobiono z kolei logo „Speedster” – podobnie jak osłony progów drzwi, wykonane ze stali nierdzewnej z czarnym anodowanym wykończeniem. Obsesja na punkcie szczegółów? Wolimy wersję: niespotykana dbałość o szczegóły.

Osiągi
Osiągi

Długa i „w kratkę”, a może lepiej – „w szachownicę”: historia Speedstera ma wyraźny fizyczny rdzeń. Jego silnik umieszczono bowiem głęboko z tyłu. W nowym 911 Speedster to wysokowydajna, wolnossąca jednostka typu bokser o pojemności 4,0 litrów. O wysokoobrotowym charakterze, zdolna „rozkręcić się” do 9000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 470 Nm. A moc to imponujące 375 kW (510 KM).

Także wartości przyspieszenia i prędkości są co najmniej nadzwyczajne – ze swoją 6-biegową manualną skrzynią GT nowe 911 Speedster rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,0 s, by osiągnąć prędkość maksymalną ponad 300 km/h. Po kim dziedziczy wszystkie te możliwości? Po 911 GT3 – i jego jeszcze potężniejszym bracie, 911 GT3 RS.

Niezwykle wytrzymały i wydajny silnik RS pierwotnie bazował na jednostce 911 GT3 Cup. Również koncepcja układu smarowania pochodzi z motorsportu wykorzystuje suchą, osobną miskę olejową, pompę oleju o całkowicie zmiennym ciśnieniu i wysoce efektywny napęd za pomocą wału korbowego.

Czterozaworowa technika z popychaczami zaworowymi i „sztywnym” sterowaniem zaworami została więc w pełni przetestowana na torze wyścigowym. Blok silnika i głowice cylindrów zostały wykonane z aluminium, a tytanowe tłoki są kute. Dzięki VarioCam regulacja wałka rozrządu jest precyzyjnie dostosowana do prędkości obrotowej i obciążenia silnika. Sześć indywidualnych przepustnic zapewnia optymalne doprowadzanie powietrza do każdego cylindra.

Obwód sterowania sondą lambda typu stereo reguluje skład spalin i monitoruje przetwarzanie zanieczyszczeń w katalizatorach. Aby zmniejszyć emisję cząstek stałych, 911 Speedster wyposażono w filtr cząstek stałych. Niezbędny proces regeneracji filtra cząstek stałych przebiega niezauważalnie i niezależnie od kierownicy. Dodatkowy ciężar sportowego układu wydechowego wynikający z zastosowania filtra cząstek stałych zostaje z nawiązką zrównoważony przez nowo opracowaną lekką konstrukcję wydechu.

Wszystkie te zabiegi przynoszą wspólny efekt: bezpośrednie reakcje i typowe dla aut wyścigowych osiągi. Przy niezrównanym akompaniamencie rasowego, wolnossącego silnika. Coś absolutnie pięknego. I niesamowicie szybkiego.

Podwozie i pakiet Chrono
Podwozie i pakiet Chrono

Blisko asfaltu, jeszcze motorsportu: oto filozofia zestrojenia nowego 911 Speedster. Jego podwozie wywodzi się z 911 GT3. Zaprojektowane specjalnie z myślą o sporcie motorowym, pozwala trzymać się drogę równie mocno, co modele GT. Także wszystkie układy zarządzania zawieszeniem zostały dopasowane do charakteru 911 Speedster.

Skrętna tylna oś: standardowo skrętne tylne koła pozwalają łączyć osiągi i codzienne walory ze sportowym zestrojeniem. Przy niskich prędkościach układ skręca tylne koła w kierunku przeciwnym do przednich. Prowadzi to do wirtualnego skrócenia rozstawu osi i pozwala bardziej dynamicznie mijać ciasne zakręty. Także parkowanie okazuje się znacznie łatwiejsze. Przy wysokich prędkościach układ skręca tylne koła w tym samym kierunku, co przednie. Wirtualne przedłużenie rozstawu osi poprawia stabilność i zwinność, zwłaszcza podczas szybkiej jazdy.

