Nowy
Panamera
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,3 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
272 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
9,6-10,5
l/100 km
219-229
g/km
Nowy
Panamera 4
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
270 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
10,1-11,2
l/100 km
230-253
g/km
Nowy
Panamera 4 E-Hybrid
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,1 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
280 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,0-1,4
l/100 km
22-32
g/km
25,3-27,6
kWh/100 km
79-93
km
Nowy
Panamera 4 E-Hybrid Executive
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
280 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,0-1,4
l/100 km
23-32
g/km
25,9-27,8
kWh/100 km
79-92
km
Nowy
Panamera 4S E-Hybrid
400 kW/544 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
290 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,1-1,4
l/100 km
24-33
g/km
25,9-28,6
kWh/100 km
78-90
km
Nowy
Panamera Turbo E-Hybrid
500 kW/680 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
315 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km
Nowy
Panamera Turbo S E-Hybrid
575 kW/782 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
2,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
325 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,4-1,6
l/100 km
31-36
g/km
27,4-29,3
kWh/100 km
78-84
km
Nowy
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
575 kW/782 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
325 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,4-1,6
l/100 km
33-36
g/km
27,4-29,3
kWh/100 km
78-82
km
Nowy
Panamera GTS
Side view/profile of the Porsche Panamera GTS in Carmine Red.
368 kW/500 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
302 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
12,0-12,7
l/100 km
274-288
g/km
Powrót
Panamera Turbo E-Hybrid
Porsche-Der neue Panamera. Mut ist eine Entscheidung.
Nowe Porsche Panamera. Wybieraj odważnie.
Panamera powstała dla tych, którzy korzystają z wolności i podążają za swoimi instynktami. Którzy wyrażają siebie przez sposób, w jaki podróżują-a nie tylko przez dotarcie do celu. Którzy podejmują decyzje w oparciu o własne pragnienia, a nie o to, co myślą inni. Właśnie dla takich ludzi zbudowaliśmy naszą sportową limuzynę.

Design.

Czy sportowa limuzyna naprawdę musi wyglądać jak limuzyna? Panamera po raz kolejny odpowiada na to pytanie stanowczym „nie”.

Porsche-Panamera.
Panamera.
Panamera-jej sylwetka to bez wątpienia Porsche. Atletyczna, opływowa, o wyrazistych konturach i silnych proporcjach. Już sam duży rozstaw osi oraz krótszy nawis z przodu i dłuższy z tyłu nadają wizualną dynamikę. Zdecydowana rzeźba profilu tworzy typową dla Porsche linię talii, zapewniając wrażenie wyjątkowej lekkości.
Porsche-Panamera Executive.
Panamera Executive.
Modele Panamera Executive łączą sportowy charakter z wysokim poziomem komfortu dla pasażerów tylnych foteli-niezależnie od tego, czy pracują, czy odpoczywają. Wydłużone o 15 cm nadwozie sprawia, że podróżujący z tyłu mają jeszcze więcej przestrzeni. Wizualnym wyróżnikiem modeli Executive są wstawki w osłonach progów.
Porsche-Adaptive Luftfederung inkl. PASM.
Adaptacyjne zawieszenie automatyczne z PASM.
Wszystkie modele Panamera są wyposażone w nowe adaptacyjne zawieszenie automatyczne z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM).

Cechy szczególne.

Reflektory LED Matrix.

Standardowe wyposażenie obejmuje matrycowe reflektory LED Matrix. Funkcjonalność oświetlenia dodatkowo zwiększają opcjonalne reflektory LED Matrix HD o rozdzielczości ponad 64 000 pikseli.

E-Hybrid.

Panamera Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km

Silnik elektryczny o mocy 140 kW (190 KM) i nowa generacja akumulatora umożliwiają doskonałe osiągi w trybie elektrycznym oraz zwiększony zasięg.

Porsche Driver Experience.

Zaprojektowana z myślą o kierowcy koncepcja obsługi i wyświetlania informacji Porsche Driver Experience zapewnia najwyższy poziom wygody obsługi.

Komfort na tylnych fotelach.

Tylne siedzenia, z dużą ilością miejsca na nogi i nad głową, oferują wysoki poziom komfortu i podparcia bocznego. Na zamówienie dostępne są m.in. funkcje wentylacji i masażu.

