Porsche Taycan

Podaj swój e-mail, aby otrzymać pakiet elektryzujących informacji o Porsche Taycan.

Chcę otrzymywać od Volkswagen Group Polska sp. z o.o. informacje handlowe i marketingowe o Porsche Taycan, z wykorzystaniem moich danych osobowych podanych na potrzeby rezerwacji, poprzez:

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę dla Volkswagen Group Polska sp. z o.o. na wykorzystanie Twoich danych celem przesyłania Ci informacji handlowych i marketingowych w wybrany przez Ciebie sposób. Podanie Twoich danych i wyrażenie zgody jest dobrowolne. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę na otrzymywanie informacji dot. Porsche Taycan pisząc na adres: rezygnacja@porsche.pl, co nie wpływa na już dokonane przetwarzanie danych.

Administratorem danych jest Volkswagen Group Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-037), ul. Krańcowa 44 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000327143, NIP 782-24-63-563, REGON 301062169 (VGP); adres e-mail: daneosobowe@vw-group.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@vw-group.pl lub pisemnie na adres siedziby.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych poniżej.

Porsche Taycan
Chcesz otrzymywać najnowsze wiadomości o Porsche Taycan?

Chcesz zarezerwować Porsche Taycan?

Porsche Taycan

Porsche Taycan.
Nie pytamy o przyszłość. Tworzymy ją.

We wrześniu 2019 roku do sprzedaży trafi Porsche Taycan. Skłamalibyśmy, pisząc, że jest to nasz pierwszy elektryczny samochód, ponieważ Ferdinand Porsche zbudował tego typu pojazd już 110 lat temu. Oba modele dzieli bardzo wiele, jednak łączy je jedna rzecz – oba wyprzedzają swoją epokę. Napisz z nami kolejny rozdział historii motoryzacji.

Zapraszamy do programu rezerwacji Porsche Taycan.

Więcej szczegółów i zasad rezerwacji znajdziesz w Regulaminie oraz w dziale FAQ.

Dane techniczne i zużycia energii modelu seryjnego Porsche Taycan nie są jeszcze znane. Wszystkie zdjęcia i prezentowane informacje przedstawiają prototyp Porsche Mission E. Cena oraz wyposażenie modelu seryjnego będą znane dopiero w momencie rozpoczęcia sprzedaży.

Porsche Taycan

Wypełnij formularz, aby zarezerwować Porsche Taycan.

Prosimy o zaznaczenie poniższych pól. Dzięki temu będziemy mogli informować Cię na bieżąco o postępach prac nad Porsche Taycan, a także wysyłać Ci zaproszenia na wydarzenia oraz upominki z limitowanej serii.

Chcę otrzymywać od Volkswagen Group Polska sp. z o.o. informacje handlowe i marketingowe o Porsche Taycan (w tym informacje o rozpoczęciu produkcji), z wykorzystaniem moich danych osobowych podanych na potrzeby rezerwacji, poprzez:

Administratorem danych jest Volkswagen Group Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-037), ul. Krańcowa 44 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000327143, NIP 782-24-63-563, REGON 301062169 (VGP); adres e-mail: daneosobowe@vw-group.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@vw-group.pl lub pisemnie na adres siedziby.

Podanie Twoich danych jest niezbędne do realizacji Rezerwacji. Informujemy, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę na otrzymywanie informacji dot. Porsche Taycan pisząc na adres: rezygnacja@porsche.pl, co nie wpływa na już dokonane przetwarzanie danych.

Porsche Taycan

Porsche Taycan.
Nie pytamy o przyszłość. Tworzymy ją.

Częścią rezerwacji pierwszeństwa zamówienia Porsche Taycan jest wpłata kaucji w wysokości 10 000 zł. Odbędzie się ona za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Ze szczegółowym regulaminem płatności możesz się zapoznać na stronie operatora. W przypadku problemów z działaniem serwisu Przelewy24.pl prosimy o kontakt mailowy: rezerwacja@taycan.porsche.pl

Wstecz
Porsche Taycan

Dziękujemy za dokonanie rezerwacji
Porsche Taycan.