Dynamiczne mocowania silnika: ten elektronicznie sterowany system odczuwalne minimalizuje ruchy i wibracje całego układu napędowego, w szczególności silnika, pozwalając wykorzystać zalety zarówno sztywnego, jak i miękkiego układu zawieszenia silnika. Przy zmianach obciążenia i w szybkich zakrętach prowadzenie staje się wyraźnie „twardsze” i stabilniejsze. Ponadto dynamiczne mocowania silnika zmniejszają pionowe wibracje silnika przy przyspieszaniu pod pełnym obciążeniem. Efekt: większa, bardziej równomierna siła napędowa na tylnej osi, lepsza trakcja oraz szybsze przyspieszenie. A przy mniej asertywnym stylu jazdy dynamiczna mocowania silnika miękną, zapewniając wyższy poziom komfortu.

Zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM, o około 25 mm niższe niż w 911 Carrera), czyli elektroniczna regulacja amortyzacji, aktywnie i bez przerwy reguluje siłę tłumienia na każdym kole, bazując na aktualnych warunkach drogowych i stylu jazdy. Za jednym naciśnięciem przycisku możesz wybrać jeden z dwóch sportowych programów. Tryb Normal przeznaczono do sportowej jazdy po drogach publicznych. Tryb Sport został specjalnie przystosowany do osiągania maksymalnego przyspieszenia poprzecznego i optymalnej trakcji na całkowicie równych nawierzchniach – w przypadku, gdy masz ochotę na pokonanie okrążenia toru wyścigowego.

Porsche Stability Management (PSM): PSM to automatyczny system kontroli zapewniający stabilność podczas jazdy na granicy przyczepności. System ma dwa progi działania, można go też całkowicie wyłączyć. W imię międzynarodowego sportowego prowadzenia.
Porsche Torque Vectoring (PTV): system ten działa w połączeniu z mechaniczną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Poprawiona trakcja i lepsza dynamika poprzeczna, a także zwiększona stabilność podczas pokonywania zakrętów przy zmianie obciążenia oraz pasa ruchu.

Koła i opony: samochód wyposażono w kute, 20-calowe obręcze z lekkich stopów w kolorze satynowej czerni, z mocowaniem centralną śrubą. Niezbędną przyczepność zapewniają opony sportowe dopuszczone do ruchu drogowego (*).
Pakiet Chrono: oprócz analogowego i cyfrowego stopera na desce rozdzielczej opcjonalny pakiet Chrono pozwala wyświetlać, zapisywać i oceniać czasy przejazdu swoich ulubionych tras lub dojazdów do pracy. Umożliwia rejestrowanie wszelkich przebytych odległości oraz definiowanie czasów odniesienia.

System multimedialny Porsche Communication Management (PCM) jest dostępny jako opcja bez dodatkowych kosztów i oferuje udoskonalony ekran osiągów, który wyświetla aktualną moc silnika i moment obrotowy w zestawie wskaźników.
* mała głębokość bieżnika zwiększa ryzyko aquaplaningu na mokrych nawierzchniach

Hamulce Porsche Ceramic Composite (PCCB)
Hamulce Porsche Ceramic Composite (PCCB)

Nie mamy nic przeciwko nostalgii, ale jeśli chodzi o aktywne bezpieczeństwo, polegamy na nowoczesnej, sprawdzonej w sportach motorowych technice: standardem w nowym 911 Speedster są hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z ceramicznymi, krzyżowo nawiercanymi tarczami hamulcowymi. Z przodu o średnicy 410 mm, a z tyłu – 390 mm. Dla jeszcze lepszej skuteczności hamowania.

Zastosowanie 6-tłoczkowych aluminiowych, stałych zacisków typu monoblok w żółtym kolorze (czarnym w przypadku pakietu Heritage Design) z przodu i 4-tłoczkowych aluminiowych, stałych zacisków typu monoblok z tyłu zapewnia niezwykle wysokie, a przede wszystkim stałe siły hamowania.

PCCB pozwala na skrócenie drogi hamowania nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych i wyścigowych. A przy tym, dzięki doskonałej odporności na przegrzanie, poprawia bezpieczeństwo przy hamowaniu z wysokich prędkości.

Kluczowym atutem PCCB jest niezwykle niska masa ceramicznych tarcz hamulcowych – są one o około 50% lżejsze niż tarcze żeliwne o podobnej konstrukcji i rozmiarze. Efektem redukcji nieresorowanych mas wirujących jest lepsze trzymanie się drogi oraz większy komfort, zwłaszcza na nierównych drogach, a także większa zwinność i dalsza poprawa precyzji prowadzenia.

