Menu
Modele
Cechy szczególne
Taycan Turbo S
26,9
kwh/100 km
0
g/km
Dzięki swojej innowacyjnej koncepcji Taycan to samochód gotowy na przyszłość. Definiują go cechy, które od zawsze były fundamentalne dla każdego Porsche: czyste emocje i maksymalna przyjemność z jazdy.**
  • 2.8 s
    Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
  • 560 kW/761 KM
    Moc (Overboost Power) z Launch Control (kW)/ Moc (Overboost Power) z Launch Control (KM)
  • 388 - 412 km
    Zasięg łączny (WLTP)
Odkryj cechy szczególne

Jego serce: elektryczne. Jego dusza: Porsche.

Akumulator, który magazynuje gęsią skórkę.

Taycan Turbo S
26,9
kwh/100 km
0
g/km

Porsche Taycan kontynuuje dziedzictwo, które ma swoje odzwierciedlenie w osiągach. Najnowsza technika jego napędu sprawia, że można z nich korzystać wielokrotnie, raz za razem: dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (PSM) katapultują model Taycan Turbo S o mocy nawet 560 kW (761 KM) – w trybie overboost, z systemem Launch Control – od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy.

Kabel, który przewodzi energię napędzającą marzenia.

Wydajność – oto dusza Porsche. Jak pokazuje Taycan, także w zakresie ładowania: jego 800-woltowa architektura pozwala na „tankowanie” energią elektryczną z mocą do 270 kW. Aby uzyskać nawet 100 km zasięgu (WLTP), w optymalnych warunkach¹ wystarczy 5 minut ładowania. Efekt: Taycan jest zawsze przygotowany do tego, o czym przez cały dzień myśli jego kierowca – do kolejnej jazdy.

¹ Optymalne warunki: stacja szybkiego ładowania CCS o parametrach: >270 kW, >850 V, temperatura akumulatora: od 30°C do 35°C, początkowy stan naładowania: 5%.

Wyświetlacz, który obrazuje emocje.

Koncepcja Porsche Advanced Cockpit w modelu Taycan wykorzystuje pionierskie rozwiązania techniczne – i może obejmować nawet cztery wyświetlacze. W głównym polu widzenia kierowcy znajduje się w pełni cyfrowy ekran o zakrzywionym kształcie. Ale tym, co naprawdę wyróżnia Porsche Taycan, są wrażenia zza kierownicy: nieodparte podobieństwo do innych modeli Porsche, połączone z głośnym biciem Twojego serca.

Modele i dane techniczne**

Taycan Turbo
Taycan Turbo
3,2 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
500 kW/680 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW)/Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (PS)
381 - 450 km
Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)
23,0 - 26,7
kwh/100 km
0
g/km
Taycan Turbo S
Taycan Turbo S
2,8 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
560 kW/761 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW)/Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (PS)
388 - 412 km
Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)
24,5 - 25,7
kwh/100 km
0
g/km
Taycan 4S
Taycan 4S
4,0 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control
390 kW/530 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW)/Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (PS)
333 - 407 km
Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)
21,1 - 25,7
kwh/100 km
0
g/km
Silnik
Moc (kW) 500 kW
Moc (KM) 625 KM
Maks. moment obrotowy 850 Nm
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (KM) 680 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW) 500 kW
Pojemność baterii brutto 93,4 kWh
Pojemność baterii netto 83,7 kWh
 
Zużycie paliwa / emisje
Emisja CO2 0,0 - 0,0 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej) 23,0 - 26,7 kWh/100 km
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 9,6 kW (od 0 do 100%) 10,5 h
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 11 kW (od 0 do 100%) 9,0 h
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW do 100 km (WLTP) 28,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW do 100 km (WLTP) 5,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW (od 5 do 80%) 93,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW (od 5 do 80%) 22,5 min
 
Podwozie i zawieszenie
Przednia oś Aluminiowa oś przednia z podwójnymi wahaczami
Tylna oś Aluminiowa tylna oś Multi-Link
Hamulce Porsche Surface Coated Brake (PSCB), tarcze hamulcowe wentylowane wewnętrznie o średnicy 415 mm z przodu i średnicy 365 mm z tyłu, zaciski hamulcowe lakierowane na biało (PSCB)
Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy
Systemy wspomagające System stabilizacji pojazdu Porsche Stability Management (PSM) z ABS i rozszerzonymi funkcjami hamowania
Przednie obręcze 9,0Jx20 ET54
Przednie opony 245/45 R20 103Y XL
Tylne obręcze 11,0Jx20 ET60
Tylne opony 285/40 R20 108Y XL
 