Nie pytamy o przyszłość
Tworzymy ją.

Wielu pyta o to, co przyniesie przyszłość. W Porsche sami o tym decydujemy. Koncepcja Porsche Mission E - w pełni elektrycznego samochodu sportowego o osiągach spełniających najwyższe oczekiwania każdego pasjonata Porsche - oto nasza wizja jutra. Nadszedł czas, aby ją urzeczywistnić.

DNA Porsche?
Naturalnie.

Od lat przenosimy to, co najlepsze z toru wyścigowego na drogę, po której poruszamy się codziennie. Przyszłość stawia nowe wyzwania: potrzeba zrównoważonego rozwoju, przyspieszająca urbanizacja i digitalizacja, ale sporotwy gen Porsche pozostaje bez zmian.

Pokrewieństwo z Porsche 918 Spyder

Przód samochodu oraz jego wyjątkowo niska sylwetka stanowią nawiązanie do modelu, z którego jesteśmy szczególnie dumni - super sportowego samochodu Porsche 918 Spyder. Charakterystycznym elementem Porsche Mission E są reflektory Matrix LED zintegrowane sensorami systemu wspomagania.

Porsche
pod każdym kątem.

Również patrząc na sylwetkę Porsche Mission E od tyłu od razu rzuca się w oczy nawiązanie do naszych najbardziej klasycznych modeli. Kabina zwęża się ku tyłowi gdzie pod wykończeniem z czarnego szkła ukryta jest ciągłą linia świateł oraz inne elementy funkcjonalne.

Wirtualne tylne
lusterka

Wirtualne lusterka zewnętrzne przyciągają wzrok w dosłownym tego słowa znaczeniu: obrazy z tylnych kamer wyświetlone są w dolnych rogach przedniej szyby. W ten sposób kierowca ma lepszy widok zarówno na obraz z tyłu, jak i na całe otoczenie samochodu. Dodatkowo wyświetlają one bardziej szczegółowe informacje dotyczących bezpieczeństwa jazdy.

Wnętrze.
Zasady projektowania Porsche Design.

Tworząc Porsche Mission E kierowaliśmy się tymi samymi zasadami projektowania, które towarzyszyły nam przez ostatnie 70 lat od czasu narodzin modelu 356 w 1948 roku: lekkości, otwartości, prostota, orientacja na kierowcę i jego codzienne potrzeby.

Koncepcja w pełni elektrycznego napędu pozwala na całkowicie nową interpretację tych zasad. Na przykład brak wału napędowego otwiera przestrzeń kabinową i zapewnia lżejsze, bardziej przestronne proporcje otoczenia. Cztery pojedyncze fotele inspirowane siedzeniami wyścigowymi typu "bucket" zmniejszają wagę i zapewniają wszystkim pasażerom odpowiednie boczne podparcie dopasowane do dynamiki jazdy samochodu.

Futurystyczny interfejs
klasycznego Porsche.

Eksperymentalny interfejs Porsche Mission E pozwala na pełną integrację kierowcy i pojazdu idealnie dopełniając Intuicyjny, szybki, pozbawiony dystraktorów niezaprzeczalnie sportowy samochód.

Wyświetlacz kierowcy jest zakrzywiony, pochylony i dowolnie programowalny. Znajduje się na nim pięć okrągłych instrumentów charakterystycznych dla Porsche, ale wyświetlanych w technologii OLED.

Eye tracking

Kontrolna menu nawigacji wykorzystuje technologię eye trackingu czyli śledzenia ruch gałek ocznych kierowcy. Dzięki temu ma on natychmiastowy dostęp do informacji i funkcji, które są w danym momencie kluczowe. Wybiera się je poprzez spojrzenie na dany zegar i potwierdzenie wyboru przyciskiem na kierownicy. Wszystko odbywa się szybko i intuicyjnie.

Dane wyświetlane na kokpicie dostosowują się do pozycji i wysokości kierowcy. Gdy poruszy się on w dół, w górę lub na boki, to trójwymiarowa reprezentacja danych z interfejsu dostosuje się automatycznie do niego.

