Menu
Modele
Koncepcja modelu Macan
Dowiedliśmy, że nie podążamy za trendami – wolimy sami pisać przygodowe historie. Kompaktowy SUV, który nierozerwalnie łączy ze sobą sportowy charakter, design i praktyczność na co dzień: nowy Macan.
Design
Estetyka nie ogranicza się dla nas wyłącznie do powierzchowności – to wyraz naszej osobowości.
Macan S
Macan S
Macan Turbo
Macan Turbo

Dane techniczne

11,4 - 12,0
l/100 km
260,0 - 273,0
g/km
440 KM/324 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,5 s Przyspieszenie 0-100 km/h
4,3 s Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport
270 km/h Prędkość maksymalna
1 926 mm Szerokość
4 684 mm Długość

Silnik

Położenie silnika

Z przodu

Liczba cylindrów

6

Pojemność

2894 cm³

Moc (kW)

324 kW

Moc (KM)

440 KM

przy liczbie obrotów

1 800 - 5 600 r/min

Maks. moment obrotowy

550 Nm

przy liczbie obrotów

5 700 - 6 600 r/min

Średnica cylindra

84,5 mm

Skok tłoka

86,0 mm

Gatunek paliwa

98

Moc silnika NAR

434 KM

Zużycie paliwa / emisje

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (dla gamy modelowej)

11,4 - 12,0 l/100 km

Emisja CO2

260,0 - 273,0 g/km

Zużycie paliwa w cyklu niskim (dla gamy modelowej)

15,6 - 16,2 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu średnim (dla gamy modelowej)

11,2 - 11,8 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu wysokim (dla gamy modelowej)

10,0 - 10,4 l/100 km

Zużycie paliwa w cyklu bardzo wysokim (dla gamy modelowej)

11,3 - 11,9 l/100 km

Skrzynia biegów

Manualna skrzynia biegów

Nie

Automatyczna skrzynia biegów

Porsche Doppelkupplung (PDK), 7-biegowa, z ręcznym przełączaniem biegów za pomocą łopatek na kierownicy i trybem automatycznym, zalecany bieg dla optymalnego zuż. paliwa wyświetlany w trybie ręcznym

Układ napędowy

Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na 4 koła z elektr. sterowanym sprzęgłem wielopłytkowym, auto. hamulcową blokadą mech. różnicowego ABD i syst. zapobiegania zerwania przyczepności ASR

Podwozie i zawieszenie

Przednia oś

Niezależne podwójne wahacze poprzeczne

Tylna oś

Niezależna tylna oś z wahaczami trapezowymi

Hamulce

6-tłoczkowe aluminiowe stałe zaciski hamulcowe typu monoblock z przodu i pływające zaciski hamulcowe z tyłu, tarcze hamulcowe z przodu (390mm) i z tyłu (356mm) wewnętrznie wentylowane, PSCB

Układ kierowniczy

Układ kierowniczy z elektromechanicznym wspomaganiem

Systemy wspomagające

Porsche Stability Management (PSM) z ABS, ASR, ABD, MSR i systemem zarządzania stabilnością przyczepy

Przednie obręcze

9Jx20 ET26

Przednie opony

265/45 R20 104Y

Tylne obręcze

10Jx20 ET19

Tylne opony

295/40 R20 106Y

Osiągi

Prędkość maksymalna

270 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,5 s

Przyspieszenie 0-160 km/h

10,5 s

Przyspieszenie 80-120 km/h

2,9 s

Przyspieszenie 0-100 z pakietem Chrono Sport

4,3 s

Nadwozie

Długość

4 684 mm

Szerokość (z lusterkami)

2 098 mm

Szerokość

1 926 mm

Wysokość

1 624 mm

Rozstaw osi

2 807 mm

Współczynnik Cd

.37 cW

Rozstaw przedniej osi

1 645 mm

Rozstaw tylnej osi

1 655 mm

Masa własna (DIN)

1 945 kg

Masa w stanie gotowym do jazdy

2 020 kg

Dopuszczalna masa całkowita

2 580 kg

Maksymalny załadunek

715 kg

Właściwości terenowe

Głębokość brodzenia (zawieszenie stalowe)

300 mm

Głębokość brodzenia (zawieszenie pneumatyczne, off road max)

340 mm

Kąt natarcia, przód/tył (zawieszenie stalowe)

23,8 - 23,6 °

Kąt natarcia, przód/tył (zawieszenie pneumatyczne, off road max)

25,7 - 25,3 °

Kąt rampowy (zawieszenie stalowe)

16,9 °

Kąt rampowy (zawieszenie pneumatyczne)

18,8 °

Maksymalny prześwit (zawieszenie stalowe)

205 mm

Maksymalny prześwit (zawieszenie pneumatyczne, poziom normalny)

190 mm

Maksymalny prześwit (zawieszenie pneumatyczne, off road max)