Inforozrywka.

Cyfrowe możliwości poszerza system informacyjno-rozrywkowy z Apple CarPlay®, Android Auto, Spotify oraz funkcją „wideo w samochodzie”.

Dynamika jazdy.

Modele Panamera łączą wysoki poziom komfortu ze sportowym prowadzeniem-zarówno pod względem dynamiki wzdłużnej, jak i poprzecznej. Doskonale skoordynowane połączenie wysokowydajnego układu napędowego, przekładni Porsche Doppelkupplung (PDK) i podwozia zapewnia imponujące osiągi.

Panamera Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km

4,0-litrowy silnik V8 biturbo w Porsche Panamera Turbo E-Hybrid.

Spalinowa jednostka Porsche Panamera Turbo E-Hybrid to nowo opracowany 4,0-litrowy silnik V8 biturbo o maksymalnej mocy 382 kW (519 KM). We współpracy z motorem elektrycznym zapewnia moc systemową wynoszącą 500 kW (680 KM). Silniki V8 charakteryzują się wyjątkową siłą ciągu, płynną pracą i charakterystycznym brzmieniem.

Porsche Doppelkupplung (PDK).

Niezwykła w luksusowej limuzynie, standardowa w sportowym samochodzie: 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) z automatycznym trybem pracy i funkcją ręcznego wyboru przełożeń za pomocą manetek przy kierownicy. Precyzyjna zmiana biegów odbywa się w ciągu milisekund, bez zauważalnej przerwy w dostawie siły napędowej.

Napęd na cztery koła.

Z wyjątkiem tylnonapędowego modelu Porsche Panamera wszystkie warianty są wyposażone w układ Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) oraz kontrolą trakcji (ASR).

Skrętna tylna oś.

Skrętna tylna oś zwiększa zarówno osiągi, jak i przydatność w codziennym użytkowaniu. Przy niskich Prędkośćiach zmniejsza średnicę zawracania, zapewniając dodatkową zwinność i zauważalnie łatwiejsze parkowanie. Przy wyższych Prędkośćiach rośnie stabilność jazdy. Efekt: lepsza zwrotność oraz zwiększone bezpieczeństwo jazdy.

Doświadczenie 360°.

Porsche-ExteriorPorsche-Exterior
Porsche-Panamera Executive Highlights.
Panamera Executive - cechy szczególne.
Modele Panamera Executive wyposażono w komfortowe, indywidualne tylne fotele z komfortowymi zagłówkami, a także w podwyższoną konsolę środkową.

Odkryj Porsche Panamera w detalach.

Oto przegląd najważniejszych cech Porsche Panamera. Więcej szczegółów można znaleźć w kolejnych sekcjach.

Porsche-Die Panamera Modelle im Detail entdecken.
Exterieur
Erfahren Sie mehr
Exterieur
Reflektory LED Matrix HD.

Reflektory LED Matrix HD z 64 000 pikselami sterowanymi na podstawie danych z kamery i innowacyjną technologią pikselowych diod LED reagują na każdą sytuację na drodze-dostosowując dystrybucję światła do aktualnych warunków. Na przykład nieoślepiające światła drogowe, precyzyjne oświetlenie pasa ruchu, zaznaczanie szerokości pojazdu w strefach robót drogowych i zwężeń, a także zoptymalizowane pod kątem mgły światła mijania i światła na deszczową pogodę zapewniają większe bezpieczeństwo oraz wysoki poziom komfortu.

Przód z aktywnymi klapami wlotów powietrza.

Aktywne klapy wlotów powietrza w nowo zaprojektowanym przednim pasie są automatycznie otwierane i zamykane w zależności od zapotrzebowania układu napędowego na chłodzenie. Cel: utrzymanie jak najniższego oporu powietrza.

Nowy kontur obramowania bocznych szyb.

Obramowania bocznych szyb o nowym kształcie w przypadku Porsche Panamera Turbo E-Hybrid-wraz z innymi elementami-są polakierowane na kolor Turbonite. W pozostałych modelach mają kolor srebrny (wysoki połysk).

Porsche-Räder.
Obręcze.
Modele Panamera są oferowane z felgami o średnicy od 19 do 21 cali, o różnych wzorach i lakierowanych wykończeniach. Dla Porsche Panamera Turbo E-Hybrid, wyłącznie na zamówienie, dostępne są 21-calowe obręcze mocowane centralną śrubą, inspirowane światem wyścigów.
Bagażnik.

