Menu
Modele
Ukształtowane przez wydajność
Ten kształt. Jest z nami od dawna, choć z biegiem lat został wydłużony. Podniesiony. Obniżony. Jednak zawsze pozostawał sobą. Ten kształt wygrywał wyścigi. Wiele wyścigów. Każdy go zna, każdy potrafi go rozpoznać. Nocą. We mgle. Z zamkniętymi oczami. Ten kształt oznacza wszystko, czym jesteśmy. Nowe Cayenne Coupé.
Cayenne Coupé
Cayenne Coupé
Cayenne S Coupé
Cayenne S Coupé
Cayenne Turbo Coupé
Cayenne Turbo Coupé

Dane techniczne

11,8 - 12,7
l/100 km
268,0 - 289,0
g/km
340 KM/250 kW Moc (KM)/Moc (kW)
6,0 s Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport
243 km/h Prędkość maksymalna
1983 mm Szerokość
4931 mm Długość

Silnik

Położenie silnika

Z przodu

Liczba cylindrów

6

Pojemność

2995 cm³

Moc (kW)

250 kW

Moc (KM)

340 KM

przy liczbie obrotów

5300-6400 r/min

Maks. moment obrotowy

450 Nm

przy liczbie obrotów

1340-5300 r/min

Zużycie paliwa / emisje

Zużycie paliwa w cyklu niskim (dla gamy modelowej)

15,4 - 16,6 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu średnim (dla gamy modelowej)

11,5 - 12,4 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu wysokim (dla gamy modelowej)

10,3 - 11,1 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu bardzo wysokim (dla gamy modelowej)

12,1 - 12,8 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej)

11,8 - 12,7 l/100 km

Emisja CO2

268,0 - 289,0 g/km

Norma emisji

Euro 6d-TEMP-EVAP

Filtr cząstek stałych

tak (filtr cząstek stałych dla silnika benzynowego)

Skrzynia biegów

Układ napędowy

Aktywny napęd na obie osie

Manualna skrzynia biegów

Nie

Automatyczna skrzynia biegów

8-biegowa przekładnia automatyczna Tiptronic S

Podwozie i zawieszenie

Przednia oś

Aluminiowa, wielowahaczowa przednia oś

Tylna oś

Aluminiowa, wielowahaczowa tylna oś

Hamulce

4-tłoczkowe, wykonane z aluminium stałe zaciski hamulcowe typu monoblok z przodu oraz 2-tłoczkowe, wykonane z aluminium stałe zaciski hamulcowe typu monoblok z tyłu, tarcze hamulcowe o średnicy 350 mm z przodu oraz 330 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie

Układ kierowniczy

Wspomaganie układu kierowniczego Plus

Systemy wspomagające

Układ kontroli stabilności Porsche Stability Management (PSM) wraz z systemami ABS, ASR, ABD, MSR, funkcją zarządzania stabilnością przyczepy (Trailer Stability Management) oraz rozbudowanym trybem PSM SPORT

Przednie obręcze

9,0Jx20 ET 50

Przednie opony

275/45 ZR20 XL (110Y)

Tylne obręcze

10,5Jx20 ET 55

Tylne opony

305/40 ZR20 XL (112Y)

Osiągi

Prędkość maksymalna

243 km/h

Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport

6,0 s

Elastyczność 80-120 km/h[performance-ingear]

4,2

Nadwozie

Długość

4931 mm

Szerokość (z lusterkami)

2194 mm

Szerokość

1983 mm

Wysokość

1676 mm

Rozstaw osi

2895 mm

Współczynnik Cd

.35 cW

Rozstaw przedniej osi

1674 mm

Rozstaw tylnej osi

1653 mm

Masa własna (DIN)

2030 kg

Masa (w/g dyrektywy EC)

2105 kg

Dopuszczalna masa całkowita

2795 kg

Maksymalny załadunek

765 kg

Skonfiguruj

Porównaj

Kolory & Felgi

Cechy

Napęd
Napęd

Oprócz analogowego stopera na desce rozdzielczej pakiet Sport Chrono obejmuje przełącznik trybów jazdy na wielofunkcyjnej, sportowej kierownicy. Służy on do wyboru jednego z czterech ustawień: Normal, SPORT, SPORT PLUS i Individual. Charakterystykę podwozia i dynamiki jazdy Coupé możesz więc zmienić jednym ruchem dłoni. Na wyświetlaczu w zestawie wskaźników znajdziesz informacje na temat przyspieszenia wzdłużnego i poprzecznego, a na ekranie systemu Porsche Communication Management (PCM) – widok osiągów, w tym czasy okrążeń uzyskane na torze wyścigowym.

Ośmiostopniowa przekładnia Tiptronic S

Atletyczna skala Coupé zależy wyłącznie od Ciebie – ale przeprojektowana, 8-biegowa skrzynia Tiptronic S zawsze dotrzyma Ci kroku. A to wszystko w połączeniu z mniejszym zużyciem benzyny i jeszcze wyższym poziomem komfortu.

