Ponad 20 lat temu zadaliśmy sobie pytanie: czy samochód sportowy może cieszyć więcej niż
jedną osobę? I znaleźliśmy odpowiedź – to
Cayenne. Doskonalimy je do dziś. Dla tych, którzy chcą kroczyć własną drogą.
Z rana podróż do biura, a po pracy off-roadowa wyprawa albo wypad na tor wyścigowy
– Cayenne zapewnia przyjemność z jazdy
w każdym terenie. W połączeniu z typowym dla Porsche designem.
Cechy szczególne.
Osiągi na asfalcie i w terenie.
Poza komfortem i sportowym charakterem na utwardzonych drogach udoskonalone
układy podwozia zwiększają osiągi w wymagającym terenie.
Reflektory LED Matrix.
Auto standardowo wyposażone w reflektory LED z wiązką matrycową, a na
życzenie dostępne z reflektorami LED HD Matrix
o rozdzielczości ponad 64 000 pikseli, które oferują dodatkowe funkcje
oświetlenia.
Porsche Driver Experience.
Po raz pierwszy w modelach Cayenne: Porsche Driver Experience, czyli
doświadczenie kierowcy Porsche-nowa koncepcja obsługi
i wyświetlania informacji stworzona właśnie z myślą o kierowcy.
Informacje i rozrywka.
System operacyjny z Apple CarPlay®, Spotify, Android Auto oraz funkcją wideo
w samochodzie poszerza cyfrowe możliwości Cayenne.
Przykład: na wyświetlaczu dla pasażera można strumieniować filmy podczas jazdy.
Systemy wspomagające.
Wszystkie modele Cayenne można wyposażyć w liczne systemy wspomagające,
które w dalszym stopniu podnoszą poziom komfortu
i zwiększają bezpieczeństwo jazdy.
E-Hybrid
.
CayenneE-Hybrid
(WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
CayenneE-HybridCoupé
(WLTP)*
1,6-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Modele Cayenne E-Hybrid dysponują nową generacją akumulatora, zapewniającą
większy zasięg w trybie elektrycznym. Co więcej, nowy silnik
elektryczny o mocy
130 kW (176 KM)
oferuje wyśmienite osiągi podczas jazdy „na prądzie”.
Odkryj modele Cayenne w detalach.
Przegląd szczególnych cech modeli Cayenne masz już za sobą.
Czas zapoznać się z detalami.
Napęd i podwozie
Napęd i podwozie
otwórz rozdział
E-Performance
E-Performance
otwórz rozdział
Antrieb und Fahrwerk
Zobacz więcej
Antrieb und Fahrwerk
4,0-litrowy silnik V8 biturbo w Cayenne
S.
Cayenne
S (WLTP)*
12,4-13,4
l/100 km
282-303
g/km
Cayenne S napędza nowo opracowany 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o maksymalnej
mocy 349 kW (474 KM)
i maksymalnym momencie
obrotowym 600 Nm. Jednostki V8 łączą niezrównaną moc, wysoki moment obrotowy, niski
poziom wibracji oraz charakterystyczne brzmienie.
Układy podwozia.
Porsche Active Suspension Management (PASM).
PASM to elektroniczny system kontroli tłumienia, należący do standardowej
specyfikacji wszystkich modeli Cayenne. Aktywnie i stale kontroluje
siłę tłumienia w zależności od warunków drogowych oraz wybranego
trybu jazdy. Ogranicza ruchy karoserii, a tym samym zapewnia
większy
komfort na wszystkich fotelach. Do wyboru są cztery ustawienia: Normal,
Sport, Sport Plus oraz Off-road.
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne.
Udoskonalone adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z kolumnami
pneumatycznymi w technice dwukomorowej jeszcze wszechstronniej
łączy wygodę
i sportowy charakter, a jednocześnie oferuje wysoki komfort
jazdy. System poziomowania pomaga utrzymać stałą wysokość nadwozia.
Prześwit można regulować w zależności od potrzeb-na przykład na
potrzeby jazdy w terenie. A funkcja obniżenia tylnej osi
ułatwia załadunek bagażnika.
Podwozie.
Niezależnie od tego, czy siedzisz za kierownicą, czy podróżujesz jako
pasażer: jazda Porsche powinna sprawiać wrażenie uprawiania sportu przy
zachowaniu niespotykanej wygody. Modele Cayenne radzą sobie z zachowaniem
tego balansu zupełnie bez wysiłku: dzięki udoskonalonemu podwoziu
i technologiom, które jeszcze lepiej dostosowują pracę podwozia do
warunków użytkowania-takich jak jazda w terenie. Przykłady:
adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne, dynamiczna kontrola podwozia
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) z aktywną stabilizacją
przechyłów
oraz skrętna tylna oś.
Hamulce.