Osiągi
Prędkość maksymalna 260 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3,2 s
Przyspieszenie 0 - 60 km/h z Launch Control 3,0 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control 3,2 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h z Launch Control 6,9 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h z Launch Control 10,6 s
 
Nadwozie
Długość 4963 mm
Szerokość (z lusterkami) 2144 mm
Szerokość 1966 mm
Wysokość 1381 mm
Rozstaw osi 2900 mm
Współczynnik Cd 0,22 cW
Rozstaw przedniej osi 1702 mm
Rozstaw tylnej osi 1667 mm
Dopuszczalna masa całkowita 2880 kg
Maksymalny załadunek 575 kg
Masa w stanie gotowym do jazdy
 
Serwis i gwarancja
Okres gwarancji 2 lata
Interwał przeglądów 2 lata/ 30 000 km
Gwarancja lakiernicza 3 lata
Gwarancja antykorozyjna 12 lat
Okres gwarancji na baterię wysokowoltową 8 lat / 160 000 km
 
Silnik
Moc (kW) 460 kW
Moc (KM) 625 KM
Maks. moment obrotowy 1050 Nm
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (KM) 761 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW) 560 kW
Pojemność baterii brutto 93,4 kWh
Pojemność baterii netto 83,7 kWh
 
Zużycie paliwa / emisje
Emisja CO2 0,0 - 0,0 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej) 24,5 - 25,7 kWh/100 km
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 9,6 kW (od 0 do 100%) 10,5 h
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 11 kW (od 0 do 100%) 9,0 h
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW do 100 km (WLTP) 31,5 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW do 100 km (WLTP) 5,5 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW (od 5 do 80%) 93,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW (od 5 do 80%) 22,5 min
 
Podwozie i zawieszenie
Przednia oś Aluminiowa oś przednia z podwójnymi wahaczami
Tylna oś Aluminiowa tylna oś Multi-Link
Hamulce Porsche Surface Coated Brake (PSCB), tarcze hamulcowe wentylowane wewnętrznie o średnicy 415 mm z przodu i średnicy 365 mm z tyłu, zaciski hamulcowe lakierowane na biało (PSCB)
Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy
Systemy wspomagające System stabilizacji pojazdu Porsche Stability Management (PSM) z ABS i rozszerzonymi funkcjami hamowania
Przednie obręcze 9,5Jx21 ET60
Przednie opony 265/35 ZR21 101Y XL
Tylne obręcze 11,5Jx21 ET66
Tylne opony 305/30 ZR21 104Y XL
 
Osiągi
Prędkość maksymalna 260 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 2,8 s
Przyspieszenie 0 - 60 km/h z Launch Control 2,6 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control 2,8 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h z Launch Control 6,3 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h z Launch Control 9,8 s
 
Nadwozie
Długość 4963 mm
Szerokość (z lusterkami) 2144 mm
Szerokość 1966 mm
Wysokość 1378 mm
Rozstaw osi 2900 mm
Współczynnik Cd 0,25 cW
Rozstaw przedniej osi 1690 mm
Rozstaw tylnej osi 1655 mm
Masa własna (DIN) 2295 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2870 kg
Maksymalny załadunek 575 kg
Masa w stanie gotowym do jazdy
 
Serwis i gwarancja
Okres gwarancji 2 lata
Interwał przeglądów 2 lata/ 30 000 km
Gwarancja lakiernicza 3 lata
Gwarancja antykorozyjna 12 lat
Okres gwarancji na baterię wysokowoltową 8 lat / 160 000 km
 
Silnik
Moc (kW) 320 kW
Moc (KM) 435 KM
Maks. moment obrotowy 640 Nm
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (KM) 530 KM
Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do (kW) 390 kW
Pojemność baterii brutto 79,2 kWh
Pojemność baterii netto 71,0 kWh
 