Sporo bagażu? Wielkie zakupy, transport sprzętu sportowego? Bagażnik Porsche Panamera jest pojemny i łatwo dostępny, dzięki dużej, automatycznie sterowanej tylnej pokrywie. Po złożeniu oparć tylnych siedzeń można przewozić tu nawet wyjątkowo długie przedmioty-co jest rzadkością w samochodach sportowych.

Tylne lampy.

Uderzający szczegół modeli Panamera: trójwymiarowy tylny pas świetlny z podwójnym łukiem i zintegrowanym światłem hamowania. Dostępne na zamówienie: tylne lampy Exclusive Design z przezroczystym pasem świetlnym oraz animacją świetlną podczas zamykania i otwierania samochodu.

Adaptacyjny tylny spojler.

Zintegrowany z nadwoziem wysuwany tylny spojler stanowi część aktywnej aerodynamiki Porsche. Optymalizuje aerodynamikę i zmniejsza siłę unoszenia tylnej osi przy wysokich Prędkośćiach. Czterokierunkowy tylny spojler Porsche Panamera Turbo E-Hybrid rozsuwa się po wysunięciu, znacznie zwiększając swoją szerokość-i zapewniając dodatkowy docisk.

Końcówki układu wydechowego.

Modele Panamera są wyposażone w układ wydechowy z dwiema osobnymi końcówkami umieszczonymi po lewej i prawej stronie zderzaka, wykonanymi ze szczotkowanej stali nierdzewnej. Panamera Turbo E-Hybrid po obu stronach ma podwójne końcówki charakterystyczne dla Turbo, wykończone w kolorze Dark Bronze. Na zamówienie dla wszystkich modeli dostępne są sportowe końcówki układu wydechowego o unikalnym wzornictwie lub sportowy układ wydechowy ze sportowymi końcówkami.

Boczne wyloty powietrza.

Boczne wyloty powietrza w przednich błotnikach zapewniają skuteczną wentylację przednich nadkoli i poprawiają aerodynamikę.

Następny rozdział
Wewnątrz
Interieur
Erfahren Sie mehr
Interieur
Zestaw wskaźników.

Typowo dla Porsche zorientowany na kierowcę, zgodny z koncepcją Porsche Driver Experience: cyfrowy zestaw wskaźników z zakrzywionym wyświetlaczem o przekątnej 12,6 cala sprawia, że wskazania są wyraźnie widoczne. Można wybrać różne formaty wyświetlania informacji: typowe okrągłe instrumenty, wycinek mapy nawigacji w centralnym polu, panoramiczny widok mapy, widok zredukowany oraz opcjonalny widok obrazu z Asystenta jazdy nocą.

Wyświetlacz dla pasażera z przodu.

Zestaw wskaźników i centralny ekran są dostosowane do fotela kierowcy, jednak dla pasażera dostępny jest opcjonalny dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,9 cala. Zapewnia on dostęp m.in. do funkcji nawigacyjnych oraz informacyjno-rozrywkowych. Pasażer może pomóc w planowaniu trasy, a także śledzić dane z zestawu wskaźników. To nie wszystko: dzięki opcjonalnej funkcji „wideo w samochodzie” ekran może strumieniowo wyświetlać filmy, również podczas jazdy-a obraz jest widoczny tylko dla pasażera z przodu.

Porsche-Sitze.Porsche-Sitze.

Fotele.

Przednie fotele.

Przednie siedzenia zapewniają wysoki poziom komfortu i odpowiednie podparcie w szybkich zakrętach, nie ograniczając przy tym swobody ruchów. Wysokość siedziska, kąt pochylenia siedziska i oparcia oraz położenie wzdłużne można regulować elektrycznie. Fotele komfortowe oferują także możliwość ustawienia długości siedziska oraz 4-kierunkową regulację podparcia lędźwiowego dla kierowcy i pasażera z przodu. Adaptacyjne fotele sportowe (18-kierunkowa regulacja elektryczna) mają wydatniejsze boczne panele siedziska i oparcia, które zapewniają doskonałe podparcie w zakrętach.

Tylne fotele.