Pakietem Heritage Design
Pakietem Heritage Design

Jedna z tradycji, którą szczególnie podtrzymujemy: być jak najdokładniejszym, jeśli chodzi o pomiar czasu. Czy chodzi o jedną sekundę, czy o siedemdziesięcioletnią historię Porsche. Ponownie wracamy do naszych początków i piszemy nowy rozdział naszej współczesnej historii. Z 911 Speedster z pakietem Heritage Design i dopasowanym chronografem 911 Speedster w klasycznym stylu. Zegarek, który nie tylko wskazuje czas, ale i 70 lat historii Porsche.

Obudowa wykonana z lekkiego tytanu. Tarcza przypominająca wskaźniki 911 Speedster: zielone liczby i oznaczenia oraz białe wskazówki. Także „70” na skali tachymetru ma zielony kolor, zupełnie jak liczby na obrotomierzu Porsche 356 z 1948 r. Tarczę zdobią eleganckie złote detale: loga Porsche Design oraz „Speedster”.

Wirnik zegarka ma wzornictwo inspirowane obręczami 911 Speedster. Kolor lakieru: satynowa platyna lub srebrny. Wirnik zaopatrzono w centralną śrubę z historycznym herbem Porsche.

Pasek wykonano z tej samej wysokiej jakości skóry i nici, co użyte do wykończenia foteli 911 Speedster. Specjalny system umożliwia łatwą wymianę paska. Zegarek Heritage Design Edition jest napędzany przez pierwszy mechanizm Porsche Design Manufaktur – Werk 01.200. Jego ekskluzywna technika gwarantuje optymalną wydajność.

Porsche Design Chronograph 911 Speedster w stylu Heritage oraz Porsche Design Chronograph 911 Speedster są ściśle limitowane do 1948 egzemplarzy – podobnie jak 911 Speedster.

Porsche Design Chronograph 911 Speedster
Porsche Design Chronograph 911 Speedster

Możesz opowiedzieć nim zarówno historię współczesną, jak i historię Porsche: z 911 Speedster oraz Chronograph 911 Speedster. I jeden, i drugi powstały zgodnie z zasadami Porsche: w toku intensywnych prac projektowych, długiego programu testów i z ogromną dbałością o szczegóły. W skrócie: hołd dla każdej sekundy historii Porsche.

„Stacyjkę” zegarka stanowi polakierowany na czarno wirnik, wzorowany na obręczach 911 Speedster. W skrócie: za ruch wirnika odpowiada sekwencyjnie rozłożony stop wolframu. Wirnik jest autentycznie przymocowany centralną śrubą z herbem Porsche.

Gdy cykl ruchu zostanie w pełni zakończony, usłyszysz cichy, ale energiczny dźwięk silnika w lekkiej, tytanowej obudowie: to mechanizm Porsche Design Manufaktur – Werk 01.200 z funkcją flyback, zoptymalizowany pod kątem obciążenia mostek oraz oficjalny certyfikat COSC. A jaka jest różnica względem zegarka bez funkcji flyback? Podczas mierzenia kolejnych zdarzeń przyciski chronografu należy nacisnąć trzy razy: aby zatrzymać, zresetować i ponownie uruchomić pomiar czasu. W przypadku zegarka Chronograph 911 Speedster pomiar zdarzenia jest automatycznie aktywowany pojedynczym naciśnięciem.

Wspólne tłoczenie: numer limitowanej edycji z tyłu obudowy jest taki sam, jak numer Twojego samochodu. Równie elegancki, co sportowy: karbonowa tarcza. Grafika na tarczy nawiązuje do wskaźników i obrotomierza 911 Speedster. Na godzinie 9 umieszczono dyskretne logo „911 Speedster”. I akcent historyczny: „70” na skali tachymetru – jako hołd dla urodzin Porsche.

Wysokiej jakości pasek wykonano z tej samej skóry, co wnętrze 911 Speedster. Podobnie jak przeszycia. Specjalny mechanizm pozwala na łatwą wymianę skórzanego paska.

911 Speedster i jego odpowiedniki w postaci zegarków można zamówić wyłącznie w Porsche Centrum. Tak jak Twój samochód może zostać wyprodukowany zgodnie z Twoimi indywidualnymi życzeniami, tak i wirnik zegarka może wzorować się na wybranej przez Ciebie obręczy. Samochód zostanie dostarczony razem z zegarkiem. Porsche Chronograph 911 Speedster oraz Porsche Chronograph 911 Speedster w stylu Hertiage są ściśle limitowane do 1948 egzemplarzy, tak samo jak 911 Speedster.

Zużycie paliwa / emisja

13,8
l/100 km
317
g/km