Zużycie paliwa / emisje
Emisja CO2 0,0 - 0,0 g/km
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej) 25,7 - 21,1 kWh/100 km
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 9,6 kW (od 0 do 100%) 9,5 h
Czas ładowania prądem przemiennym (AC) o mocy 11 kW (od 0 do 100%) 8,0 h
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW do 100 km (WLTP) 31,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW do 100 km (WLTP) 5,5 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 50 kW do 100 km (WLTP) 93,0 min
Czas ładowania prądem stałym (DC) o mocy 270 kW (od 5 do 80%) 22,5 min
 
Podwozie i zawieszenie
Przednia oś Aluminiowa oś przednia z podwójnymi wahaczami
Tylna oś Aluminiowa tylna oś Multi-Link
Hamulce Aluminiowe monoblokowe stałe zaciski hamulcowe (6-tłoczkowe z przodu, 4-tłoczkowe z tyłu), tarcze hamulcowe wentylowane wewnętrznie o średnicy 360mm z przodu i 358mm z tyłu
Układ kierowniczy Wspomaganie kierownicy
Systemy wspomagające System stabilizacji pojazdu Porsche Stability Management (PSM) z ABS i rozszerzonymi funkcjami hamowania
Przednie obręcze 8.0 J × 19 ET 50
Przednie opony 225/55 R19 103 Y XL
Tylne obręcze 10.0 J × 19 ET 47
Tylne opony 275/45 R19 108 Y XL
 
Osiągi
Prędkość maksymalna 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 4,0 s
Przyspieszenie 0 - 60 km/h z Launch Control 3,8 s
Przyspieszenie 0 - 100 km/h z Launch Control 4,0 s
Przyspieszenie 0 - 160 km/h z Launch Control 8,7 s
Przyspieszenie 0 - 200 km/h z Launch Control 13,3 s
 
Nadwozie
Długość 4963 mm
Szerokość (z lusterkami) 2144 mm
Szerokość 1966 mm
Wysokość 1 379 mm
Rozstaw osi 2 900 mm
Współczynnik Cd 0,22 cW
Rozstaw przedniej osi 1 710 mm
Rozstaw tylnej osi 1 694 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy 2 215 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2 880 kg
 
Serwis i gwarancja
Okres gwarancji 2 lata
Interwał przeglądów 2 lata/ 30 000 km
Gwarancja lakiernicza 3 lata
Gwarancja antykorozyjna 12 lat
Okres gwarancji na baterię wysokowoltową 8 lat / 160 000 km
 
Design
Purystyczny, ekspresyjny, ponadczasowy. Trzy atrybuty, które opisują każde Porsche – a zwłaszcza model, który przenosi nasze DNA w nową epokę motoryzacji.
  • Czteropunktowe reflektory LED
  • Kurtyny powietrzne
  • 16,8-calowy zakrzywiony ekran
Odkryj design

Cechy szczególne

Kurtyny powietrzne

Boczne wloty powietrza przed przednimi kołami – tak zwane kurtyny powietrzne – dodatkowo poprawiają aerodynamikę. Niczym kurtyny kierują one bowiem strugi powietrza ponad obracające się koła, niwelując zawirowania wewnątrz nadkoli.

Czteropunktowe reflektory LED

Bezpośrednio nad nimi umieszczono wizytówkę przedniego pasa Porsche Taycan: czteropunktowe reflektory LED z wiązką matrycową, które łączą wszystkie funkcje świateł w jednym module i wyglądają, jakby swobodnie unosiły się w przestrzeni.

Automatycznie wysuwane klamki drzwi

Sylwetka Porsche Taycan ma dynamiczny, nisko poprowadzony profil. „Schowane” w drzwiach, automatycznie wysuwane klamki dają dostęp do wnętrza – z jego niską, sportową pozycją za kierownicą.

Stały, szklany dach panoramiczny

Dach występuje w dwóch wersjach do wyboru. Konturowany, wykonany z lekkiego stopu aluminium, z subtelnym zagłębieniem pośrodku, swoją formą nawiązuje do świata wyścigów. Alternatywa: stały, szklany dach panoramiczny, który potęguje wrażenie przestronnego, doświetlonego wnętrza.

Tylny pas

Design tylnego pasa wyróżnia nieprzerwana, szklana listwa świetlna i logo „Porsche” – z wyglądu także przypominające szkło. Powyżej znajduje się adaptacyjny tylny spojler, element układu aktywnej aerodynamiki Porsche Active Aerodynamics (PAA).

