Nowy
Taycan 4 Cross Turismo
5,1 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
350 kW/476 KM
Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (kW)/Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (KM)
220 km/h
Prędkość maksymalna
26,4 - 22,4
kWh/100 km
0
g/km
Nowy
Taycan 4S Cross Turismo
4,1 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
420 kW/571 KM
Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (kW)/Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (KM)
240 km/h
Prędkość maksymalna
26,4 - 24,4
kWh/100 km
0
g/km
Nowy
Taycan Turbo Cross Turismo
3,3 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
500 kW/680 KM
Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (kW)/Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (KM)
250 km/h
Prędkość maksymalna
25,9 - 22,6
kWh/100 km
0
g/km
Nowy
Taycan Turbo S Cross Turismo
2,9 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
560 kW/761 KM
Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (kW)/Moc maksymalna w trybie overboost z Launch Control (KM)
250 km/h
Prędkość maksymalna
26,4 - 24,4
kWh/100 km
0
g/km
Powrót do początku
Boxster 25 years
Konfiguruj
Elektryk napędzany przygodą
Elektryczny samochód z iskrą w duszy. Iskrą, która rozpala zew przygody. Nowe Porsche Taycan Cross Turismo jest stworzone, by dostarczyć Ci maksymalnych doświadczeń. Jego uterenowiony charakter i adaptacyjne pneumatyczne zawieszenie pozwalają zjechać z głównej drogi, kiedy tylko tego zapragniesz. W tym samochodzie nawet najkrótsza przejażdżka może być przygodą życia.

Jestem zainteresowany zakupem

Finansowanie

Porsche Taycan Cross Turismo jest dostępne w ofercie finansowania z ratą miesięczną w wysokości 0,9% wartości pojazdu przy opłacie wstępnej w wysokości 10% i okresie finansowania 36 miesięcy.

Porsche - Contact

Nowa sylwetka

Taycan Cross Turismo z powiększonym tylnym bagażnikiem i jeszcze bardziej przestronnym wnętrzem łatwo dopasowuje się do Twojego stylu życia. Akcenty pakietu Off-road Design dodatkowo podkreślają jego odważny charakter.

Taycan 4 Cross Turismo
5,1 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
350 kW/476 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW)/Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (KM)
220 km/h
Prędkość maksymalna
22,4-26,4
kWh/100 km
0
g/km
visibleMEDIA.de
Wysokość
1409 mm
Szerokość
2144 mm
Długość
4974 mm
Rozstaw osi
2904 mm
Dane techniczne

Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP) 389 - 456 km
Zasięg podczas jazdy po mieście (WLTP) 463 - 541 km
Zasięg przy dalekich dystansach 360 km

Pojemność baterii brutto 93,4 kWh
Pojemność baterii netto 83,7 kWh
Maksymalna moc ładowania prądem stałym (DC) 270 kW
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 9,6 kW (od 0 do 100%) 10,5 h
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 11 kW (od 0 do 100%) 9,0 h
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 22 kW (od 0 do 100%) 5,0 h
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW do 100 km (WLTP) 28,5 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW (od 5 do 80%) 93,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) przy maksymalnej mocy ładowania (od 5 do 80%) 22,5 min

Moc do (kW) 280 kW
Moc do (KM) 380 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW) 350 kW
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (KM) 476 KM
Maksymalny moment obrotowy z Launch Control 500 Nm

Prędkość maksymalna 220 km/h
Przyspieszenie 0 - 60 mph z Launch Control 4,8 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control 5,1 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h z Launch Control 10,1 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h z Launch Control 15,6 s
Przyspieszenie (80-120km/h) (50-75 mph) 2,6 s

Długość 4974 mm
Szerokość 2144 mm
Szerokość (ze złożonymi lusterkami) 1967 mm
Wysokość 1409 mm
Współczynnik oporu powietrza (Cx) 0.26 Cx
Rozstaw osi 2904 mm
Rozstaw kół osi przedniej 1718 mm
Rozstaw kół osi tylnej 1698 mm
Masa własna (DIN) 2245 kg
Masa własna (EU) 2320 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2885 kg
Maksymalna ładowność 640 kg
Maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu dzięki systemowi transportu dachowego Porsche 75 kg

Pojemność bagażnika z przodu 84 l
Otwarta przestrzeń bagażowa (do górnej krawędzi tylnych siedzeń) 430 l
Największa pojemność bagażnika (za przednimi fotelami, do dachu) 1196 l

Emisja CO2 w cyklu mieszanym 0 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym 22,4 - 26,4 kWh/100 km
Dodatkowe informacje

Układ napędowy Porsche E-Performance z dwoma silnikami synchronicznymi z magnesami trwałymi (z przodu i z tyłu)
Jednostopniowa przekładnia przy przedniej osi
Akumulator Performance Plus
Dwustopniowa przekładnia przy tylnej osi
Porsche Traction Management (PTM)
Porsche Recuperation Management (PRM)
Tryb Sport – aktywuje ustawienia pojazdu zorientowane na wysokie osiągi włącznie z Launch Controll
Tryb Range – aktywuje ustawienia pojazdu zorientowane na efektywność
Tryb Gravel – aktywuje ustawienia pojazdu zorientowane na pokonywanie nawierzchni o słabej jakości