Żeglowanie

Aby oszczędzać paliwo, w pewnych sytuacjach dostępna jest tak zwana funkcja „żeglowania” (jazdy wybiegiem). Silnik zostaje wówczas odłączony od przekładni, a jego prędkość obrotowa spada do prędkości biegu jałowego.

Podwozie i hamulce
Podwozie i hamulce

Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
Nowa, ceramiczna powłoka (węglik wolframu) sprawia, że żeliwne tarcze hamulcowe mogą pozostać lśniące nawet po dłuższym postoju. Powłoka ta nie rdzewieje ani nie matowieje, a przy tym znacznie zmniejsza ilość generowanego pyłu hamulcowego. Układ hamulcowy Porsche Surface Coated Brake (PSCB) zapewnia stabilne hamowanie nawet przy dużych obciążeniach.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Nawiercane krzyżowo ceramiczne tarcze hamulcowe Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) oferują optymalną skuteczność wytracania prędkości nawet w najtrudniejszych warunkach – a jednocześnie, dzięki doskonałej odporności na przegrzanie, zapewniają krótszą drogę hamowania. Ceramiczne tarcze są o około 50% lżejsze od porównywalnych tarcz z żeliwa, dlatego mają pozytywny wpływ na dynamikę jazdy.

Porsche 4D Chassis Control
System Porsche 4D Chassis Control otwiera nowy wymiar kontroli zawieszenia. Analizuje aktualną sytuację drogową w oparciu o przyspieszenie wzdłużne, boczne i pionowe, a następnie oblicza najlepsze warunki jazdy i w czasie rzeczywistym synchronizuje działanie wszystkich systemów podwozia. W skrócie, tworzy czwarty wymiar. Dla jeszcze lepszej wydajności.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) oraz Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) to aktywny system stabilizacji przechyłów. Elektromechaniczne stabilizatory przeciwdziałają poprzecznym ruchom nadwozia w trakcie pokonywania zakrętów. Ponadto PDCC minimalizuje skłonności do przechyłów podczas jazdy po nierównościach. Efekt: jeszcze lepsza zwinność i dynamika jazdy. W połączeniu z Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) poprawione zostają także stabilność prowadzenia i reakcje na ruchy kierownicą.

Sportowe pakiety optymalizujące masę
Sportowe pakiety optymalizujące masę

Sportowe pakiety optymalizujące masę
Do wyboru są trzy wersje sportowego pakietu optymalizującego masę własną samochodu. Każdy z nich zawiera profilowany dach z włókien węglowych, pakiet SportDesign z karbonowym wykończeniem dyfuzora, 22-calowe koła z obręczami GT Design oraz – w przypadku Cayenne Turbo Coupé – sportowy układ wydechowy. W utrzymanym w czarnej tonacji wnętrzu czeka na Ciebie pakiet wykończenia z elementami z włókien węglowych oraz cztery sportowe, częściowo skórzane fotele ze środkowymi panelami pokrytymi tkaniną w tradycyjny, pasiasty wzór. Podsufitkę i koło kierownicy wykończono Alcantarą®.

Sportowy pakiet optymalizujący masę, czarny 1)
Sportowy pakiet optymalizujący masę z szeregiem elementów polakierowanych na czarno (matowe wykończenie): tylny zderzak, osłony nadkoli i progów oraz listwy drzwi, przedni zderzak, wypełnienie wlotów powietrza oraz prowadnice powietrza, a także z 22-calowymi kołami z obręczami GT Design w kolorze Satin Black (opcja).
Porsche Exclusive Manufaktur

Sportowy pakiet optymalizujący masę, karbon 2)
Sportowy pakiet optymalizujący masę z elementami z karbonu obejmuje prowadnice powietrza i górne elementy lusterek bocznych wykonane z włókien węglowych. Wypełnienie wlotów powietrza oraz dolne elementy i podstawy mają czarne wykończenie na wysoki połysk.

Systemy nagłośnienia
Systemy nagłośnienia

System dźwięku przestrzennego BOSE® Surround Sound System
System dźwięku przestrzennego BOSE® oferuje 14 kanałów wzmacniacza. Całkowita moc wyjściowa: 710 watów. 14 głośników, w tym osobny subwoofer, pozwalają uzyskać zrównoważony, wiernie odwzorowany wzorzec akustyczny. Technika BOSE® SoundTrue zapewnia jeszcze lepszą jakość dźwięku i dynamikę w przypadku skompresowanych formatów plików, takich jak MP3. Z kolei układ redukcji szumów AudioPilot skutecznie kompensuje szum statyczny.