Fotele

Wznosząca się konsola środkowa podkreśla niską, sportową pozycję fotela kierowcy – z 14- lub, opcjonalnie, 18-kierunkową regulacją¹ i smukłymi zagłówkami.

¹ Standard w modelu Taycan Turbo S

Wielofunkcyjna sportowa kierownica

Gdyby standardowa wielofunkcyjna kierownica sportowa okazała się za mało sportowa, możesz zmaksymalizować wrażenia rodem ze świata motorsportu, wybierając opcjonalną wielofunkcyjną sportową kierownicę GT² z przełącznikiem trybów jazdy i oznaczeniem na godzinie 12.

² W połączeniu z pakietem Sport Chrono; standard w przypadku modelu.

Zaawansowana klimatyzacja Advanced Climate Control

Innowacyjna klimatyzacja Advanced Climate Control (2- lub 4-strefowa) może nie jest widoczna, ale z pewnością odczuwalna. Pozbawione łopatek otwory nawiewu zapewniają precyzyjną regulację przepływu powietrza i jego kierunku.

Przestrzeń bagażowa

Poza 81-litrowym bagażnikiem z przodu, w sam raz na mniejsze przedmioty, z tyłu do dyspozycji jest przestrzeń ładunkowa o pojemności 366 litrów. Osobno składane oparcia tylnych foteli sprawiają, że można ją elastycznie dopasować do swoich potrzeb.

Kokpit

Tradycyjne przyciski zostały niemal całkowicie zastąpione panelami cyfrowymi. Efekt: wnętrze sprawia wrażenie wyjątkowo minimalistycznego. To samo odnosi się do ekranów, których może być nawet cztery: wszystkie są łatwe i intuicyjne w obsłudze i nie rozpraszają uwagi kierowcy.

16,8-calowy zakrzywiony wyświetlacz

Także układ kokpitu koncentruje się na kierowcy. W centrum uwagi zawsze pozostaje panel wskaźników, w postaci 16,8-calowego zakrzywionego ekranu otoczonego panelami Direct Touch Control do obsługi świateł i funkcji podwozia.

Porsche Communication Management

Twoje centrum sterowania funkcjami audio, nawigacji i łączności – przeprojektowany system Porsche Communication Management (PCM) z nawigacją online. Umieszczony pośrodku deski rozdzielczej ekran dotykowy PCM o przekątnej 10,9 cala można indywidualnie konfigurować, aby mieć bezpośredni dostęp do najważniejszych funkcji.

8,4-calowy ekran na konsoli środkowej

Zapewnia dostęp do nawigacji, mediów, telefonu, innych ustawień oraz Apple Car Play – poprzez pasek menu, który możesz wyłączyć. Ekran pozwala również na otwarcie i zamknięcie bagażnika oraz pokryw kryjących gniazdka ładowania, a także umożliwia śledzenie procesu ładowania i aktualnego stanu naładowania akumulatora.

Osiągi
Kluczem do zaprojektowania niezrównanego układu napędowego było konsekwentne trzymanie się zasad pełnej funkcjonalności – bez żadnych kompromisów w zakresie perfekcyjnej współpracy poszczególnych elementów napędu.**
  • 800-woltowy akumulator Performance Battery Plus
  • Dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
  • Porsche Recuperation Management (PRM)
Odkryj osiągi

Dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi

Dlatego zarówno Porsche Taycan Turbo, jak i Porsche Taycan Turbo S otrzymały dwa silniki synchroniczne z magnesami trwałymi – po jednym przy każdej osi – oraz wysokowydajny akumulator, umieszczony nisko w podłodze. Efekt: doskonała dynamika jazdy i napęd na cztery koła, który można zawsze optymalnie dopasować do zmieniających się wymogów efektywności i dynamiki, w ramach szeregu trybów jazdy.

Dwustopniowa przekładnia

Koncepcja użycia silników synchronicznych z magnesami trwałymi pozwala na uzyskanie znacznej gęstości mocy, wysokiej mocy ciągłej oraz wyśmienitej efektywności przy zwartych gabarytach. Nowo opracowana, automatycznie przełączająca się dwustopniowa przekładnia przy tylnej osi zapewnia zauważalną poprawę dynamiki.