Właśnie dlatego wszystkie modele Cayenne są wyposażone w układ
hamulcowy z sześciotłoczkowymi stałymi, jednoczęściowymi zaciskami
z aluminium z przodu oraz czterotłoczkowymi stałymi,
jednoczęściowymi zaciskami z aluminium z tyłu. Ich
jednoczęściowa,
zamknięta konstrukcja zapewnia bardzo wysoką stabilność wymiarową. Punkt
nacisku został precyzyjnie określony, a drogi hamowania są
imponująco krótkie.
E-Performance
otwórz rozdział
E-Performance
Następny rozdział
E-Performance
Silnik elektryczny.
CayenneE-Hybrid
(WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Wysoka moc systemowa Cayenne
E-Hybrid-346 kW (470 KM)-to efekt dzięki współpracy 3,0-litrowego silnika V6
turbo oraz nowej jednostki elektrycznej o mocy 130 kW (176 KM). Znacząco
podniesiona moc silnika elektrycznego z jednej strony zapewnia lepsze osiągi
w trybie elektrycznym, a z drugiej umożliwia szersze wsparcie motoru spalinowego,
np. podczas przyspieszania. Jednostka elektryczna jest zasilana energią z nowego
akumulatora trakcyjnego o pojemności 25,9 kWh.
E-Hybrid
.
CayenneE-Hybrid
(WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,7-30,8
kWh/100 km
66-74
km
CayenneE-HybridCoupé
(WLTP)*
1,5-1,8
l/100 km
33-42
g/km
28,6-30,8
kWh/100 km
66-74
km
Modele Cayenne E-Hybrid dysponują nową generacją akumulatora, zapewniającą większy
zasięg w trybie elektrycznym. Co więcej, nowy silnik elektryczny o mocy 130 kW (176
KM)
oferuje wyśmienite osiągi podczas jazdy „na prądzie”.
E-Performance, elektromobilność oraz samochód sportowy przyszłości.
Zakres obrotów silnika dla maksymalnego momentu obrotowego
1450-4500 1/min
Maks. moc z 1 litra pojemności (kW/l)
87,00 kW/l
Maks. moc z 1 litra pojemności (KM/l)
118,00 KM/l
Osiągi
Prędkośc maksymalna
248 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
5,7 s
Przyspieszenie 0-160 km/h
13,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h z pakietem Sport Chrono
13,6 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
24,0 s
Przyspieszenie 0-200 km/h z pakietem Sport Chrono
23,7 s
Elastyczność (80-120 km/h)
4,0 s
Właściwości terenowe
Głębokość brodzenia (zawieszenie stalowe)
500 mm
Głębokość brodzenia (zawieszenie pneumatyczne, poziom normalny)
475 mm
Głębokość brodzenia (zawieszenie pneumatyczne, poziom off-road)
530 mm
Kąt natarcia, przód / tył (zawieszenie stalowe)
22,1-25,2 °
Kąt natarcia, przód / tył (zawieszenie pneumatyczne, poziom normalny)
21,0-23,9 °
Kąt rampowy (zawieszenie stalowe)
18,9 °
Kąt rampowy (zawieszenie pneumatyczne, poziom normalny)
17,2 °
Kąt rampowy (zawieszenie pneumatyczne, poziom off-road)
21,2 °
Maksymalny prześwit (zawieszenie stalowe)
212 mm
Maksymalny prześwit (zawieszenie pneumatyczne, poziom normalny)
193 mm
Maksymalny prześwit (zawieszenie pneumatyczne, poziom off-road)
238 mm
Nadwozie
Długość
4930 mm
Szerokość
1983 mm
Szerokość (z lusterkami)
2194 mm
Wysokość
1698 mm
Rozstaw osi
2895 mm
Średnica zawracania
12,2 m
Masa własna
2055 kg
Masa własna (EU)1)
2130 kg
Dopuszczalna masa całkowita
2835 kg
Maksymalna ładowność
780 kg
Maksymalna masa przyczepy (z hamulcem)
3500 kg
Maksymalna masa przyczepy (bez hamulca)
750 kg
Obciążenie haka (EU)
140 kg
Maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu z systemem transportu dachowego Porsche
100 kg
Pojemności
Pojemność bagażnika z tyłu
698 l
Otwarta przestrzeń bagażowa (do górnej krawędzi tylnych siedzeń)
772 l
Maksymalna pojemność bagażnika (za przednimi fotelami, do dachu)
1708 l
Pojemność zbiornika paliwa
75 l
Zużycie paliwa/emisje WLTP*
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym
10,8-12,1 l/100 km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)
246-275 g/km
Poznaj wygodne opcje
Czterostrefowa klimatyzacja
Sterowana z przednich i tylnych miejsc,
pozwala na osobne ustawienie temperatury,
intensywności nadmuchu i rozdziału powietrza dla
lewej i prawej strony kabiny.
Dźwiękochłonne i termoizolacyjne szyby
Zastosowanie dodatkowej środkowej warstwy akustycznej
między dwiema taflami szkła zapewnia najwyższy komfort podróży.