Tworząc
samochód sportowy jutra.

Moc ~ 440 kW (~ 600 KM)
Przyspieszenie 0-100 km/h < 3.5 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Zasięg ~ 500 km

To co napędza naszych konstruktorów jest jasne - marzenie, aby stworzyć sportowy samochód przyszłości. To co napędza nasz prototyp jest już mniej oczywiste, a dla niektórych nawet zaskakujące - elektryczność. Co bardziej zadziwiające, zapewnia ona osiągi, które wprawiłyby w osłupienie najbardziej doświadczonych sportowych kierowców.

Cel był prosty
i jak zwykle ambitny.

Stworzyć pojazd elektryczny przewyższający wszystkie dostępne w każdych warunkach drogowych. Udało się to osiągnąć dzięki wysokowydajnemu silnikowi PSM o napięciu 800 V. PSM oznacza "stale wzbudzoną maszynę synchroniczną" - silnik elektryczny o wyjątkowo wysokiej gęstości mocy oraz wysokiej i stałej wydajności w całym zakresie prędkości. Porsche Mission E posiada po jednym PSM na każdą oś, co daje łączną moc ponad 440 kW (~600 KM).

Idealna równowaga
masy i mocy.

Akumulator oparty na najnowszej technologii litowo-jonowej, rozciąga się na całej długości podwozia między przednią, a tylną osią. W ten sposób ciężar jest rozłożony równomiernie zapewniając optymalną równowagę. Co więcej, środek ciężkości całego pojazdu jest bardzo niski. Ten sposób konstrukcji Porsche Mission E zwiększa osiągi i poczucie prawdziwego samochodu sportowego.

Superlekka
konstrukcja.

Bezkrytyczne wykorzystanie włókna węglowego to pułapka, w którą wpada wielu konstruktorów. Tworząc Porsche Mission E wykorzystaliśmy różne materiały, maksymalizując korzyści wynikające z ich naturalnych właściwości. Aluminium, różne gatunki stali, włókno węglowe, wszystko w odpowiednich proporcjach i we właściwym miejscu, zgodnie z zasadami opracowanymi w sportach motorowych.

W jednym obszarze włókno węglowe jest optymalnym wyborem: w tak zwanej “Ramie Weissacha”. Kabina pasażerska powstaje jako węglowy element nadwozia. Jest on niezwykle lekki, a jednocześnie tak stabilny, że nie ma potrzeby stosowania słupka B.

Koła.

W konstrukcji Porsche Mission E zastosowaliśmy 22-calowe koła z tyłu i 21-calowe z przodu. Szerokie opony spoczywają na bardzo lekkich aero felgach. Zapewnia to wysoką dynamikę boczną typową dla Porsche. Sylwetka pojazdu nabiera dzięki temu nowoczesnego wyglądu.

Bez kabla,
bez wtyczek.

Bez “brudzenia sobie rąk”. Wystarczy, że zaparkujesz samochód nad specjalną płytą w swoim garażu, a rozpocznie się proces indukcyjnego ładowania baterii. Wszystko odbywa się w pełni automatycznie.

Napięcie 800V to coś wyjątkowego. Standardem jest 400V, ale Porsche Mission E nie jest kolejnym elektrycznym samochodem. Ładowanie go za pomocą Porsche Turbo Charger odbywa się nadzwyczaj szybko - do 80% w mniej niż 15 minut. Oznacza to, że ładując Porsche przez 4 minuty, zwiększasz jego zasięg o 100 km.

Ładowanie konwencjonalne.
Niekonwencjonalnie szybkie.

Mission E Cross Turismo
Przyszłość alternatywna.

Nigdy nie zamykamy się na nowe możliwości. Łatwo obliczyć nad iloma modelami pracowali nasi konstruktorzy między Porsche 356, Porsche 911. Również opracowując koncept Porsche Mission E stworzyliśmy jego wersje alternatywne, między innymi Porsche Mission E Cross Turismo.