Overboost

Taycan Turbo S
26,9
kwh/100 km
0
g/km

Współdziałanie wszystkich komponentów napędu generuje imponujące parametry – zarówno w kategoriach technicznych, jak i emocjonalnych. W trybie overboost moc sięga nawet 560 kW (761 KM). Z włączonym systemem Launch Control oba silniki są w stanie rozpędzić Porsche Taycan Turbo S od 0 do 100 km/h w 2,8 s. I można to robić wielokrotnie; przyspieszenie kończy się dopiero po osiągnięciu prędkości maksymalnej, która wynosi 260 km/h.

Wysokowydajny akumulator

Wszystko to jest możliwe m.in. dzięki akumulatorowi o wysokiej wydajności, który pracuje w technice 800 woltów zamiast „tradycyjnych” 400 woltów. Efekt: lepsze osiągi i szybsze ładowanie, a także mniejszy przekrój przewodów, korzystnie wpływający na masę własną samochodu.

Rekuperacja

Innowacyjny układ rekuperacji Porsche Recuperation Management (PRM) potrafi odzyskać nawet 90% energii wytracanej podczas hamowania. Oznacza to, że w trakcie aktywnego hamowania najpierw do akcji wkracza rekuperacja, a hamulec mechaniczny uruchamia się wyłącznie wtedy, gdy potrzebne jest mocniejsze hamowanie. Cały proces w inteligentny sposób nadzoruje układ hamulcowy, który może „mieszać” oba sposoby wytracania prędkości. Dzięki wyjątkowo wysokiej mocy rekuperacji (do 265 kW) do akumulatora Porsche Taycan „wraca” mnóstwo energii. Ile konkretnie? Na przykład podczas sportowej, codziennej jazdy nawet jedna trzecia zasięgu pochodzi wyłącznie z rekuperacji. Inny przykład: przy hamowaniu rekuperacyjnym z 200 km/h do zera można odzyskać energię pozwalającą na pokonanie do 4 km.

Podwozie

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne zapewnia równowagę pomiędzy komfortem, wydajnością oraz optymalną aerodynamiką – i, co nie mniej ważne, poprawia współczynnik oporu powietrza. W skrócie: zwiększa zasięg przy zachowaniu maksymalnych osiągów.

Tylna oś skrętna

W zależności od prędkości jazdy układ kierowniczy tylnej osi skręca tylne koła w tym samym lub przeciwnym kierunku do przednich. Wywołuje to „wirtualny” efekt skrócenia lub wydłużenia rozstawu osi, a w konsekwencji pozwala zwiększyć stabilność przy wysokich prędkościach i przyspieszenie boczne na lokalnych drogach, a podczas codziennych manewrów zmniejsza promień skrętu.

Dynamic Chassis Control Sport

Dynamikę jazdy potęguje także układ stabilizacji przechyłów Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), znany już z innych modeli Porsche. Prawie całkowicie równoważy on boczne przechyły nadwozia i zapewnia w ten sposób jeszcze skuteczniejsze połączenie kół z nawierzchnią.

Torque Vectoring Plus

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) poprawia dynamikę jazdy i stabilność prowadzenia. W zależności od kąta skrętu kierownicy, prędkości, położenia pedału gazu oraz odchylenia pojazdu poprawia zachowanie i precyzję prowadzenia, posiłkując się dokładnie wymierzonymi, krótkimi impulsami w układzie hamulcowym lewego lub prawego tylnego koła.

Systemy wsparcia

Porsche InnoDrive z adaptacyjnym tempomatem

Inteligentny system Porsche InnoDrive w połączeniu z adaptacyjnym tempomatem przewiduje sytuację drogową nawet do 3 km w przód. Korzystając z danych nawigacji oraz informacji dostarczanych przez czujniki radarowe i kamery, ze znacznym wyprzedzeniem ustala obowiązujące ograniczenia prędkości oraz topografię drogi – a przy okazji modyfikuje strategię utrzymywania prędkości i doboru przełożeń, dopasowując zachowanie samochodu do wybranego trybu jazdy.

Aktywny asystent pasa ruchu i Asystent jazdy w korku

Integralną częścią wspomnianego systemu jest Aktywny asystent pasa ruchu, który pomaga kierowcy Porsche Taycan utrzymać się na swoim pasie ruchu i zachowywać odpowiednią odległość od poprzedzających pojazdów. Kolejny element systemu to Asystent jazdy w korku, utrzymujący pojazd pośrodku pasa na zatłoczonych drogach – w imię jeszcze większego komfortu jazdy na dłuższych trasach.