230 mm

Serwis i gwarancja

Okres gwarancji

2 lata bez limitu kilometrów

Interwał przeglądów

co 60000 km

Gwarancja lakiernicza

3 lata

Gwarancja antykorozyjna

12 lat

Skonfiguruj

Porównaj

Kolory & Felgi

Cechy

Design nadwozia
Design nadwozia
Jego dynamiczna prezencja nie pozostawia żadnych wątpliwości – Macan to samochód sportowy. Niczym śmiała linia wieńcząca podpis, logo Porsche z tyłu podkreśla teraz charakterystyczny pas świetlny sąsiadujący z czteropunktowymi światami hamowania po bokach: to element funkcjonalny i designerski zarazem.
Masywne błotniki ponad tylnymi kołami przywodzą na myśl 911. I stanowią kolejną wizualną demonstrację natury nowego SUV-a Porsche – SUV-a, którego przeznaczeniem jest pozostawać w ścisłym kontakcie z drogą.
Także z profilu mamy do czynienia z typowym Porsche. Z tej perspektywy każdy mięsień wydaje się napięty – niczym u drapieżnika gotowego do skoku. Linia dachu opada ku tyłowi zupełnie jak w coupé, tworząc charakterystyczny kontur samochodu sportowego o doskonałej aerodynamice. Nasi inżynierowie nazywają to „Porsche flyline” – linią Porsche.
Design wnętrza
Design wnętrza
Nie czekasz, by złapać oddech – po jednej przygodzie szukasz kolejnej. Nic dziwnego, że chcesz mieć pełen obraz sytuacji. Sportowe przednie fotele zapewniają typowe dla Porsche Macan poczucie: możesz siedzieć wysoko nad drogą, ale wciąż jesteś z nią bardzo blisko.
Jako producent sportowych aut rozumiemy, że samochód i jego kierowca muszą być jednością. W przypadku Porsche Macan nie tyle siedzisz w środku, co – dzięki architekturze pojazdu – jesteś po prostu zintegrowany z maszyną.
Trójwymiarowy układ instrumentów sprawia, że miejsce kierowcy ma formę kokpitu. Odległości pomiędzy montowaną w standardzie wielofunkcyjną kierownicą a dźwignią skrzyni PDK (Porsche Doppelkupplung) i elementami sterowania podstawowymi funkcjami samochodu są tu wyjątkowo niewielkie – wystarczy sięgnąć dłonią do wznoszącej się konsoli środkowej, typowej dla aut sportowych.
Stacyjka – oczywiście po lewej stronie kierownicy, jak w każdym Porsche. Jeden z elementów, z których jesteśmy szczególni dumni: nowy, 10,9-calowy ekran dotykowy systemu Porsche Communication Management (PCM). Teraz w rozdzielczości full-HD, z ekranem startowym, który możesz w pełni spersonalizować. Nowe, intuicyjne menu zapewnia szybszy dostęp do głównych funkcji.
Osiągi i prowadzenie
Osiągi i prowadzenie
Nie chodzi już tylko o mobilność. Nie jeździmy zwyczajnie z punktu A do B – każda droga kryje wiele do odkrycia. Do doświadczenia. W każdej sekundzie chcemy czuć, że nasze życie jest naładowane dynamiką. Na drodze i w naszym sportowym samochodzie.
Co liczy się najbardziej? Absolutna wydajność. Taka, jakiej moglibyśmy oczekiwać od rasowego samochodu sportowego.
Ale Porsche to więcej niż sama moc. To także aktywny napęd na obie osie Porsche Traction Management (PTM), przyczepność, bezpieczeństwo, wyśmienita zwinność i niezrównane prowadzenie – jednoznaczne dowody tradycyjnej inżynierii Porsche.
A co z komfortem? Oczywiście jest go pod dostatkiem – włącznie ze wszystkimi funkcjami z zakresu sportowej jazdy i obsługi. Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne gwarantuje stały prześwit – w każdym terenie. Również Porsche Active Suspension Management (PASM) aktywnie, nieprzerwanie dobiera odpowiednią siłę tłumienia, ssobno dla każdego z kół. Efekt? Więcej komfortu i więcej dynamiki – dla każdego z podróżujących.
Komfort
Komfort
Jazda sportowym samochodem to dla nas intensywne doświadczenie – doświadczenie, które dosięga wszystkich zmysłów. Ale endorfiny uwalniają się nie tylko dzięki osiągom i adrenalinie. Dostępne na życzenie wnętrze wykończone wysokiej jakości skórą sprawia, że nowy Macan wywoła uśmiech na Twojej twarzy, gdy tylko otworzysz drzwi. Z wznoszącą się konsolą środkową obok opcjonalnej, wielofunkcyjnej sportowej kierownicy GT – to elementy, które budują wrażenie prawdziwego samochodu sportowego.
Także Twoje uszy mogą liczyć na swego rodzaju ucztę: opcjonalny sportowy układ wydechowy sprawia, że typowe dla Porsche brzmienie ma jeszcze potężniejszy wydźwięk. A propos nagłośnienia: opcjonalnie modele Macan dostępne są z systemami audio BOSE® Surround Sound System oraz Burmester® High-End Surround Sound System.
Trzystrefowa klimatyzacja automatyczna należy do wyposażenia standardowego – aby móc swobodnie oddychać, czerpiąc przyjemność z jazdy. Nowością jest opcjonalny jonizator, poprawiający jakość powietrza w kabinie – i Twoje samopoczucie.
Porsche Connect
Porsche Connect
Nasze życia? Eklektyczne i emocjonujące. Ciągle jesteśmy w ruchu, ciągle chcemy wiedzieć, co dzieje się wokół nas. Nowy 10,9-calowy ekran dotykowy w rozdzielczości full-HD zapewnia jeszcze więcej inspiracji dla Twoich kolejnych przygód.

Personalizowany ekran startowy jest maksymalnie intuicyjny w obsłudze.
Standardowa nawigacja online sprawia, że jeszcze szybciej dotrzesz do miejsca swojej kolejnej przygody. Moduł Connect Plus wspiera Cię informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym (RTI – Real-time Traffic Information) oraz aktualizacjami map online. Aplikacja Porsche Connect pozwoli z kolei wybrać miejsce docelowe i przesłać je do Twojego Porsche Macan – i pomoże znaleźć wolne miejsce parkingowe.
Czego jeszcze potrzebujesz, by ruszyć w podróż? Oczywiście swojej osobistej ścieżki dźwiękowej: skorzystaj z funkcji strumieniowania muzyki w aplikacji Porsche Connect.

Zużycie paliwa / emisja

11,4 - 12,0
l/100 km
260,0 - 273,0
g/km