Nagłośnienie Burmester® 3D High-End Surround Sound System
Prosimy o ciszę – wprowadzamy nagłośnienie o łącznej mocy 1455 W, z 21 indywidualnie sterowanymi głośnikami (w tym aktywny subwoofer z 400-watowym cyfrowym wzmacniaczem klasy D), z dwukierunkowym systemem centralnym i całkowitą powierzchnią membran przekraczającą 2500 cm2. Imponujące jest również nowe doświadczenie dźwięku 3D – a to za sprawą głośników wbudowanych w przednie słupki i zastosowania specjalnego algorytmu Auro-3D®. Eleganckie, galwanizowane maskownice i loga „Burmester®” na wybranych głośnikach podkreślają ekskluzywność Coupé i sprawiają, że każdy trening może być jeszcze bardziej intensywny – wszak towarzyszy mu doskonała ścieżka dźwiękowa.

Porsche Connect
Porsche Connect

Dalej podnosić osiągi? Ale jak? Potrzebujesz odpowiedniego nastawienia. Dzięki Porsche Communication Management (PCM) i Porsche Connect lista funkcji nowych modeli Cayenne Coupé wzbogaciła się o inteligentne usługi i aplikacje. Teraz masz dostęp do informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, możesz wyszukiwać restauracje i wyświetlać miejsca parkingowe dostępne w miejscu docelowym, a także korzystać z Apple® CarPlay.

Moje Porsche – My Porsche
Dowiedz się wszystkiego o swoim samochodzie – jeszcze zanim wsiądziesz za kierownicę. Skorzystaj z portalu My Porsche, na przykład żeby z wyprzedzeniem przesłać trasę przejazdu do systemu nawigacyjnego, sprawdzić poziom paliwa w zbiorniku albo upewnić się, czy wszystkie drzwi i okna są zamknięte.
My Porsche

Uwaga:
Usługi Porsche Connect obejmują bezpłatny okres użytkowania, którego długość może różnić się w zależności od wybranego pakietu usług i kraju, ale nie może być krótsza niż 3 miesiące. W niektórych krajach pełna gama lub poszczególne usługi Porsche Connect mogą nie być dostępne. Ponadto w niektórych krajach do ceny usług Porsche Connect zostanie doliczony koszt zintegrowanej karta SIM wraz z pakietem danych, pozwalającym na korzystanie z wybranych usług. Aby za pośrednictwem zintegrowanej karty SIM używać hotspotu WiFi i innych usług spoza oferty Porsche Connect, np. strumieniowego przesyłania muzyki, w krajach tych dostępny jest również płatny pakiet danych (można go nabyć w sklepie Porsche Connect). Alternatywnie, połączenie danych można nawiązać przy użyciu własnej karty SIM. Aby uzyskać więcej informacji na temat bezpłatnych okresów subskrypcji, dodatkowych kosztów i dostępności poszczególnych usług w swoim kraju, odwiedź stronę www.porsche.com/connect lub skonsultuj się z Porsche Centrum.

Oświetlenie i systemy wspomagające
Oświetlenie i systemy wspomagające

Porsche InnoDrive wraz z adaptacyjnym tempomatem 1)
W sporcie koncentracja to podstawa sukcesu. Aby nic nie zakłócało Twojej koncentracji podczas jazdy, adaptacyjny tempomat automatycznie utrzymuje odległość od poprzedzającego pojazdu. W połączeniu z Porsche InnoDrive zostaje wzbogacony o dodatkowe, innowacyjne funkcje – predykcyjnie dostosowuje szybkość jazdy, uwzględniając ograniczenia prędkości oraz nachylenia dróg wzdłuż trasy i optymalnie dobiera do nich strategię zmiany biegów. Kolejnym elementem wyposażenia z zakresu wsparcia kierowcy jest Asystent utrzymania pasa ruchu, który łączy w sobie funkcje adaptacyjnego tempomatu i kontroli pasa ruchu na drogach szybkiego ruchu – nawet w zatłoczonych warunkach.
1) W niektórych krajach Porsche InnoDrive nie jest dostępny.

Ekran head-up
Wsparcie kierowcy zapewnia również nowy, kolorowy ekran head-up (dostępny na życzenie). Wszystkie istotne informacje na temat jazdy wyświetla on w bezpośrednim polu widzenia, bez rozpraszania uwagi.

Reflektory matrycowe LED wraz z Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+)
Osiemdziesiąt cztery diody LED dostosowują swoje działanie do aktualnej sytuacji na drodze – mogą zostać przełączone lub przyciemnione. Efekt: koniec z oślepianiem kierowców poprzedzających pojazdów lub tych nadjeżdżających z przeciwka. Jednocześnie obszar pomiędzy nimi i po bokach nadal pozostaje całkowicie oświetlony, pozwalając w pełni skoncentrować się na drodze przed Tobą.
Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+) obejmuje również elektroniczne doświetlanie zakrętów i skrzyżowań, oparte na danych nawigacji. Kiedy zbliżasz się do skrzyżowania, wiązka światła staje się krótsza i szersza – intensywniej oświetla lewą i prawą stronę drogi.

Zużycie paliwa / emisja

11,8 - 12,7
l/100 km
268,0 - 289,0
g/km