Asystent zmiany pasa ruchu i Asystent jazdy nocą

Asystent zmiany pasa ruchu informuje o pojazdach znajdujących się w martwym polu podczas zmiany pasa ruchu – i okazuje się niezwykle przydatny w trakcie jazdy autostradą. Po zmroku przydaje się natomiast Asystent jazdy nocą, który wspiera kierowcę dzięki kamerze na podczerwień – pokazuje pieszych i dzikie zwierzęta na obrazie termicznym, a w razie potrzeby zaznacza ich sylwetki innym kolorem.

Widok przestrzenny

Widok przestrzenny zapewnia optymalną widoczność otoczenia pojazdu podczas parkowania i manewrowania. Sprawia, że każdy metr za kierownicą Porsche Taycan staje się niespotykanym doświadczeniem – niezależnie od prędkości.

Porsche - Charging
Ładowanie
Także pod względem zasięgu i czasu ładowania Porsche Taycan udowadnia, co potrafi prawdziwe Porsche. Wierzymy, że samochód sportowy powinien być zawsze gotowy, by ruszyć w trasę – dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, by ładowanie było łatwe i wpisało się w Twoją codzienność.
  • Porsche Usługa Porsche Charging
  • Home Energy Manager
  • Porsche Intelligent Range Manager
Odkryj ładowanie

Nasza koncepcja ładowania zaczyna się od samochodu: akumulator Performance Battery Plus korzysta z najbardziej zaawansowanej techniki litowo-jonowej i bazuje na napięciu 800 V, podobnie jak układ zastosowany w naszym samochodzie przeznaczonym do wyścigów długodystansowych – Porsche 919 Hybrid. Wyższe napięcie daje nie tylko zauważalnie wyższą moc i niższą masę, dzięki użyciu przewodów o mniejszym przekroju, lecz przede wszystkim pozwala skrócić czas ładowania.

Ładowanie w domu i w drodze

Ponieważ zawsze myślimy nie tylko o samym produkcie, lecz także o środowisku, w jakim będzie on eksploatowany, Porsche angażuje się w rozwijanie ogólnokrajowej infrastruktury ładowania: zarówno z wykorzystaniem własnych rozwiązań, jak i przy współpracy z partnerami – na przykład przy drogach szybkiego ruchu.

Ładowarka Mobile Charger

Przy codziennym ładowaniu samochodu skorzystaj z ładowarki Mobile Charger Plus², podłączonej do zasilania sieciowego w Twoim domu lub garażu. Możesz też użyć dostępnej na życzenie inteligentnej ładowarki Mobile Charger Connect z ekranem dotykowym, a także wygodnie zamocować moduł Mobile Charger Connect w postaci opcjonalnej stacji ładowania na ścianie w swoim garażu.

² Dostępne najwcześniej od połowy 2020 r.

Home Energy Manager

Aby umożliwić Ci szybkie i łatwe ładowanie Twojego Porsche Taycan w domu, oferujemy też inteligentny sterownik Home Energy Manager, który – zainstalowany w domowej skrzynce elektrycznej – pozostaje w ciągłej łączności z ładowarką. Dzięki temu masz pewność, że podczas ładowania samochodu w garażu Twoje domowe odbiorniki prądu mają odpowiednie zasilanie.

Ładowanie Porsche Turbo Charging

Stacje Porsche Turbo Charging w wybranych Porsche Centrach dodatkowo wzbogacają sieć ładowarek Porsche o możliwość jeszcze szybszego „zatankowania” akumulatora – w optymalnych warunkach² pozwalają zwiększyć zasięg pojazdu nawet o 100 km (WLTP) w ciągu zaledwie 5 minut. Dzięki pokładowej ładowarce prądu stałego (DC) o mocy 50 kW (opcjonalnie – także 150 kW) możesz również wygodnie korzystać z publicznych stacji ładowania o napięciu 400 V.

Usługa Porsche Charging

Do tego dochodzą liczne możliwości ładowania pojazdu prądem zmiennym (AC), np. przy restauracjach i hotelach, jak również w centrach wielu miast. Możesz w wygodny sposób korzystać z dowolnego punktu ładowania za pośrednictwem usługi Porsche Charging (element aplikacji Porsche Connect).