Główny wyróżnik: mamy tu dwa indywidualne siedzenia. Z dużą ilością miejsca na nogi i nad głową oraz doskonałym podparciem bocznym podczas dynamicznego pokonywania zakrętów, bez kompromisów, jeśli chodzi o wygodę. Na życzenie oferowane są fotele komfortowe, z elektryczną regulacją pochylenia oparcia, długości siedziska oraz podparcia odcinka lędźwiowego. A jeżeli od czasu do czasu Porsche Panamera podróżuje piąta osoba, dostępne są też siedzenia w układzie 4+1, obejmujące dodatkowe, środkowe miejsce z tyłu.

Porsche-Mittelkonsole.
Konsola środkowa.
Aby zapewnić jeszcze większą wygodę, dźwignia przekładni PDK znajduje się teraz na desce rozdzielczej, po prawej stronie kierownicy. Elementy sterujące klimatyzacją zlokalizowano na wznoszącej się konsoli środkowej, a niżej umieszczono stację ładowania telefonu komórkowego. Stacja umożliwia bezprzewodowe ładowanie urządzenia mobilnego z mocą 15 W i jest chłodzona, co zapewnia wysoką wydajność uzupełniania energii.

Wnętrze bez skóry w kolorze czarnym.

Opcjonalnie dostępne wnętrze pozbawione skórzanych wykończeń stanowi wysokiej jakości alternatywę dla prawdziwej skóry. Zamiast skórzanej tapicerki oferuje szereg elementów pokrytych sportowym materiałem Race-Tex z mikrofibry oraz innowacyjnym materiałem tekstylnym z wzorem w klasyczną kratkę.

Pakiet Sport Chrono.

Pakiet Sport Chrono należy do standardowego wyposażenia Porsche Panamera Turbo E-Hybrid i jest opcjonalnie dostępny w pozostałych modelach. Oprócz cyfrowego i analogowego stopera na desce rozdzielczej obejmuje tryb SPORT PLUS z wyczynowymi ustawieniami silnika, skrzyni biegów i podwozia, funkcję wyścigowego ruszania Launch Control oraz przycisk SPORT Response, umieszczony pośrodku przełącznika trybu jazdy na kierownicy.

Systemy nagłośnienia.

Modele Panamera są wyposażone w system audio Sound Package Plus z 10 głośnikami o łącznej mocy 150 watów. Jako opcja dostępny jest system dźwięku przestrzennego BOSE® Surround Sound System, z 14 głośnikami i subwooferem o łącznej mocy 710 W (standard w Porsche Panamera Turbo E-Hybrid). Na życzenie oferowany jest także system dźwięku przestrzennego Burmester® 3D High-End Surround Sound System o łącznej mocy 1455 watów, z 21 niezależnie sterowanymi głośnikami.

Następny rozdział
E-Performance
E-Performance
Erfahren Sie mehr
E-Performance
Porsche-Sportlichkeit und Effizienz, hoch Zwei.
Sportowy charakter i efektywność do drugiej potęgi.
W Porsche Panamera silniki elektryczny i spalinowy tworzą dynamiczny zespół, który zapewnia niesamowitą radość z jazdy przy wysokiej efektywności.

Napęd hybrydowy.

Moc systemową osiąga się dzięki połączeniu silnika spalinowego i jednostki elektrycznej. Oba źródła napędu mogą pracować razem, jako zespół, lub osobno, w zależności od wymagań.

Panamera Turbo E-Hybrid (WLTP)*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km

Silnik elektryczny.

Elektryczny motor o maksymalnej mocy 140 kW (190 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 450 Nm zapewnia doskonałe właściwości jezdne w całkowicie elektrycznym trybie jazdy E-Mode i odzyskuje energię podczas wytracania Prędkośći, kierując ją z powrotem do akumulatora.

Tryby jazdy.

Zaprojektowane specjalnie dla hybrydowego napędu tryby jazdy pozwalają wybierać pomiędzy samochodem całkowicie elektrycznym, najbardziej efektywną hybrydą lub programem sportowym-w zależności od trasy i osobistych preferencji.