Aluminiowe podwójne wahacze poprzeczne z przodu
Aluminiowa oś wielowahaczowa z tyłu
System kontroli stabilności Porsche Stability Management (PSM) z ABS-em i dodatkowymi funkcjami układu hamulcowego
Zintegrowany układ Porsche 4D Chassis Control
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z Porsche Active Suspension Management (PASM) i inteligentną funkcją zwiększania prześwitu Smart Lift
Prześwit zwiększony względem modelu Taycan Limuzyna o 20 mm
Wspomaganie układu kierowniczego

6-tłoczkowe jednoczęściowe, stałe zaciski hamulcowe z aluminium z przodu
4-tłoczkowe jednoczęściowe, stałe zaciski hamulcowe z aluminium z tyłu
Tarcze hamulcowe wewnętrznie wentylowane o średnicy 360 mm z przodu oraz o średnicy 358 mm z tyłu
Brake Calipers painted in Black
Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Funkcja Auto Hold
Hamulec multikolizyjny (pokolizyjny)

Widok 360°

Porsche - ExteriorPorsche - Exterior

Najważniejsze cechy

Charakter.

Dusza złakniona wolności. Nowy Taycan Cross Turismo – z prześwitem większym o 20 mm niż w Porsche Taycan – poszerza granice możliwości i potrafi uwolnić swoje osiągi także w mniej przystępnym terenie. Pomaga mu w tym tryb Gravel. Opcjonalny pakiet Off-road Design z charakterystycznymi klapami w dolnej partii przedniego zderzaka, przy osłonach progów i tylnym dyfuzorze zwiększa prześwit w pośrednim trybie zawieszenia o kolejne 10 mm – tak, aby również w terenie samochód mocno trzymał się podłoża.

Design nadwozia.

Bez wątpienia Porsche. Taycan Cross Turismo wyraża swój zdecydowany charakter, także poprzez design wpisany w DNA Porsche. Pewność siebie widać już na pierwszy rzut oka – w doskonałych proporcjach i imponującej prezencji nadwozia Cross Turismo. Przednie i tylne zderzaki oraz listwy progowe mają wyrazistą formę, a całość doskonale uzupełniają osłony nadkoli i unikalne wzory obręczy.

Pakiet Off-road.

Opcjonalny pakiet Off-road Design zapewnia dodatkowe 10 mm prześwitu w „środkowym” poziomie podwozia. Obejmuje też specjalne klapy o off-roadowym wzornictwie, zintegrowane z dolną partią zderzaka, osłonami progów i tylnym dyfuzorem.

Nie tylko dla kierowcy.

Ponadczasową linię Porsche, zwaną „flyline”, uzupełnia charakterystyczny tył w stylu Cross Turismo – z czarnym lakierowanym na wysoki połysk spojlerem dachowym oraz dużą tylną pokrywą ze spłaszczoną szybą. Dodatkowym atutem jest więcej miejsca nad głowami dla pasażerów tylnego siedzenia, i to w świetle, jakie zapewnia imponujących rozmiarów panoramiczny, nieruchomy szklany dach „wtopiony” w sylwetkę pojazdu. Sięga on daleko poza drugi rząd siedzeń, oferując spektakularne podniebne widoki.

Design wnętrza

Sportowa, nowoczesna i ekskluzywna. Właśnie tak prezentuje się kabina Porsche Taycan Cross Turismo. Nieważne, czy chodzi o kolejną wyprawę na zakupy, czy o długi weekendowy wypad. Taycan Cross Turismo zapewnia kierowcy i pasażerom nie tylko komfort podróży oraz przestronną kabinę. Do ich dyspozycji jest również powiększony bagażnik – z funkcjonalną, składaną osłoną, którą można łatwo schować za tylnymi siedzeniami. Większa tylna pokrywa pozwala na wygodny załadunek i rozładunek bagażu.

Akumulator

Kluczem do elektryzującej przyjemności z jazdy jest pojemny akumulator Performance, wykorzystujący najnowszą technikę litowo-jonową. Nisko położony środek ciężkości oraz indywidualne napędy przedniej i tylnej osi zapewniają optymalny rozkład masy i wysoką stabilność prowadzenia. Akumulator wyróżniają praktyczne wgłębienia, pozwalające zamontować wygodne, sportowe tylne siedzenia i spłaszczyć linię dachu.

Akumulator

Jego ogromny potencjał można wykorzystać dzięki ogniwom w miękkich obudowach, chemicznie zoptymalizowanym pod kątem maksymalnych osiągów i dużego zasięgu: w dużej wersji akumulatora (Performance Plus) występują 33 moduły o łącznej liczbie 396 ogniw. Bardziej kompaktowy akumulator Performance, standardowo montowany w modelach Taycan i Taycan 4S, dysponuje 28 modułami o łącznej liczbie 336 ogniw. Akumulator bazuje na technice 800 V zamiast „zwykłych” 400 V. Efekt: lepsze parametry ładowania i napędu przy mniejszych przekrojach przewodów – a to korzystnie wpływa na masę konstrukcji. Układ chłodzenia gwarantuje optymalne zasilanie napędu w każdej sytuacji. A niezwykle wytrzymała rama akumulatora zapewnia maksymalne bezpieczeństwo nawet w razie wypadku.

Porsche - Personalizacja

Porsche eBike Sport i eBike Cross.

Rama, która poszerza Twoje horyzonty. Napęd, który zabierze Cię dalej.
I uczucie, które bez wątpienia jest typowe dla Porsche. Gdzie możesz znaleźć wszystkie te atrybuty? W eBike’ach Porsche: Sport and Cross.