Discover more about Porsche E-Performance, electromobility and the sports car of the future.

Dowiedz się więcej na temat Porsche E-Performance, elektromobilności i sportowym samochodzie przyszłości.

Porsche - Connect
Connect
Prowadzenie Porsche Taycan to wyjątkowe doświadczenie. Aby stało się jeszcze bardziej osobiste, oferujemy szereg innowacyjnych usług z Porsche Connect. Możesz na przykład zyskać dostęp do wszystkich istotnych informacji na temat swojego samochodu, otoczenia lub całego świata – i to w czasie rzeczywistym. Za pomocą komend głosowych lub smartfona możesz również obsługiwać wiele funkcji we wnętrzu i na zewnątrz swojego Porsche. Można rzec – prawdziwy, choć cyfrowy pilot.
  • Apple Music
  • Cyfrowi asystenci
  • Pilot obsługi głosowej Porsche
Odkryj Connect

Informacje i rozrywka

Apple Music

Taycan oferuje zintegrowany dostęp do Apple Music. Wystarczy, że dotkniesz ikony Apple Music na ekranie dotykowym i już, zyskujesz dostęp do strumieniowego odsłuchu 50 milionów nieprzerywanych reklamami piosenek, jak również do list utworów dopasowanych do każdego nastroju. Możesz nawet skomponować własny kanał radiowy – zaczynając od dowolnej piosenki usłyszanej w radiu podczas jazdy. A nowi właściciele Porsche Taycan otrzymują bezpłatną subskrypcję Apple Music na okres do 6 miesięcy.

Zdjęcie dzięki uprzejmości !K7 Music

Cyfrowi asystenci

Inteligentny samochód sportowy „nakręca” Twoje życie – nawet to cyfrowe. To zasługa licznych funkcji, takich jak funkcja głośnego czytania, która poinformuje Cię o najnowszych wydarzeniach z całego świata. Usługi Porsche Connect pomagają Ci czerpać jeszcze więcej z każdego dnia.

Pilot obsługi głosowej Porsche

Wsłuchuje się w każde Twoje słowo. Chcesz ustawić temperaturę, wprowadzić cel do nawigacji czy zadzwonić do znajomego? Wystarczą dwa słowa: „Hej Porsche!”. Asystent głosowy z łatwością Cię zrozumie.

Nawigacja

Wyszukiwanie online

Twój Taycan jest szybki nie tylko na drodze. Szybka jest także jego wyszukiwarka. Przejdź do trybu online i wyszukuj miejsca docelowe, restauracje lub hotele. Z dużą porcją dodatkowych informacji, takich jak recenzje i ceny.

Nawigacja

Ruch drogowy: nieodłączny element wielu dróg. Ale kierowcy Porsche z łatwością mogą go ominąć. Dzięki danym o ruchu w czasie rzeczywistym Twoja trasa jest na bieżąco aktualizowana – w przypadku jakichkolwiek opóźnień po drodze zostaniesz, w razie potrzeby, poprowadzony inną trasą.

Planer ładowania

Efektywny, zwłaszcza jeśli chodzi o ładowanie. Wybierasz się w dłuższą podróż? Planer ładowania obliczy optymalną trasę, biorąc pod uwagę Twój aktualny stan naładowania i wymagany czas ładowania. Dzięki temu zawsze możesz pojechać najszybszą trasą – aby zapewnić płynną i efektywną podróż, wybierane są najdogodniejsze stacje ładowania.

Aplikacja Connect

Wszystko pod kontrolą. Chcesz wiedzieć, jaki zasięg ma teraz Twój Taycan? Chcesz sprawdzić aktualny stan naładowania, ustawić czas ładowania albo po prostu zmienić pożądaną temperaturę we wnętrzu? To wszystko możesz zrobić za pomocą smartfona – dzięki intuicyjnej aplikacji Porsche Connect.

Porsche - Discover more about our Connect services.

Dowiedz się więcej na temat usług z oferty Porsche Connect.

Kolory & Felgi

Porsche - Contact

Kontakt

Skontaktuj się z Porsche Centrum, zdobądź więcej informacji lub zarejestruj się i otrzymuj wiadomości od zespołu Porsche.

Zużycie paliwa / emisja

0,0 - 0,0
g/km