Porsche-Hochvolt-Batterie.
Wysokonapięciowy akumulator.
Akumulator litowo-jonowy o pojemności 25,9 kWh zapewnia duży zasięg na napędzie elektrycznym, a także zasila zelektryfikowane pomocnicze komponenty, takie jak sprężarka klimatyzacji i elektryczny wzmacniacz siły hamowania. Za pomocą pokładowej ładowarki AC można ładować go z mocą do 11 kW.
Porsche Active Ride.
Porsche Active Ride.
Panamera Turbo E-Hybrid standardowo korzysta z udoskonalonego adaptacyjnego zawieszenia pNowymatycznego. Może być również wyposażona w wysokiej klasy zawieszenie Porsche Active Ride, czyli aktywny układ zawieszenia wszystkich czterech kół, zwiększający komfort i osiągi. W amortyzatorach tego pNowymatycznego zawieszenia można w razie potrzeby generować specyficzne dla koła siły rozciągające i ściskające, kompensując występujące wstrząsy lub potęgując sportowy charakter. Rezultat: jeszcze większa rozpiętość pomiędzy komfortem podróżowania a sportową dynamiką jazdy. Niwelacja nierówności zmniejsza hałas towarzyszący jeździe. Po włączeniu funkcji aktywnego pokonywania zakrętów samochód przechyla się w kierunku wewnętrznej strony łuku, co zmniejsza odczuwane przez podróżujących siły boczne. Komfort podczas przyspieszania i hamowania można zwiększyć za pomocą funkcji, która w danej sytuacji obniża lub podnosi przód albo tył nadwozia, tak aby ograniczyć działające na pasażerów siły wzdłużne. Osiągi podczas ofensywnej jazdy poprawia przenoszenie obciążeń kół poprzez kompensację ruchów „nurkowania” i „przysiadania” w trakcie hamowania. W trybie jazdy Sport Plus nadwozie znajduje się jeszcze niżej niż podczas dynamicznego pokonywania zakrętów oraz gwałtownego hamowania, co pozwala znacząco ograniczyć zmiany obciążenia kół i dodatkowo zwiększyć osiągi. To nie wszystko: regulacja prześwitu ułatwia wsiadanie i wysiadanie poprzez szybkie podniesienie lub opuszczenie całego nadwozia podczas otwierania i zamykania drzwi.
Porsche-E-Performance, Elektromobilität und der Sportwagen der Zukunft.

E-Performance, elektromobilność i sportowy samochód przyszłości.

Następny rozdział
Galeria

Wybierz i skonfiguruj modele Porsche Panamera.

Wszystkie
Sportowa limuzyna
Executive
wybrano
Panamera
Nowy
Porsche Panamera
WLTP*
9,6-10,5
l/100 km
219-239
g/km
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,3 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
272 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera 4
Nowy
Porsche Panamera 4
WLTP*
10,1-11,2
l/100 km
230-253
g/km
260 kW/353 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
5,0 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
270 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Nowy
Porsche Panamera 4 E-Hybrid Executive
WLTP*
1,0-1,4
l/100 km
23-32
g/km
25,9-27,8
kWh/100 km
79-92
km
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
280 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera 4S E-Hybrid
Nowy
Porsche Panamera 4S E-Hybrid
WLTP*
1,1-1,4
l/100 km
24-33
g/km
25,9-28,6
kWh/100 km
78-90
km
400 kW/544 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,7 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
290 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera Turbo E-Hybrid
Nowy
Porsche Panamera Turbo E-Hybrid
WLTP*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km
500 kW/680 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
315 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera 4 E-Hybrid
Nowy
Porsche Panamera 4 E-Hybrid
WLTP*
1,0-1,4
l/100 km
22-32
g/km
25,3-27,6
kWh/100 km
79-93
km
346 kW/470 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
4,1 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
280 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera Turbo S E-Hybrid
Nowy
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid in Eisgraumetallic in Seitenansicht / im Profil.
WLTP*
1,4-1,6
l/100 km
31-36
g/km
27,4-29,3
kWh/100 km
78-84
km
575 kW/782 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
2,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
325 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Nowy
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive in Eisgraumetallic in Seitenansicht / im Profil.
WLTP*
1,4-1,6
l/100 km
33-36
g/km
27,4-29,4
kWh/100 km
78-82
km
575 kW/782 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
325 km/h
Prędkość maksymalna
wybrano
Panamera GTS
Nowy
Porsche Panamera GTS in Karminrot in Seitenansicht / im Profil.
WLTP*
12,0-12,7
l/100 km
274-288
g/km
368 kW/500 KM
Moc (kW)/Moc (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
302 km/h
Prędkość maksymalna
Panamera Turbo E-Hybrid
Preis
500 kW/680 KM
Moc systemowa (kW)/Moc systemowa (KM)
3,2 s
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono
315 km/h
Prędkość maksymalna
WLTP*
1,2-1,7
l/100 km
26-38
g/km
27,5-29,9
kWh/100 km
76-91
km
Höhe
1421 mm
Breite
1937 mm
Länge
5054 mm
Radstand
2950 mm
Dane techniczne