Dodatkowo szyby odbijają ciepło i zapewniają ochronę przed promieniowaniem
UV.
Head-up display
Wyświetlacz przezierny zapewnia wysoką jakość
kolorowej projekcji istotnych informacji na przedniej szybie.
Pozycję wyświetlacza head-up można regulować,
dopasowując ją do wzrostu kierowcy oraz pozycji jego fotela.
Elektrycznie rozkładany hak holowniczy
Sterując przyciskiem, możesz wysunąć lub schować hak holowniczy.
Jego maksymalny uciąg to 3500 kg, a maksymalne obciążenie to 140 kg.
Kierownica wielofunkcyjna
Podgrzewana kierownica wielofunkcyjna wyposażona jest
w manetki do manualnej zmiany biegów.
Schowek z ładowarką indukcyjną
Chowając smartfon w konsoli środkowej, możesz naładować go bezprzewodowo.
Wyposażyliśmy ją w ładowarkę indukcyjną o mocy do 15 W.
Skrętna tylna oś
Aktywny układ skrętnych tylnych kół poprawia zwinność i ogranicza średnicę
zawracania przy niższych prędkościach, a przy wyższych zwiększa stabilność
jazdy.
Sportowe fotele przednie
Zadbaliśmy o sportowy design przednich foteli ze zintegrowanymi zagłówkami,
z
unikalnym wzorem przeszyć na środkowych panelach oraz 18-kierunkową
regulacją elektryczną.
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne PASM
System wyposażony jest w funkcję samopoziomowania, czterostopniową
regulację wysokości
prześwitu, a także elektroniczną, ciągłą regulację tłumienia z trzema
trybami pracy.
Podgrzewane fotele
Temperaturę można ustawić na jednym z trzech poziomów, indywidualnie dla
każdego z foteli przednich oraz zewnętrznych miejsc tylnych.
Za pomocą systemu PCM można regulować balans temperatury pomiędzy
siedziskiem a oparciem.
Podgrzewana szyba przednia
Pozwala szybko i bez potrzeby uruchamiania intensywnego nadmuchu pozbyć się
wilgoci oraz
szronu przy niskich temperaturach otoczenia. Na szybie nie ma widocznych
elementów grzewczych.
System audio BOSE®
Nagłośnienie przestrzenne BOSE® z 14
głośnikami (w tym subwoofer) i 14 kanałami wzmacniacza, o łącznej mocy 710
W. Technologia BOSE® Centerpoint® 2 umożliwia odtwarzanie nagrań stereo w
wirtualnym trybie przestrzennym, a system redukcji szumów AudioPilot® Noise
Compensation zapewnia spójne, odpowiednio wyważone brzmienie w każdych
warunkach jazdy.
„Miękkie” domykanie drzwi
Zamki wyposażone są w układ „miękkiego”
domykania. Umożliwiają wyjątkowo komfortowe zamykanie wszystkich bocznych
drzwi.
Asystent zmiany pasa ruchu
Ostrzega kierowcę o pojazdach, które
szybko nadjeżdżają z tyłu lub poruszają się z prędkością zbliżoną do Cayenne
i znajdują się w potencjalnym martwym polu widzenia.
Wentylowane przednie fotele
Każdy z foteli wyposażony jest w osobne sterowanie z trzystopniową regulacją
intensywności działania.
Za pośrednictwem PCM można regulować balans wentylacji pomiędzy siedziskiem
a oparciem.
Komfortowy bezkluczykowy dostęp
Dostęp do samochodu i jego zamykanie jest możliwe bez aktywnego użycia
klucza.
Opcja obejmuje też bezdotykowe otwieranie pokrywy bagażnika ruchem
stopy.
Tylne fotele w układzie 2+1
Komfortowa tylna kanapa wyposażona jest w dwa siedzenia po lewej
i prawej stronie. Pośrodku znajduje się dodatkowe, trzecie siedzenie.
Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą i umówimy
Cię z doradcą w Porsche Centrum.
Galeria.
Z Porsche czas płynie przyjemniej.
Sprawdź ofertę luksusowych zegarków
Porsche
Timepieces Subsecond
inspirowanych modelem
Porsche Cayenne
.
Możesz dopasować je do zestawu Sport Chrono w swoim samochodzie.
Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii i umożliwiamy ich umieszczanie naszym zewnętrznym dostawcom wskazanym w Polityce cookies w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych.
Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuję”. Możesz cofnąć swoją zgodę lub sprzeciwić się, korzystając z możliwości kontynuacji nie akceptując plików cookies, zarządzania ustawieniami plików cookies, a także poprzez zmianę ustawień Twojej przeglądarki.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na
stronie: porsche.pl/wltp.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
Porsche zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Porsche.
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Porsche są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów grupy sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie: porsche.pl/porsche-impact/