Zylinderzahl8
KraftstoffSuper Plus
KraftstoffartSuper Plus
Bohrung86,0 mm
Hub86,0 mm
Hubraum3.996 cm³
Moc (kW)382 kW
Moc (KM)519 KM
Drehzahlpunkt für MaximalMoc6000 /min
Maximaldrehzahl6800 /min
Maximales Drehmoment770 Nm
Drehzahlbereich für Maximaldrehmoment2.330-4.000 /min
Moc elektrische Maschine (kW)140 kW
Moc elektrische Maschine (KM)190 KM
Drehmoment elektrische Maschine450 Nm
SystemMoc (kW)500 kW
SystemMoc (KM)680 KM
Systemmoment930 Nm
Max. LiterMoc (kW/l)95,00 kW/l
Max. LiterMoc (PS/l)129,00 KM/l

Zasięg w trybie elektrycznym WLTP (EAER; gama modelowa)76-91 km
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP w mieście (EAER city; gama modelowa)83-93 km
Elektrische Reichweite kombiniert (ECE)92 km

Prędkość maksymalna315 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h z pakietem Sport Chrono3,2 s
Przyspieszenie 0-160 km/h z pakietem Sport Chrono7,3 s
Przyspieszenie 0-200 km/h z pakietem Sport Chrono11,3 s
DurchzugsPrzyspieszenie (80-120 km/h) z pakietem Sport Chrono2,0 s

Böschungswinkel vorne/hinten Luftfederung (Normalniveau)12,7-16,4 °
Rampenwinkel Luftfederung (Normalniveau)10,9 °
Max. Bodenfreiheit Luftfederung (Normalniveau)132 mm

Länge5.054 mm
Breite1.937 mm
Breite (mit Aussenspiegeln)2.165 mm
Höhe1.421 mm
Radstand2.950 mm
Wendekreis11,9 m
Leergewicht nach DIN2.360 kg
Leergewicht nach EU-Richtlinie1)2.435 kg
Zul. Gesamtgewicht2.830 kg
Zul. Zuladung470 kg
Maximal zulässige Dachlast mit Porsche Dachtransportsystem75 kg

1) Nach EG-Norm gilt das Leergewicht für Fahrzeuge in serienmäßiger Ausstattung. Sonderausstattungen erhöhen diesen Wert. Im angegebenen Wert sind 75 kg für den Fahrer berücksichtigt.

Offenes Gepäckraumvolumen (bis Oberkante Rücksitze)421 l
Größtes Gepäckraumvolumen (hinter Vordersitzen, dachhoch)1.255 l
Tankinhalt (Nachfüllvolumen)80 l

Abgasnorm (WLTP)EU6 EA
Zużycie paliwa ważone (gama modelowa PHEV)1,2-1,7 l/100 km
Emisje CO2 w cyklu mieszanym (WLTP)26-38 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (ważone; gama modelowa)27,5-29,9 kWh/100 km

PDK
Porsche Connect.
Zasięg, planowanie trasy, stan naładowania i wiele więcej: funkcje Porsche Connect zapewniają jeszcze bardziej relaksującą jazdę.

Porsche-Kontakt.

Porsche-kontakt.

Skontaktuj się z Porsche Centrum, poproś o informacje lub zarejestruj się, aby otrzymywać ekskluzywne wiadomości ze świata Porsche.

Z Porsche czas płynie przyjemniej.

Sprawdź ofertę luksusowych zegarków Porsche Timepieces Subsecond inspirowanych modelem Porsche Panamera.
Możesz dopasować je do zestawu Sport Chrono w swoim samochodzie.